To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-27
Lipno: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w Lipnie etap I
Numer ogłoszenia: 136663 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112392 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5340127, faks 065 5340109.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w Lipnie etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do : 1)Reprezentowania interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o realizację inwestycji. 2)Dokonywania sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej uzupełnień, oraz informowania o sporządzeniu dokumentacji technicznej niezgodnie z obowiązującymi przepisami. 3)Nadzorowania prac budowlanych, których wykonanie określa dokumentacja projektowa. 4)Kontrolowania jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową. 5)Kontrolowania zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową. 6)Rozstrzygania - w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót. 7)Sporządzania protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do Zamawiającego o ich wykonanie. 8)Sprawdzania i odbioru wykonania robót ulegających zakryciu lub zanikowych. 9)Potwierdzania faktycznie wykonanych robót, uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń. 10)Potwierdzania gotowości do odbioru robót lub obiektu. 11)Uczestniczenia w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku. 12)Uczestniczenia w przeglądach w okresie gwarancji oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek. 13)Dojazdu i pobytu na placu budowy każdego dnia roboczego (potwierdzonego wpisem do dziennika pobytu na budowie), a w szczególnie uzasadnionych przypadkach na telefoniczne wezwanie Zamawiającego. 14)Informowania Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW KOWALISZYN FIRMA WIELOBRANŻOWA "BOST"
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW KOWALISZYN FIRMA WIELOBRANŻOWA "BOST"
- Firma Wielobranzowa BOST, ul. Polna 10, 64-113 Osieczna, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83936,00
Oferta z najniższą ceną: 39894,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96990,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Lipno
- Przebudowa drogi gminnej nr 170521C relacji Białowieżyn -Lipno
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku Miejskiego w Lipnie - IV etap
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika dwupłaszczowego o pojemności 5000 litrów znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego"
- Budowa hali magazynowej
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi w zakresie kontroli okresowej stanu technicznego obiektów budowalnych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 i 2 Prawa budowlanego w rejonie działania Stołecznego Zarządu Infrastruktury
- Przeprowadzenie kontroli obiektu budowlanego (rocznej i pięcioletniej) zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego dla budynków administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w 2024 r.
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).
- nadzór nad robotami w Będzinie - inżynier kontraktu dla Projektu pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Będzinie"
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.