eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia › Remonty cząstkowe nawierzchni dróg, ulic, chodników, parkingów, ciągów pieszych na terenie miasta i gminy Bogatynia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Bogatynia: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg, ulic, chodników, parkingów, ciągów pieszych na terenie miasta i gminy Bogatynia
Numer ogłoszenia: 136631 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bogatynia, ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7733961, 7739480, fax 075 77 39480, 7731945.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg, ulic, chodników, parkingów, ciągów pieszych na terenie miasta i gminy Bogatynia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót związanych z remontami nawierzchni dróg, ulic, chodników, parkingów, ciągów pieszych tj.: - remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej z geometrycznym zacięciem krawędzi 1200,00m² - remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej bez geometrycznego zacięcia krawędzi 500,0m² - remont nawierzchni asfaltowej poprzez wbudowanie masy asfaltowej w ilości 100kg/ m² 1200,0m² - remont nawierzchni asfaltowej poprzez wbudowanie masy asfaltowej w ilości 75 kg/m² 500,0m² - remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej poprzez wbudowanie masy SMA w ilości 100kg/m² 700,0m² - remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej - powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej 300,0m² - regulacja pionowa studni dla włazów kanałowych 30szt. - regulacja pionowa studzienek teletechnicznych 20szt. - regulacja pionowa dla zaworów wodociągowych 40szt. - regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych 40szt. - wykonanie ławy betonowej zwykłej o F=0,065m² pod krawężniki drogowe 15x30x100 100,0m³ - ustawienie krawężnika betonowego 15x30x100 1500,0mb - wykonanie ławy betonowej zwykłej o F=0,02m² pod obrzeża chodnikowe 8x30x100 30,0m³ - ustawienie obrzeża betonowego 8x30x100 1500,0mb - remont nawierzchni z kostki betonowej brukowej (szarej) grubości 8cm na podsypce z grysu bazaltowego frakcji 2-5 4600,0m² - remont nawierzchni z kostki betonowej kolorowej grubości 8cm na podsypce z grysu bazaltowego frakcji 2 - 5 300,0m² - przełożenie nawierzchni z kostki brukowej, betonowej grubości 8cm na podsypce piaskowej 500,0m² - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I - IV, głębokość 20cm 5000,0m² - wykonanie warstwy odsączającej w korycie i na poszerzeniach wraz z mechaniczną stabilizacją - grubość warstwy po zagęszczeniu - 10cm 5000,0m² - wykonanie warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego wraz z mechaniczną stabilizacją grubości 15cm 5000,0m² - rozebranie krawężników betonowych 15 x 30 x 100 na podsypce piaskowej 450,0mb - rozebranie obrzeży betonowych 8 x 30 x 100 na podsypce piaskowej 450,0mb - rozebranie ław betonowych pod krawężniki i obrzeża 150,0m³ - rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 35 x 35 x 5 na podsypce piaskowej 3000,0m² - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grubości 4cm 2000,0m² - ręczne rozebranie nawierzchni betonowej grubości do 15cm 150,0m² - mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego grubości 8cm 750,0m² - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8cm 750,0m² - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi o wymiarach 40 x 60 x 10 200,0m² - wykonanie nawierzchni z geokraty o wysokości 10cm z wypełnieniem grysem kamiennym 1000,0m² - ułożenie ścieków z prefabrykatów betonowych grubości 15cm na podsypce cementowo - piaskowej 250,0mb - wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej, nieregularnej o wysokości 8cm na podsypce piaskowej 200,0m² - wykonanie ścian oporowych, betonowych o grubości do 50cm, układanych na zaprawie cementowej z kamienia bazaltowego 30,0m³ - wykonanie ścian oporowych z kamienia bazaltowego grubości do 50cm układanych na zaprawie cementowej 95,0m³ - humusowanie terenu przy grubości warstwy humusu 5cm wraz z obsianiem trawy 2250,0m² - wywiezienie gruzu z remontowanych nawierzchni dróg 1100,0m² 2. Warunek dotyczący przedmiotu zamówienia: - Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe 20.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), tzn: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 2.1. Dysponować osobą (mi) posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi wpisaną na okręgową listę członków samorządu zawodowego - Okręgowej Izby Inżynierów, która będzie posiadała uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub drogowej. 2.2. W okresie ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną (zakończoną), obejmującą zakresem remont nawierzchni asfaltowych dróg, ulic oraz remont dróg lub chodników z kostki betonowej zrealizowanych jedną umową o wartości nie mniejszej niż 1.900.000,00 zł. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 5. Wniosą wadium. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia- nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (Część II SIWZ). 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta (lidera) - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (konsorcja i spółki cywilne), które winny upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (lider) przy czym upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem). Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku określonym w pkt 14.5 SIWZ. 3. Oświadczenie o przyjęciu funkcji kierownika budowy oraz robót w przypadku wyboru oferty. 4. Wycenę ofertową sporządzoną poprzez wypełnienie pozycji cenowych w uproszczonym przedmiarze robót znajdującym się w formularzu ofertowym (załącznik nr 4 Część II SIWZ) W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie 9 SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (załącznik nr 2 Część II SIWZ). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, robót budowlanych (zakończonych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z uwzględnieniem warunku określonego w punkcie 9.1.2.2. SIWZ (załącznik nr 3 Część II SIWZ). Uwaga: W przypadku składnia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 6. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie (np. referencje). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoba (y), które będą kierowały robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub drogowe. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 8. Aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę członków izby samorządu zawodowego osób, które będą kierowały powierzonymi robotami. Uwaga: W przypadku składnia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 9. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 10. Dowód wniesienia / wpłacenia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogatynia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Bogatynia ul.1-go Maja 29 Bogatynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta) lub przesłać na adres: Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.