Ogłoszenie z dnia 2013-07-08
Olsztyn: dostawa artykułów papierniczo- biurowych (CPV 30190000-7- różny sprzęt i artykuły biurowe) i papieru kserograficznego (CPV 30197644-2- papier kserograficzny) na potrzeby Warmińsko- Mazurskiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 136623 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie, ul. Narutowicza 4, 10-581 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5276203, faks 089 5276203.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów papierniczo- biurowych (CPV 30190000-7- różny sprzęt i artykuły biurowe) i papieru kserograficznego (CPV 30197644-2- papier kserograficzny) na potrzeby Warmińsko- Mazurskiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Olsztynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa artykułów papierniczo- biurowych (CPV 30190000-7- różny sprzęt i artykuły biurowe) i papieru kserograficznego (CPV 30197644-2- papier kserograficzny) na potrzeby Warmińsko- Mazurskiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Olsztynie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOM HANDLOWY "EQUIMED" KRZYSZTOF PAŁUBIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
DOM HANDLOWY "EQUIMED" KRZYSZTOF PAŁUBIŃSKI
- Dom Handlowy EQUIMED Krzysztof Pałubiński, Kopernika 14a, 10-511 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2868,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3309,43
Oferta z najniższą ceną: 3309,43 / Oferta z najwyższą ceną: 4542,33
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawa jest powszechnie dostępna a wartość dostawy nie przekracza kwoty z art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa przepustów w ciągach dróg wojewódzkich w podziale na 3 części
- Wyrównanie szans mieszkańców z obszarów popegeerowskich poprzez modernizację drogi powiatowej Nr 1437N na odcinku od msc. Olsztynek do msc. Łutynówko
- Tłumaczenia ustne podczas Międzynarodowego Zgromadzenia Ogólnego Stowarzyszenia Miast Cittaslow
- Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawę pieca do mineralizacji mikrofalowej ciśnieniowej dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie oraz podczas wydarzeń artystycznych organizowanych przez Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie w 2024 roku
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-15/24
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół im. Heleny Babisz w Bystrzejowicach Pierwszych w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.