eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Przebudowa mostu JNI 01016078 na rzece Krępiance w miejscowości Rzeczniów wraz z dojazdami do mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3549W Chwałowice- Rzeczniów- Ludwików w km 12+308 - 13+948. Długość odcinka 1,64 km.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-23

Lipsko: Przebudowa mostu JNI 01016078 na rzece Krępiance w miejscowości Rzeczniów wraz z dojazdami do mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3549W Chwałowice- Rzeczniów- Ludwików w km 12+308 - 13+948. Długość odcinka 1,64 km.
Numer ogłoszenia: 136614 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku , ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpl.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu JNI 01016078 na rzece Krępiance w miejscowości Rzeczniów wraz z dojazdami do mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3549W Chwałowice- Rzeczniów- Ludwików w km 12+308 - 13+948. Długość odcinka 1,64 km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn. Przebudowa mostu JNI 01016078 na rzece Krępiance w miejscowości Rzeczniów wraz z dojazdami do mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3549W Chwałowice- Rzeczniów-Ludwików w km 12+308 - 13+948. Długość odcinka 1,64 km. Rodzaj i rozmiar prac do wykonania: Roboty mostowe (JNI 01016078): 1. Roboty przygotowawcze a) Rozebranie: - poręczy ochronnych (balustrady) - 46,0 m - nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej gr. 8cm wraz z izolacją - 120m2 - chodników, betonu, wypełnienia krawężników z rozkuciem belek pod poręczowych - 50,0m2 b) Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) z wywiezieniem - 57,0 m3 2. Hydroizolacje a) Przygotowanie elementów mostu przez rozkucie lokalnych uszkodzeń betonu, oczyszczenie powierzchni betonu - 177,0 m2 b) Naprawa powierzchni ubytków zaprawami PCC elementów mostu - 297,0m2 c) Izolacje dwuwarstwowe przeciwwilgociowe poziome z papy asfaltowej - 177,0 m2 3. Wyposażenie a) Montaż: - krawężników kamiennych (granitowych) - 46,0m - bariero- poręczy bez przekładkowej BSB-140A - 46,0m 4. Roboty przyobiektowe a) Umocnienie skarp i stożków przyczółkowych płytami ażurowymi - 380,0 m2 5. Roboty nawierzchniowe i zabezpieczające a) Nawierzchnia z mieszanki mineralno- asfaltowej. W-wa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4,0cm - 138,0m2 b) Nawierzchnia z mieszanki mineralno- asfaltowej. W-wa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4,0cm - 138,0m2 c) Nawierzchnia poliuretanowo- epoksydowa na kapach chodnikowych i skrzydłach przyczółkowych wraz z izolacją - 57,50m2 d) Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonu (płyta pomostu-spód, powierzchnie boczne, przyczółki) - 297,0m2 Dojazdy do mostu w ciągu drogi powiatowej: 1. Roboty przygotowawcze a) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy robotach liniowych- 1,64 km, b) Zdjęcie w-wy humusu o gr. w-wy 20cm - 229,60 m3 c) Rozebranie: - chodnika i płyt betonowych - 37,0 m2 - chodników i zjazdów do posesji z kostki betonowej - 300,0 m2 - krawężników betonowych - 555,0 m - obrzeży betonowych - 200,0 m - części przelotowej przepustu z rur betonowych śr. 40cm na zjazdach do posesji - 79,0m - ścianek czołowych - 7,8m3 - ław przykrawężnikowych z betonu - 24,98m3 2. Odwodnienie korpusu drogowego a) Wymiana pękniętych rur na rury betonowe śr. 40cm, jak również przykanalika PCV, studni rewizyjnej, studzienki ściekowej - 14,0m 3. Podbudowy a) Poszerzenia: - wykonanie wykopu - 79,65m3 - profilowanie i zagęszczenie wykopu - 177,0m2 - wykonanie i zagęszczenie w-wy z piasku gr. 15cm- 177,0m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna grubości 20cm - 177,0m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w-wa górna grubości 10cm - 177,0m2 b) Zjazdy z kostki betonowej brukowej: - wykonanie wykopu - 103,74m3 - profilowanie i zagęszczenie wykopu - 273,0m2 - wykonanie ścianek czołowych przepustu pod zjazdami - 13,0m3 - wykonanie przepustów pod zjazdami z rur betonowych średnicy 50cm na ławie fundamentowej żwirowej lub pospółki gr. 25cm - 65,0m - wykonanie i zagęszczenie w-wy z piasku gr. 10cm - 273,0m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w-wa górna grubości po zagęszczeniu 15cm - 273,0m2 - wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej - 273,0m2 - ustawienie obrzeży betonowych na podsypce cementowo- piaskowej - 130,0 m. c) Pobocza: - wykonanie wykopu - 161,55m3 - profilowanie i zagęszczenie wykopu - 1077,0m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w-wa górna grubości 15cm - 1077,0m2 4. Nawierzchnie a) Nawierzchnia z kostki kamiennej: - wykonanie wykopu - 87,45m3 - profilowanie i zagęszczenie wykopu - 174,92 m2 - wykonanie i zagęszczenie w-wy z piasku gr. 15cm- 174,92m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna grubości 15cm - 174,92m2 - wykonanie podbudowy z chudego betonu (B-15) gr. w-wy 15cm - 174,92m2 - wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej gr.16cm (rondo, próg zwalniający przejście dla pieszych, na łuku poziomym - 168,44m2 - ustawienie krawężników kamiennych wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu B10 (rondo, próg zwalniający przejście dla pieszych) - 37,69m b) Warstwa wyrównawczo- wiążąca: - frezowanie nawierzchni asfaltowej śr. grubość 4cm - 9692,20m2 - oczyszczenie w-w konstrukcyjnych - 9869,2m2 - mechaniczne skropienie w-w konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 9869,2m2 - wyrównanie istniejącej nawierzchni m. mineralno- asfaltową grysową śr. grubość 4cm - 986,92t c) Warstwa ścieralna: - wykonanie w-wy ścieralnej z m. mineralno-asfaltowej, grysowej śr. grubość 4cm - 9747,5m2 5. Oznakowanie dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu a) Oznakowanie poziome jezdni masami termoplastycznymi, gr. w-wy 3-4mm - 377,0m2 b) Ustawienie słupków śr. 5,0cm dla znaków drogowych - 4,0szt. c) Przymocowanie znaków do słupków typ A, typ C - 8,0 szt. d) Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy - 1 kpl. 6. Elementy ulic a) Krawężniki: - wykonanie wykopów - 46,62m3 - ustawienie krawężników betonowych - 777,0m b) Chodniki: - wykonanie wykopu - 232,80m3 - profilowanie i zagęszczenie wykopu - 1164,0m2 - wykonanie i zagęszczenie w-wy z piasku gr. 10cm - 1164,0m2 - wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6,0cm na podsypce cementowo- piaskowej - 1164,0m2 - ustawienie obrzeży betonowych na podsypce cementowo- piaskowej - 780,0m c) Ścieki uliczne: - ułożenie ścieku przychodnikowego z betonowej kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej - 147,60m2 7. Inne a) Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych - 8,0szt. b) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 7,0szt. c) Regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 9,0 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wymienione roboty w swoim zakresie rzeczowym muszą odpowiadać swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, łącznie zawierać: 1) budowę lub przebudowę drogi wraz z elementami ulic o długości co najmniej 1,0 km, 2) remont lub budowę co najmniej jednego obiektu mostowego (mostu, wiaduktu) o wartości łącznie 1) i 2) nie mniejszej niż 1 300 000,00 PLN brutto. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu robót budowlanych oraz na podstawie załączonych dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę: W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie następującego sprzętu i urządzeń spełniających minimalne wymagania sprzętowe i ilościowe: - Frezarka - 1 szt. - Walec statyczny samojezdny (min. 10 t) - 1 szt. - Walec statyczny samojezdny ogumiony (8,5 t) - 1 szt. - Rozkładarka mas bitumicznych (sterowanie elektroniczne, szer. układania min. 5,5 m) - 1szt. - Równiarka - 1 szt. - Samochód samowyładowczy (ładowność min. 5 ton) - 2 szt. - Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności roboczej min. 30 Mg/h - 1 szt. - Ładowarka - 1 szt. - Koparka - 1 szt. - Skrapiarka - 1 szt. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o postawie do dysponowania tymi zasobami, według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami, Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 1. Kierownikiem Budowy posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia w specjalności drogowej i mostowej lub równoważne do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub równoważne. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobą z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoba nabyła prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz.394). Zamawiający uzna warunek za spełniony także, w przypadku wykazania się dysponowaniem przez Wykonawcę dwoma osobami: jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności mostowej. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz na podstawie oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę spełnianie następujących warunków: a) Posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500 000,00 złotych. b) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 700 000,00 złotych. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentów zawierających informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz dokumentów potwierdzających, że polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia jest opłacona, według formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Informacje o posiadanym laboratorium drogowym. W przypadku braku laboratorium drogowego, informacja o podmiocie wykonującym badania drogowe na zlecenie wykonawcy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 2) Kosztorysy ofertowe - wypełnione i podpisane przez wykonawcę z cenami jednostkowymi i wartościami robót, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 4) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy, 5) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę, 6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 7) Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2) zmiana danych Wykonawcy (siedziba, adres, nazwa), zmiana numeru konta Wykonawcy i osób odpowiedzialnych za kontakt i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 3) zmiana stawki podatku VAT z powodu zmian ustawowych. Zmiany o których mowa dopuszczone będą pod warunkiem złożenia wniosku na piśmie przez Wykonawcę i po akceptacji na piśmie przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdpl.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, tj.: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2014 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie zamawiającego, tj.: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.