Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-30
Chrzanów: Dostawa sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 136608 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie Sp. z o.o. , ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 6240325, faks 32 6240310.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Dostawa 4 sztuk monitorów podglądowych, referencyjnych przeznaczonych do podglądu wyników badań rtg. Planuje się zakup monitorów typu RadiForce MX 215 lub urządzeń równoważnych . Część II Sprzęt okulistyczny Dostawa 1 szt. tonometru bezkontaktowego z pachymetrem. Część III Sprzęt laryngologiczny A) Endoskop laryngologiczny - videonasolaryngoskop-1 szt B) Urządzenie do płukania woszczyny- 1szt C) Rynomanometr przepływowy z tympanometrem- 1szt. D) Ssak elektryczny 1szt. Część IV: Sprzęt rehabilitacyjny A) Dwukanałowy aparat do elektroterapii, terapii kombinowanej, terapii ultradźwiękowej oraz elektrodiagnostyki- 1szt. B) Aparat do laseroterapii z aplikatorem skanującym-1szt. C) Urządzenie do masażu podciśnieniowego- 1szt D) Stół do masażu i rehabilitacji - trzysekcyjny - 1szt.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.22.00 - Stoły medyczne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć podpisane oświadczenie w trybie art. 22 - Prawo Zamówień Publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć podpisane oświadczenie w trybie art. 22 - Prawo Zamówień Publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć podpisane oświadczenie w trybie art. 22 - Prawo Zamówień Publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć podpisane oświadczenie w trybie art. 22 - Prawo Zamówień Publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin dostawy (liczony od daty podpisania umowy) - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla-chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie Sp. z o.o. ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie Sp. z o.o. ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa systemu zamkniętego pobierania krwi dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Budowa pomnika Św. Mikołaja patrona Miasta Chrzanowa
- Modernizacja Pałacu Starzeńskich w Płazie -tj. budynku A Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Płazie.
- Świadczenie usługi Security Operation Center (SOC) dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa rękawic sterylnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- 1-MODERNIZACJA MAŁEJ SALI NARAD ,UL.PARTYZANTÓW 2 2- PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POKOJU 111 NA POTRZEBY POKOJU INFORMATYKÓW WRAZ Z PRZEBUDOWA NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ , UL.PARTYZANTÓW 2
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych oraz nieodpłatne użyczenie konsoli shavera kostnego, 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera i pompy artroskopowej
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: testów, naboi i innych.
- Zakup akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu medycznego
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.