eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Usługa sprzątania i utrzymania czystości na zewnątrz budynku Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i Prokuratury Rejonowej w Poddębicach oraz wewnątrz budynków w części zajmowanych przez Prokuraturę Okręgową i podległych jej jednostek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-27

Sieradz: Usługa sprzątania i utrzymania czystości na zewnątrz budynku Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i Prokuratury Rejonowej w Poddębicach oraz wewnątrz budynków w części zajmowanych przez Prokuraturę Okręgową i podległych jej jednostek.
Numer ogłoszenia: 136585 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106796 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Sieradzu, ul. Piłsudskiego 4, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-43 82 66 451, faks 043 8266473.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania i utrzymania czystości na zewnątrz budynku Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i Prokuratury Rejonowej w Poddębicach oraz wewnątrz budynków w części zajmowanych przez Prokuraturę Okręgową i podległych jej jednostek..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa sprzątania i utrzymania czystości: Świadczone usługi winny być wykonywane: 1. Prokuratura Okręgowa i Rejonowa w Sieradzu od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 19.00, - powierzchnia ogólna - 1536 m2 - powierzchnia wykładziny dywanowej - 330 m2 - powierzchnia panelowa - 501,0 m2 - powierzchnia korytarze, klatki schodowe i hol główny - 350,0 m2 - powierzchnia toalet i pomieszczeń kuchennych - 105,0 m2 - powierzchnia archiwum, pomieszczeń gosp. - 250,0 m2 - okna (liczone dwustronnie) - sztuk 82 - 376,0 m2 - przeszklenia korytarzy (liczone dwustronnie)- 6 sztuk - 66,0 m2 - liczba kloszy - 226 sztuk - drzwi - 73 sztuki - ilość umywalek - 10 sztuk - ilość sedesów - 7 sztuk - ilość pisuarów - 4 sztuki - liczba zatrudnionych pracowników - 60 osób - średnia liczba dzienna interesantów - 80 osób 2. Prokuratura Rejonowa w Wieluniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 19.00, - powierzchnia ogólna - 672 m2 - powierzchnia panelowa - 504 m2 - powierzchnia korytarze, klatki schodowe i hol główny - 94 m2 - powierzchnia toalet i pomieszczeń kuchennych - 14,0 m2 - powierzchnia archiwum - 60,0 m2 - okna (liczone dwustronnie) - sztuk 43 - 138,6 m2 - przeszklenia korytarzy (liczone dwustronnie) - 7 sztuk - 49,6 m2 - liczba kloszy - 60 sztuk - drzwi - 21 sztuk - ilość umywalek - 3 sztuki - ilość sedesów - 2 sztuki - ilość pisuarów - 1 sztuka - liczba zatrudnionych pracowników - 25 osób - średnia liczba dzienna interesantów - 100 osób 3. Prokuratura Rejonowa w Łasku od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 19.00, - powierzchnia ogólna - 254 m2 - powierzchnia panelowa - 174 m2 - powierzchnia korytarze, klatki schodowe i hol główny - 72 m2 - powierzchnia toalet i pomieszczeń kuchennych - 8,0 m2 - okna (liczone dwustronnie) - sztuk 29 - 100 m2 - liczba kloszy - 45 sztuk - drzwi - 12 sztuk - ilość umywalek - 2 sztuki - ilość sedesów - 1 sztuka - liczba zatrudnionych pracowników - 12 osób - średnia liczba dzienna interesantów - 20 osób 4. Prokuratura Rejonowa w Poddębicach od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 19.00, - powierzchnia ogólna - 160 m2 - powierzchnia wykładziny dywanowej - 114 m2 - powierzchnia korytarze, klatki schodowe i hol główny - 13,0 m2 - powierzchnia toalet i pomieszczeń kuchennych - 6,0 m2 - powierzchnia archiwum - 27,0 m2 - okna (liczone dwustronnie) - sztuk 12 - 44 m2 - drzwi - 13 sztuk - ilość umywalek - 2 sztuki - ilość sedesów - 1 sztuka - liczba zatrudnionych pracowników - 8 osób - średnia liczba dzienna interesantów - 8 osób 5. Prokuratura Rejonowa w Zduńskiej Woli od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 19.00, - powierzchnia ogólna - 352 m2 - powierzchnia wykładziny dywanowej - 120,5 m2 - powierzchnia panelowa - 47,6 m2 - powierzchnia korytarze, klatki schodowe i hol główny - 133,0 m2 - powierzchnia toalet i pomieszczeń kuchennych - 10,3 m2 - powierzchnia archiwum - 40,6 m2 - okna (liczone dwustronnie) - sztuk 25 - 100,0 m2 - drzwi - 13 sztuk - ilość umywalek - 2 sztuki - ilość sedesów - 1sztuka - liczba zatrudnionych pracowników - 12 osób - średnia liczba dzienna interesantów - 20 osób Zakres prac porządkowych obejmuje: 1. codzienne zmywanie posadzek twardych i panelowych, 2. codzienne odkurzanie powierzchni dywanowych, 3. usuwanie śmieci i wymiana na bieżąco worków plastikowych w koszach na śmieci, 4. dbanie na bieżąco o czystość powierzchni pionowych w tym drzwi, przeszkleń i balustrad, 5. bieżące ścieranie kurzu na sucho z mebli, biurek i sprzętu biurowego (aparaty telefoniczne, faksy), parapetów przy pomocy preparatów specjalnie do tego przeznaczonych, 6. bieżące utrzymanie czystości w toaletach i pomieszczeniach kuchennych przy użyciu środków dezynfekujących: a) mycie i czyszczenie sedesów, ich odkażanie, usuwanie nalotów, czyszczenie luster, b) uzupełnianie wkładów WC w muszlach klozetowych i pisuarach, c) wymiana wkładów zapachowych lub odświeżaczy powietrza w sprayu, d) dbałość o terakotę i glazurę - mycie i konserwacja środkami zgodnie z normami posiadającymi polskie atesty, e) czyszczenie wycieraczek przy drzwiach wejściowych, 7. bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła w dozownikach, ręczników papierowych do pojemników (składanka), ręczników papierowych w rolce (kuchenne), płynu do naczyń, 8. mycie szklanek, talerzyków i sztućców po naradach i zgromadzeniach, 9. pranie wykładziny dywanowej - jeden raz w roku w listopadzie, 10. przeprowadzenie gruntownego mechanicznego czyszczenia powierzchni korytarzy przy pomocy urządzeń szorujących i czyszczenie fug między płytkami - raz w roku w listopadzie, 11. mycie okien, kloszy i żyrandoli - dwa razy w roku w październiku i kwietniu, 12. sprzątanie pomieszczeń archiwum - dwa razy w roku w październiku i kwietniu, 13. pranie firan - dwa razy w roku w lipcu i lutym, 14. pranie pościeli w pokojach gościnnych - według potrzeb, 15. czyszczenie żaluzji - 1 raz w roku w październiku. Utrzymanie czystości na terenach utwardzonych oraz terenach zielonych: 1. Prokuratura Okręgowa i Rejonowa w Sieradzu, - powierzchnia chodników - 1.400,00 m2 - powierzchnia terenów zielonych - 2.612,07 m2 - powierzchnia żywopłotów - 501,80 m2 2. Prokuratura Rejonowa w Poddębicach, - powierzchnia chodników - 71,40 m2 Zakres prac porządkowych na terenach utwardzonych obejmuje: W okresie wiosennym, letnim i jesiennym - utrzymanie w czystości chodników, parkingów i dróg dojazdowych - według potrzeb, - usuwanie śmieci z koszy posadowionych na terenie przyległym - codziennie, - usuwanie i wywóz liści - według potrzeb. W okresie zimowym - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi z chodników, parkingów i dróg dojazdowych, - zwalczanie śniegu i gołoledzi poprzez stosowanie masy piaskowo - solnej w każdym dniu po stwierdzeniu wystąpienia tego zjawiska, w tym w dniach pracy Zamawiającego, co najmniej godzinę przed rozpoczęciem pracy u Zamawiającego i powtarzać w razie stwierdzenia ponownego jego występowania. Zakres prac porządkowych na terenach zielonych obejmuje: - koszenie trawy i przycinanie żywopłotów (w okresie wegetacji roślin w częstotliwościach zapewniających estetyczny wygląd trawników - szacunkowo nie rzadziej niż raz na miesiąc) oraz grabienie i sprzątanie ściętej trawy i gałęzi z przyciętych żywopłotów, - usuwanie chwastów, grabienie liści wraz z ich posprzątaniem, zbieranie gałęzi, - właściwa pielęgnacja trawy, krzewów, klombów, żywopłotów, usuwania z nich zanieczyszczeń i utrzymanie ich w czystości. W celu opracowania oferty zamawiający zleca przeprowadzenie wizji lokalnej w obiektach, w których będą świadczone usługi sprzątania. Oględziny w w/w obiektach można dokonywać w godzinach 9.00 - 14.00 od poniedziałku do piątku po wcześniejszym kontakcie telefonicznym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kompleksowa Pralnia Ekologiczna Pod Kominem Piotr Linke, ul. Broniewskiego 40, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122399,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78264,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78264,00 / Oferta z najwyższą ceną: 203835,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.