eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa licencji na oprogramowanie komputerowe oraz wykonywanie usług informatycznych i serwisowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Warszawa: Dostawa licencji na oprogramowanie komputerowe oraz wykonywanie usług informatycznych i serwisowych
Numer ogłoszenia: 136580 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych , Al. Jerozolimskie 181C, 02-222 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4921134, 4921135, faks 22 4921149.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.urpl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa licencji na oprogramowanie komputerowe oraz wykonywanie usług informatycznych i serwisowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1. - pakiet (poz. 1-12) licencji na oprogramowanie Microsoft Windows; ZADANIE 2. - dostawa licencji na oprogramowanie Statlook dla 3 konsoli MASTER oraz wykonywanie w okresie od 21 maja 2014 r. do 30 czerwca 2015 r. usług asysty technicznej (AS) w zakresie 550 stanowisk i 4 konsoli MASTER; ZADANIE 3. - usługa asysty serwisowej dla oprogramowania OPTIest, wykonywana w okresie od 21 maja 2014 r. do 30 czerwca 2015 r.; ZADANIE 4. - usługi_dostawy dotyczące 5 szt. certyfikatów, o terminie ważności 36 miesięcy; ZADANIE 5. - usługi_dostawy dotyczące 2 szt. SUSE Linux Enterprise Server X86, AMD64 & Intel64 (1-2 CPU Sockets, Basic Maintenace, Unlimited Virtual Instances, 3 Year) wykonywane w okresie 36 miesięcy; ZADANIE 6. - usługi_dostawy dotyczące 1 szt. IBExpert Developer Studio License Software Assurance, wykonywane w okresie 36 miesięcy; ZADANIE 7. - usługi serwisu pogwarancyjnego w ramach przedłużenia gwarancji, wykonywane w okresie od 16 maja 2014 r. do 31 maja 2016 r. dla 58 szt. komputerów Dell Optiplex 380 oraz w okresie od 30 sierpnia 2014 r. do 31 sierpnia 2017 r. dla 1 szt. serwera Dell PowerEdge R510; szczegółowy opis w załącznikach nr 1 i 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-0, 48.00.00.00-8, 48.78.00.00-9, 72.25.32.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • prowadzenie zarejestrowanej działalności w zakresie dostaw lub usług objętych przedmiotem zamówienia; oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.urpl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie 181C.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie 181C, Kancelaria Główna (pokój 08).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1. - pakiet licencji na oprogramowanie Microsoft Windows.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1-12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-0, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2. - dostawa licencji na oprogramowanie Statlook dla 3 konsoli MASTER oraz wykonywanie usług asysty technicznej (AS).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa w terminie 10 dni od zawarcia umowy; wykonywanie w okresie od 21 maja 2014 r. do 30 czerwca 2015 r. usług asysty technicznej (AS) w zakresie 550 stanowisk i 4 konsoli MASTER.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3. - usługa asysty serwisowej dla oprogramowania OPTIest.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie w okresie od 21 maja 2014 r. do 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4. - usługi_dostawy dotyczące 5 szt. certyfikatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: termin ważności 36 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.78.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5. - usługi_dostawy dotyczące 2 szt. SUSE Linux Enterprise Server X86, AMD64 & Intel64.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (1-2 CPU Socekts, Basic Maintenace, Unlimited Virtual Instances, 3 Year) wykonanie w okresie 36 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-0, 72.25.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6. - usługi_dostawy dotyczące 1 szt. IBExpert Developer Studio License Software Assurance.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie w okresie 36 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.78.00.00-9, 72.25.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7. - usługi serwisu pogwarancyjnego w ramach przedłużenia gwarancji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie: w okresie od 16 maja 2014 r. do 31 maja 2016 r. dla 58 szt. komputerów Dell Optiplex 380 oraz w okresie od 30 sierpnia 2014 r. do 31 sierpnia 2017 r. dla 1 szt. serwera Dell PowerEdge R510.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.