eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach na terenie Gminy Wejherowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-22

Wejherowo: Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach na terenie Gminy Wejherowo.
Numer ogłoszenia: 136547 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wejherowo , Os. Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6779701, faks 058 6779700.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.ug.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach na terenie Gminy Wejherowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładek asfaltowych na drogach na terenie Gminy Wejherowo z podziałem na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz dokumentacja projektowa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju prac, jak te, które stanowią przedmiot zamówień podstawowych określonych w SIWZ. 2. Na zamówienia uzupełniające zostaną zawarte odrębne umowy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Dla części 1. w wysokości 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych. Dla części 2. w wysokości 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych. Dla części 3. w wysokości 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych. Dla części 4. w wysokości 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych. Szczegółowe informacje na temat wadium zostały zawarte w Rozdziale 13. Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty w zakresie nawierzchni dróg: min. 2 roboty - każda min. 600 m2 wykonania nawierzchni bitumicznej i wartości min. 60 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzenia tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach - wykaz wykonywanych robót - załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załącznikami mającymi potwierdzać, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - np. referencje, protokoły odbioru.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi wymagane uprawnienia, tj. 1) wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą na stanowisku kierownika robót, który będzie uczestniczył w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im tożsame w zakresie uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 2) informacji od Wykonawcy o podstawie do dysponowania osobami wymienionymi w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 3) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (zgodne z przepisami ustawy Prawo Budowlane).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2a do SIWZ. Dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, tj.: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub 2) Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca powinien przedstawić wyciąg z rejestru sądowego, a w przypadku jego braku równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju pochodzenia lub kraju, z którego przybywa. W przypadku, gdy dany kraj nie wydaje takich dokumentów lub zaświadczeń, mogą być one zastąpione oświadczeniem złożonym pod przysięgą lub - w Państwach Członkowskich, w których prawo nie przewiduje składania takich oświadczeń - oświadczeniem złożonym przez daną osobę przed właściwym organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem albo przed właściwą organizacją zawodową lub gospodarczą kraju pochodzenia lub kraju, z którego ta osoba przybywa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo określone w załączniku nr 6 oraz 6a do SIWZ - Projekcie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wejherowo, Osiedle Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 08:45, miejsce: Miejsce: Urząd Gminy Wejherowo, Osiedle Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYKONANIE UTWARDZENIA UL. DŁUGIEJ W SOPIESZYNIE SZEROKOŚCI 4,5 M I DŁUGOŚĆ 257,89 MB (ETAP 1). Wykonanie utwardzenia ul. Jeziornej w Gowinie szerokości 5,0 m i długość 290,69 mb (etap 1)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie utwardzenia ul. Długiej w Sopieszynie szerokości 4,5 m i długość 257,89 mb (etap 1). Istniejąca jezdnia posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną. Należy wykonać nakładkę asfaltową wraz z wjazdami i zjazdami zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją zał.8.1 Zadanie 2. Wykonanie utwardzenia ul. Jeziornej w Gowinie szerokości 5,0 m i długość 290,69 mb (etap 1). Istniejąca jezdnia posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną. Należy wykonać nakładkę asfaltową wraz z wjazdami i zjazdami zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją zał. 8.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie utwardzenia ul. Szkolnej w Bieszkowicach szerokości 4,2 m i długość 179,29 mb. Wykonanie utwardzenia ul. Wejhera w Górze szerokości 5 m i długość 304,24 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Wykonanie utwardzenia ul. Szkolnej w Bieszkowicach szerokości 4,2 m i długość 179,29 mb. Istniejąca jezdnia posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną. Należy wykonać nakładkę asfaltową wraz z wjazdami i zjazdami zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją zał. 8.3 Zadanie 2 Wykonanie utwardzenia ul. Wejhera w Górze szerokości 5 m i długość 304,24 mb Istniejąca jezdnia posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną. Należy wykonać nakładkę asfaltową wraz z wjazdami i zjazdami zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją zał.8.4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie utwardzenia ul. Ogrodowej w Gniewowie szerokości 4,5 m i długość 295,03 mb (etap 1). Wykonanie utwardzenia ul. Prostej w Zbychowie szerokości 3 m i długość 206,77 mb (etap 1)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Wykonanie utwardzenia ul. Ogrodowej w Gniewowie szerokości 4,5 m i długość 295,03 mb (etap 1). Istniejąca jezdnia posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną. Należy wykonać nakładkę asfaltową wraz z wjazdami i zjazdami zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją zał.8.5 Zadanie 2 Wykonanie utwardzenia ul. Prostej w Zbychowie szerokości 3 m i długość 206,77 mb (etap 1). Istniejąca jezdnia posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną. Należy wykonać nakładkę asfaltową wraz z wjazdami i zjazdami zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją zał.8.6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie utwardzenia ul. Leśnej w Ustarbowie szerokości 3 m i długość 257,73 mb (etap 1). Wykonanie utwardzenia ul. Leśnej w Ustarbowie szerokości 3 m i długość 247,56 mb (etap 2)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Wykonanie utwardzenia ul. Leśnej w Ustarbowie szerokości 3 m i długość 257,73 mb (etap 1). Istniejąca jezdnia posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną. Należy wykonać nakładkę asfaltową wraz z wjazdami i zjazdami zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją zał.8.7 oraz odtworzyć istniejący rów drogowy wzdłuż ulicy. Zadanie 2. (zamówienie opcjonalne) Wykonanie utwardzenia ul. Leśnej w Ustarbowie szerokości 3 m i długość 247,56 mb (etap 2). Istniejąca jezdnia posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną. Należy wykonać nakładkę asfaltową wraz z wjazdami i zjazdami zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją zał.8.7 oraz odtworzyć istniejący rów drogowy wzdłuż ulicy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.