Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-22
Wejherowo: Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach na terenie Gminy Wejherowo.
Numer ogłoszenia: 136547 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wejherowo , Os. Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6779701, faks 058 6779700.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.ug.wejherowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach na terenie Gminy Wejherowo..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładek asfaltowych na drogach na terenie Gminy Wejherowo z podziałem na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz dokumentacja projektowa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju prac, jak te, które stanowią przedmiot zamówień podstawowych określonych w SIWZ. 2. Na zamówienia uzupełniające zostaną zawarte odrębne umowy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Dla części 1. w wysokości 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych. Dla części 2. w wysokości 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych. Dla części 3. w wysokości 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych. Dla części 4. w wysokości 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych. Szczegółowe informacje na temat wadium zostały zawarte w Rozdziale 13. Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty w zakresie nawierzchni dróg: min. 2 roboty - każda min. 600 m2 wykonania nawierzchni bitumicznej i wartości min. 60 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzenia tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach - wykaz wykonywanych robót - załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załącznikami mającymi potwierdzać, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - np. referencje, protokoły odbioru.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi wymagane uprawnienia, tj. 1) wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą na stanowisku kierownika robót, który będzie uczestniczył w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im tożsame w zakresie uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie następujących dokumentów: 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 2) informacji od Wykonawcy o podstawie do dysponowania osobami wymienionymi w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 3) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (zgodne z przepisami ustawy Prawo Budowlane).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2a do SIWZ. Dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, tj.: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub 2) Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca powinien przedstawić wyciąg z rejestru sądowego, a w przypadku jego braku równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju pochodzenia lub kraju, z którego przybywa. W przypadku, gdy dany kraj nie wydaje takich dokumentów lub zaświadczeń, mogą być one zastąpione oświadczeniem złożonym pod przysięgą lub - w Państwach Członkowskich, w których prawo nie przewiduje składania takich oświadczeń - oświadczeniem złożonym przez daną osobę przed właściwym organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem albo przed właściwą organizacją zawodową lub gospodarczą kraju pochodzenia lub kraju, z którego ta osoba przybywa.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo określone w załączniku nr 6 oraz 6a do SIWZ - Projekcie umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wejherowo, Osiedle Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 08:45, miejsce: Miejsce: Urząd Gminy Wejherowo, Osiedle Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYKONANIE UTWARDZENIA UL. DŁUGIEJ W SOPIESZYNIE SZEROKOŚCI 4,5 M I DŁUGOŚĆ 257,89 MB (ETAP 1). Wykonanie utwardzenia ul. Jeziornej w Gowinie szerokości 5,0 m i długość 290,69 mb (etap 1)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie utwardzenia ul. Długiej w Sopieszynie szerokości 4,5 m i długość 257,89 mb (etap 1). Istniejąca jezdnia posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną. Należy wykonać nakładkę asfaltową wraz z wjazdami i zjazdami zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją zał.8.1 Zadanie 2. Wykonanie utwardzenia ul. Jeziornej w Gowinie szerokości 5,0 m i długość 290,69 mb (etap 1). Istniejąca jezdnia posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną. Należy wykonać nakładkę asfaltową wraz z wjazdami i zjazdami zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją zał. 8.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie utwardzenia ul. Szkolnej w Bieszkowicach szerokości 4,2 m i długość 179,29 mb. Wykonanie utwardzenia ul. Wejhera w Górze szerokości 5 m i długość 304,24 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Wykonanie utwardzenia ul. Szkolnej w Bieszkowicach szerokości 4,2 m i długość 179,29 mb. Istniejąca jezdnia posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną. Należy wykonać nakładkę asfaltową wraz z wjazdami i zjazdami zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją zał. 8.3 Zadanie 2 Wykonanie utwardzenia ul. Wejhera w Górze szerokości 5 m i długość 304,24 mb Istniejąca jezdnia posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną. Należy wykonać nakładkę asfaltową wraz z wjazdami i zjazdami zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją zał.8.4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie utwardzenia ul. Ogrodowej w Gniewowie szerokości 4,5 m i długość 295,03 mb (etap 1). Wykonanie utwardzenia ul. Prostej w Zbychowie szerokości 3 m i długość 206,77 mb (etap 1)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Wykonanie utwardzenia ul. Ogrodowej w Gniewowie szerokości 4,5 m i długość 295,03 mb (etap 1). Istniejąca jezdnia posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną. Należy wykonać nakładkę asfaltową wraz z wjazdami i zjazdami zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją zał.8.5 Zadanie 2 Wykonanie utwardzenia ul. Prostej w Zbychowie szerokości 3 m i długość 206,77 mb (etap 1). Istniejąca jezdnia posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną. Należy wykonać nakładkę asfaltową wraz z wjazdami i zjazdami zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją zał.8.6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie utwardzenia ul. Leśnej w Ustarbowie szerokości 3 m i długość 257,73 mb (etap 1). Wykonanie utwardzenia ul. Leśnej w Ustarbowie szerokości 3 m i długość 247,56 mb (etap 2)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Wykonanie utwardzenia ul. Leśnej w Ustarbowie szerokości 3 m i długość 257,73 mb (etap 1). Istniejąca jezdnia posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną. Należy wykonać nakładkę asfaltową wraz z wjazdami i zjazdami zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją zał.8.7 oraz odtworzyć istniejący rów drogowy wzdłuż ulicy. Zadanie 2. (zamówienie opcjonalne) Wykonanie utwardzenia ul. Leśnej w Ustarbowie szerokości 3 m i długość 247,56 mb (etap 2). Istniejąca jezdnia posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną. Należy wykonać nakładkę asfaltową wraz z wjazdami i zjazdami zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją zał.8.7 oraz odtworzyć istniejący rów drogowy wzdłuż ulicy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- DOSTAWA JEDNEGO, FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO 9-MIEJSCOWEGO
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 75 m w L. Sławutówko na terenie Nadleśnictwa Wejherowo
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 75 m wraz z przyległymi składnicami drewna w L. Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 100 m wraz z placem manewrowym w L. Domatowo na terenie Nadleśnictwa Wejherowo
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszankami mineralno - asfaltowymi frakcji 0/12 mm na gorąco
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Ksawerów - Sobótka Kolonia
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
- "Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Wolbromek"
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.