Sieradz: Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego
Numer ogłoszenia: 136541 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej , ul. Warneńczyka 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8271510, 8225771, faks 043 8271510, 8225771.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip-podgk.spsieradz.finn.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip-podgk.spsieradz.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Węgiel do celów energetycznych sortymentu kostka -130 ton 2) Miał węglowy do celów energetycznych -50 ton.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00 - Ropa naftowa, węgiel i produkty naftowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i warunków uczestnictwa w postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz 2007 r. Nr 64, poz. 427, Nr 82, poz. 560) oraz następujące warunki dodatkowe: 1) prowadzą działalność w zakresie handlu opałem na przestrzeni co najmniej ostatnich trzech lat 2) przedłożą dowody zaopatrywania w opał w ostatnich trzech latach co najmniej czterech odbiorców z którymi zawierane były umowy na dostawę opału 3) udokumentują dostęp do zalegalizowanej wagi samochodowej na terenie miasta Sieradza lub w odległości do 30 km od Sieradza.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Należy dostarczyć następujące dokumenty: 1) Kserokopię poświadczonego za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2) Wykaz odbiorców z podaniem ich adresu zaopatrywanych w opał w ostatnich trzech latach z podaniem okresu dostaw oraz wielkości dostaw wg załącznika Nr 1 3) Kopia dokumentu na posiadanie własnej zalegalizowanej wagi samochodowej lub umowa na korzystanie z takiej wagi. 4) Oświadczenie, że: - wszystkie realizowane przez firmę zamówienia zostały wykonane z należytą starannością - w stosunku do firmy nie toczy się postępowanie upadłościowe ani też nie ogłoszono upadłości - firma nie zalega z uiszczeniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie społeczne - urzędujący członkowie firmy nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z ubieganiem się o zamówienia publiczne albo inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - firma uprawniona jest do występowania w obrocie prawnym - posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny i ekonomiczny oraz pracowników zdolnych do wykonywania zamówienia - znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-podgk.spsieradz.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Ośrodek Dokumantacji Geodezyjno-Kartograficznej w Sieradzu
ul.Warneńczyka 1, 98-200 Sieradz (księgowość).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Ośrodek Dokumantacji Geodezyjno-Kartograficznej w Sieradzu ul.Warneńczyka 1, 98-200 Sieradz (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Dostawa oleju opałowego
- Dostawa jaj, ryb i drobiu
- Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawa komputerów na potrzeby pracowników Urzędu Miasta Sieradza
więcej: przetargi w Sieradzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.