To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-25
Łódź: Nr 42/ZP/2014. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwoty 207 000 euro na realizację usługi zorganizowania 3 wyjazdów wymiany doświadczeń w ramach funduszu Programu Uczenie się przez całe życie, Leonardo da Vinci, VETPRO dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi
Numer ogłoszenia: 136533 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70233 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr 42/ZP/2014. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwoty 207 000 euro na realizację usługi zorganizowania 3 wyjazdów wymiany doświadczeń w ramach funduszu Programu Uczenie się przez całe życie, Leonardo da Vinci, VETPRO dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania 3 wyjazdów wymiany doświadczeń, finansowanych w 100% z funduszu Programu Uczenie się przez całe życie, Leonardo da Vinci, VETPRO (w zadaniu 1 - 2 uczestniczyć będzie 25 osób, w zadaniu 3 uczestniczyć będzie 20 osób + wizyta monitorująca dla 4 osób). W zakresie zadania nr 1 - 2 zamówienie składane jest w ramach realizacji projektu Wypracowanie metod obsługi pacjenta i pracy przy użyciu nowoczesnych metod badań obrazowych w kontekście administracyjnym i specjalistycznym. W zakresie zadania nr 3 zamówienie składane w ramach realizacji projektu Przeprowadzenie wysokospecjalistycznych staży - podniesienie kwalifikacji oraz wypracowanie standardów pracy zespołowej w Regionalnym Centrum Urazowym. ZADANIE NR 1: Zorganizowanie wyjazdu w ramach wymiany doświadczeń do Centrum Urazowego w Szpitalu Istituto Clinico Humanitas w Mediolanie. 1. Wykonawca zapewni wyjazd dla 25 osób na wymianę doświadczeń Szpitala Istituto Clinico Humanitas w Mediolanie, w okresie: wylot 01.06.2014r. - przylot 06.06.2014r. po godzinie 18:00. 2. Wykonawca zorganizuje transport dla uczestników wyjazdu z Polski do Mediolanu a także drogę powrotną do Polski samolotem w klasie ekonomicznej, lot bez przesiadek. 3. Wykonawca zorganizuje wylot oraz przylot z/do Łodzi Zamawiający dopuszcza możliwość wylotu/przylotu z/do Warszawy, Katowic, Wrocławia i Poznania. W przypadku wylotu/przylotu z/do Warszawy, Katowic, Wrocław i Poznania Wykonawca zorganizuje autokar bądź busy, które zawiozą wszystkich uczestników wyjazdu z Łodzi na zaproponowane, dopuszczone przez Zamawiającego lotnisko oraz z lotniska do Łodzi. 4. Wykonawca zorganizuje transport z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko. 5. Wykonawca zapewni 5 noclegów dla 25 osób w co najmniej hotelu 3*** znajdującym się blisko tj. w odległości nie większej niż 5 km) od Szpitala, do którego jadą uczestnicy wymian: Szpital Istituto Clinico Humanitas w Mediolanie. 6. Podczas pobytu każdy uczestnik wyjazdu będzie miał zapewnione śniadania i obiadokolację w hotelu w formie szwedzkiego stołu. 7. Podczas pobytu za granicą wykonawca zorganizuje program kulturalny na jeden wieczór (po godz. 16.00). W tym dniu obiadokolacja będzie zorganizowana poza hotelem (wybór restauracji należy oprzeć o dane zawarte we wiodących przewodnikach turystycznych). 8. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika wyjazdu tygodniowe bilety komunikacji miejskiej (metro, autobusy, tramwaje) ważne w obrębie Mediolanu 9. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika wyjazdu ubezpieczenie NNWiKL. 10. Wykonawca zapewni opiekę koordynatora na miejscu. 11. Wykonawca dostarczy dla wszystkich uczestników wymiany co najmniej na 4 dni przed wyjazdem zagranicznym: a) przewodnik po mieście, b) plan miasta, c) podręczny słownik ang./pol. - pol./ang. (słownik musi zawierać min. 70 tys. wyrazów, wyrażeń i zwrotów). 12. W sumie dostarczonych zostanie 25 kompletów publikacji. 13. Tytuły przewodnika, i plan miasta zostaną ustalone z Zamawiającym - będą to wydawnictwa powszechnie dostępne na rynku. 14. Wykonawca zorganizuje 1 spotkanie integrujące z Partnerem (Szpital Istituto Clinico Humanitas w Mediolanie ) w miejscu wymiany. 15. Spotkanie odbędzie się w restauracji wieczorem, po godzinach pracy (po 16.00) lub w porze lunchu, w zależności od preferencji partnera zagranicznego. Kolacja/lunch powinna odbyć się w restauracji rekomendowanej przez wiodące przewodniki turystyczne, powinna się składać z dwóch dań, deseru, napojów. 16. W spotkaniu weźmie udział 25 uczestników z Polski i 25 z instytucji przyjmującej (w sumie 50 osób). 17. Wykonawca przygotuje posiłek biorąc pod uwagę potrzeby wegetarian i osób nie jedzących wieprzowiny oraz alergików. 18. Spotkanie to będzie zorganizowane niezależnie od zorganizowania programu kulturalnego, o których mowa w punkcie 7. UWAGA: Przed zakupem biletów wymaga się zaakceptowania godzin i połączenia przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w całości wykreśla z opisu przedmiotu zamówienia zadanie pod nazwą: Zorganizowanie wyjazdu na wymianę doświadczeń do Kliniki Uniwersyteckiej Johanna Wolfganga Goethego we Frankfurcie nad Menem ZADANIE NR 2: Zorganizowanie wyjazdu na wymianę doświadczeń do Szpitala w Magdeburgu 1. Wykonawca zapewni wyjazd dla 25 osób na wymianę doświadczeń do Szpitala w Magdeburgu - University Hospital Magdeburg A.o.R, w okresie: wylot 22.06.2014r. - przylot 27.06.2014r. po godzinie 18:00. 2. Wykonawca zorganizuje transport dla uczestników wyjazdu z Polski do Magdeburga a także drogę powrotną do Polski samolotem w klasie ekonomicznej, lot bez przesiadek. 3. Wykonawca zorganizuje wylot oraz przylot z/do Łodzi Zamawiający dopuszcza możliwość wylotu/przylotu z/do Warszawy, Katowic, Wrocławia i Poznania. W przypadku wylotu/przylotu z /do Warszawy, Katowic, Wrocław i Poznania Wykonawca zorganizuje autokar bądź busy, które zawiozą wszystkich uczestników wyjazdu z Łodzi na zaproponowane, dopuszczone przez Zamawiającego lotnisko oraz z lotniska do Łodzi. 4. Wykonawca zorganizuje transport z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko. 5. Wykonawca zapewni 5 noclegów dla 25 osób w co najmniej hotelu 3*** znajdującym się blisko tj. w odległości nie większej niż 10 km) od Szpitala, do którego jadą uczestnicy wymian: Szpital w Magdeburgu 6. Podczas pobytu każdy uczestnik wyjazdu będzie miał zapewnione śniadania i obiadokolację w hotelu w formie szwedzkiego stołu. 7. Podczas pobytu za granicą wykonawca zorganizuje program kulturalny na jeden wieczór(po godz. 16.00). W tym dniu obiadokolacja będzie zorganizowana poza hotelem (wybór restauracji należy oprzeć o dane zawarte we wiodących przewodnikach turystycznych). 8. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika wyjazdu tygodniowe bilety komunikacji miejskiej (metro, autobusy, tramwaje) ważne w obrębie Magdeburga. 9. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika wyjazdu ubezpieczenie NNWiKL. 10. Wykonawca zapewni opiekę koordynatora na miejscu. 11. Wykonawca dostarczy dla wszystkich uczestników wymiany co najmniej na 4 dni przed wyjazdem zagranicznym: a) przewodnik po mieście, b) plan miasta, c) podręczny słownik ang./pol. - pol./ang. (słownik musi zawierać min. 70 tys. wyrazów, wyrażeń i zwrotów). 12. W sumie dostarczonych zostanie 25 kompletów publikacji. 13. Tytuły przewodnika, i plan miasta zostaną ustalone z Zamawiającym - będą to wydawnictwa powszechnie dostępne na rynku. 14. Wykonawca zorganizuje 1 spotkanie integrujące z Partnerem (University Hospital Magdeburg A.o.R) w miejscu wymiany. 15. Spotkanie odbędzie się w restauracji wieczorem, po godzinach pracy (po 16.00) lub w porze lunchu, w zależności od preferencji partnera zagranicznego. Kolacja/lunch powinna odbyć się w restauracji rekomendowanej przez wiodące przewodniki turystyczne, powinna się składać z dwóch dań, deseru, napojów. 16. W spotkaniu weźmie udział 25 uczestników z Polski i 25 z instytucji przyjmującej (w sumie 50 osób). 17. Wykonawca przygotuje posiłek biorąc pod uwagę potrzeby wegetarian i osób nie jedzących wieprzowiny oraz alergików. 18. Spotkanie to będzie zorganizowane niezależnie od zorganizowania programu kulturalnego, o których mowa w punkcie 7. UWAGA: Przed zakupem biletów wymaga się zaakceptowania godzin i połączenia przez Zamawiającego. ZADANIE NR 3: Zorganizowanie wyjazdu w ramach wymiany doświadczeń do Centrum Urazowego w Szpitalu Istituto Clinico Humanitas w Mediolanie + wizyta monitorujaca. 1. Wykonawca zapewni wyjazd dla 20 osób na wymianę doświadczeń do Centrum Urazowego w Szpitalu Istituto Clinico Humanitas w Mediolanie, w okresie: wylot 31.08.2014r. - przylot 19.09.2014r. po godzinie 18:00. 2. Wykonawca zorganizuje transport dla uczestników wyjazdu z Polski do Mediolanu a także drogę powrotną do Polski samolotem w klasie ekonomicznej, lot bez przesiadek. 3. Wykonawca zorganizuje wylot oraz przylot z/do Łodzi Zamawiający dopuszcza możliwość wylotu /przylotu z/do Warszawy, Katowic i Poznania, Wrocławia. W przypadku wylotu/przylotu z /do Warszawy, Katowic, Wrocławia i Poznania Wykonawca zorganizuje autokar bądź busy, które zawiozą wszystkich uczestników wyjazdu z Łodzi na zaproponowane, dopuszczone przez Zamawiającego lotnisko oraz z lotniska do Łodzi. 4. Wykonawca zorganizuje transport z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko. 5. Wykonawca zapewni 19 noclegów dla 20 osób w co najmniej hotelu 3*** znajdując się blisko tj. w odległości nie większej niż 5 km) od Szpitala, do którego jadą uczestnicy wymian: Szpital Istituto Clinico w Mediolanie. 6. Podczas pobytu każdy uczestnik wyjazdu będzie miał zapewnione śniadania i obiadokolacji w hotelu w formie szwedzkiego stołu. 7. Podczas pobytu za granicą wykonawca zorganizuje program kulturalny na dwa wieczory (po godz. 16.00). W tym dniu obiadokolacja będzie zorganizowana poza hotelem (wybór restauracji należy oprzeć o dane zawarte we wiodących przewodnikach turystycznych). 8. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika wyjazdu 19 dniowe bilety komunikacji miejskiej (metro, autobusy, tramwaje) ważne w obrębie Mediolanu. 9. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika wyjazdu ubezpieczenie NNW i KL. 10. Wykonawca zapewni opiekę koordynatora na miejscu. 11. Wykonawca dostarczy dla wszystkich uczestników wymiany co najmniej na 4 dni przed wyjazdem zagranicznym: b) przewodnik po mieście, c) plan miasta, d) podręczny słownik ang./pol. - pol./ang. (słownik musi zawierać min. 70 tys. wyrazów, wyrażeń i zwrotów). 12. W sumie dostarczonych zostanie 20 kompletów publikacji. 13. Tytuły przewodnika, i plan miasta zostaną ustalone z Zamawiającym - będą to wydawnictwa powszechnie dostępne na rynku. 14. Wykonawca zorganizuje 2 spotkania integrujące z Partnerem (Szpital Istituto Clinico Humanitas w Mediolanie) w miejscu wymiany 15. Spotkania odbędą się w restauracji wieczorem, po godzinach pracy (po 16.00) lub w porze lunchu, w zależności od preferencji partnera zagranicznego. Kolacja/lunch powinna odbyć się w restauracji rekomendowanej przez wiodące przewodniki turystyczne, powinna się składać z dwóch dań, deseru, napojów. 16. W spotkaniu weźmie udział 20 uczestników z Polski i 20 z instytucji przyjmującej (w sumie 40 osób). 17. Wykonawca przygotuje posiłek biorąc pod uwagę potrzeby wegetarian i osób nie jedzących wieprzowiny oraz alergików. 18. Spotkanie to będzie zorganizowane niezależnie od zorganizowania programu kulturalnego, o których mowa w punkcie 7. WIZYTA MONITORUJĄCA (w zakresie zadania nr 3) 1. Wykonawca zapewni wyjazd dla 4 osób na wizytę monitorującą w Mediolanie, w okresie 4 - 7 wrzesień 2014r. 2. Wykonawca zorganizuje transport dla uczestników wyjazdu z Polski do Mediolanu a także drogę powrotną do Polski samolotem w klasie ekonomicznej, lot bez przesiadek. Wylot z Polski 04.09.2014r tak , aby na miejscu być przed 11:00, wylot z Mediolanu 07.09.2014r. tak, aby na miejscu być ok. 15:00. Przed zakupem biletów wymaga się zaakceptowania godzin i połączeń przez Zamawiającego. 3. W przypadku wylotu z innego miasta niż z Łodzi Wykonawca zorganizuje autokar bądź bus, który zawiezie wszystkich uczestników wyjazdu na wizytę monitorującą z Łodzi na zaproponowane, dopuszczone przez Zamawiającego lotnisko oraz z lotniska do Łodzi. 4. Wykonawca zorganizuje transport z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko 5. Wykonawca zapewni 3 noclegi dla 4 osób w co najmniej hotelu 3*** znajdując się blisko tj. w odległości nie większej niż 5 km) od Szpitala, Istituto Clinico w Mediolanie. 6. Podczas pobytu każdy uczestnik wyjazdu będzie miał zapewnione śniadania i obiadokolacji w hotelu w formie szwedzkiego stołu. 7. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika wyjazdu 4 dniowe bilety komunikacji miejskiej (metro, autobusy, tramwaje) ważne w obrębie Mediolanu. 8. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika wyjazdu ubezpieczenie NNW i KL. UWAGA: Przed zakupem biletów wymaga się zaakceptowania godzin i połączenia przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 63.51.60.00 - Usługi zarządzania podróżą 22.11.41.00 - Słowniki 22.16.00.00 - Informatory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa finansowana jest w 100% przez Unię Europejską ze środków unijnych Programu Uczenie się przez całe życie, Leonardo da Vinici, VETPRO. Realizacja projektów: Wypracowanie metod obsługi pacjenta i pracy przy użyciu nowoczesnych metod badań obrazowych w kontekście administracyjnym i specjalistycznym. Przeprowadzenie wysokospecjalistycznych staży - podniesienie kwalifikacji oraz wypracowanie standardów pracy zespołowej w Regionalnym Centrum Urazowym..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwoty 207 000 euro na realizację usługi zorganizowania 3 wyjazdów wymiany doświadczeń w ramach funduszu Programu Uczenie się przez całe życie, Leonardo da Vinci, VETPRO dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KATARZYNA LEWANDOWSKA ATTIS - wspólnik spółki cywilnej
jakie przetargi wygrała firma
KATARZYNA LEWANDOWSKA ATTIS - wspólnik spółki cywilnej
- ATTIS S.C. M. Błachno- Wyrwicka, K. Lewandowska, ul. Borowego 15/58, 01-357 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 420078,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 298194,96
Oferta z najniższą ceną: 298194,96 / Oferta z najwyższą ceną: 472000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa preparatów do diagnostyki serologicznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Budowa chodnika na ul. Dębowskiego na odc. od ul. Zaruskiego do ul. Hyrnej w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: W028ST)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- "Zorganizowanie dwóch wycieczek autokarowych dla pracowników i emerytów MOPR w Białymstoku oraz dwóch wycieczek integracyjnych dla uczestników Klubu "Senior+".
- Organizacja wycieczki do Wiednia dla 57 pracowników oraz byłych pracowników Sądu Okręgowego w Radomiu oraz Sądów Rejonowych w: Lipsku, Przysusze, Szydłowcu i Zwoleniu
więcej: Słowniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.