eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Dostawa drobnego sprzętu medycznego, rehabilitacyjnego, materiałów medycznych, opasek zaciskowych z zasilaczem, narzędzi endoskopowych (powtórka), akcesoriów do urządzeń med., odczynników do ABL 90Flex (uzupełnienie)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-08

Jaworzno: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, rehabilitacyjnego, materiałów medycznych, opasek zaciskowych z zasilaczem, narzędzi endoskopowych (powtórka), akcesoriów do urządzeń med., odczynników do ABL 90Flex (uzupełnienie)
Numer ogłoszenia: 136406 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, rehabilitacyjnego, materiałów medycznych, opasek zaciskowych z zasilaczem, narzędzi endoskopowych (powtórka), akcesoriów do urządzeń med., odczynników do ABL 90Flex (uzupełnienie).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa drobnego sprzętu medycznego, rehabilitacyjnego, materiałów medycznych, opasek zaciskowych z zasilaczem, narzędzi endoskopowych (powtórka), akcesoriów do urządzeń med., odczynników do ABL 90Flex (uzupełnienie). Przedmiot zamówienia podzielony został na 19 pakietów: Numer pakietu i nazwa Wymagany termin realizacji od dnia zawarcia umowy Maksymalny termin dostawy od złożenia zamówienia Pakiet nr 1 Wielorazowe włókno do lasera holmowego dostawy sukcesywne do 26.03.2016r 21 dni Pakiet nr 2 Części i akcesoria do elektroresektora dostawy sukcesywne do 26.03.2016r 3 dni robocze Pakiet nr 3 Akcesoria wielorazowe do neuromonitoringu dostawy sukcesywne do 26.03.2016r 28 dni Pakiet nr 4 Dreny do pompy artroskopowej dostawy sukcesywne do 26.03.2016r 28 dni Pakiet nr 5 Akcesoria do pulsoksymetru MICROSTEAM oraz konektory do przewodu NIBP do kardiomonitora FX2000 dostawy sukcesywne do 26.03.2016r 10 dni Pakiet nr 6 Akcesoria do kardiomonitora Phoebe Pro dostawy sukcesywne do 26.03.2016r 10 dni Pakiet nr 7 Akcesoria do defibrylatora Emtel Defi-Max dostawy sukcesywne do 26.03.2016r 10 dni Pakiet nr 8 Odczynniki do analizatora ABL 90 Flex dostawy sukcesywne do 31.12.2015r 7 dni Pakiet nr 9 Narzędzia endoskopowe dostawy sukcesywne do 23.04.2016r 5 dni Pakiet nr 10 Różny drobny sprzęt i materiały medyczne dostawy sukcesywne 12 miesięcy 5 dni Pakiet nr 11 Stetoskopy, ciśnieniomierze, resuscytatory dostawy sukcesywne 12 miesięcy 5 dni Pakiet nr 12 Okularki do fototerapii dostawy sukcesywne 12 miesięcy 5 dni Pakiet nr 13 Materiały zużywalne do pHmetrii dostawy sukcesywne 12 miesięcy 14 dni Pakiet Nr 14 Pieluchomajtki dla dorosłych dostawy sukcesywne 12 miesięcy 5 dni Pakiet nr 15 Kliny, wałki, półwałki rehabilitacyjne max. do 21 dni 21 dni od podpisania umowy Pakiet nr 16 Podkład i pozycjonery żelowe max. do 21 dni 21 dni od podpisania umowy Pakiet nr 17 Materace zmiennociśnieniowe z pompką max. do 28 dni 28 dni od podpisania umowy Pakiet nr 18 Opaski zaciskowe z zasilaczem max. do 28 dni 28 dni od podpisania umowy Pakiet nr 19 Akcesoria do noża harmonicznego dostawy sukcesywne do 26.03.2016r 3 dni robocze Zamawiający określił wymagany termin realizacji od dnia zawarcia umowy oraz maksymalny termin dostawy od dnia złożenia zamówienia. Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta na warunkach określonych w ofercie z uwzględnieniem terminów granicznych określonych przez Zamawiającego powyżej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja asortymentowo - cenowa stanowiąca załączniki nr 3.1 - 3.19 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3, 33.19.00.00-8, 33.69.62.00-7, 33.16.80.00-5, 33.14.10.00-0, 33.79.00.00-4, 30.19.92.30-1, 33.14.00.00-3, 33.77.00.00-8, 33.14.17.70-8, 33.10.00.00-1, 33.15.72.00-7, 33.15.71.10-9, 33.14.12.00-2, 33.69.63.00-8, 33.77.00.00-8, 39.14.31.12-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia- wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo - cenowym dla oferowanych pakietów (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.19 z wypełnionymi Zestawieniami warunków i parametrów wymaganych dla asortymentów wskazanych w tych załącznikach. 2. Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679 z późn.zm.) i innymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający ma prawo zażądać w każdym czasie do wglądu w/w dokumentów oferowanego przedmiotu zamówienia, a Wykonawca winien je przedłożyć niezwłocznie Zamawiającemu do wglądu. 3. Katalogi lub karty katalogowe, lub inne materiały informacyjne, np. opisy, zdjęcia lub ulotki informacyjne itp. w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego. 4. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na podstawie Art. 24 ust. 2 a ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawcę który: w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.; 3. 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r Poz. 231 § 3.1. Zamawiający żąda: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy, Zamawiający żąda zgodnie z art. 26 ust. 2d Ustawy Pzp złożenia: Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 Ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w formie oświadczenia (wzór załącznik nr 5 do SIWZ) 3.3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt.3.1. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.3.1.ppkt.2: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt.4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. 11. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w Rozdz. VI pkt. 3.1 i pkt.3.2 SIWZ dla wszystkich podmiotów. Stosownie do Art. 26 ust.2b i ust. 2e ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się udostępnienia zasobów zgodnie z ust.2 b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital.jaw.pl lub w Dziale Zamówień Publicznych Szpitala tel. 32 616-44-82 wew.292, po wcześniejszym złożeniu wniosku o przekazanie SIWZ. Koszt SIWZ 20 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28; 43-600 Jaworzno (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Wielorazowe włókno do lasera homolowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wielorazowego włókna do lasera holmowego. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji (od dnia złożenia zamówienia) - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Części i akcesoria do elektroresektora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części i akcesoriów do elektroresektora. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Akcesoria wielorazowe do neuromonitoringu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów wielorazowych do neuromonitoringu. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji (od dnia złożenia zamówienia) - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Dreny do pompy artroskopowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drenów do pompy artroskopowej. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji (od dnia złożenia zamówienia) - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 Akcesoria do pulsoksymetru MICROSTEAM oraz konektory do przewodu NIBP do kardiomonitora FX2000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów do pulsoksymetru MICROSTEAM oraz konektorów do przewodu NIBP do kardiomonitora FX2000. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji (od dnia złożenia zamówienia) - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 Akcesoria do kardiomonitora Phoebe Pro.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów do kardiomonitora Phoebe Pro. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji (od dnia złożenia zamówienia) - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 7 Akcesoria do defibrylatora Emtel Defi-Max.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów do defibrylatora Emtel Defi-Max. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji (od dnia złożenia zamówienia) - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 Odczynniki do analizatora ABL 90 Flex.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do analizatora ABL 90 Flex. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji (od dnia złożenia zamówienia) - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 Narzędzia endoskopowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa narzędzi endoskopowych. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji (od dnia złożenia zamówienia) - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 Różny drobny sprzęt i materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnego drobnego sprzętu i materiałów medycznych. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0, 33.79.00.00-4, 30.19.92.30-1, 33.14.00.00-3, 33.77.00.00-8, 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji (od dnia złożenia zamówienia) - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 Stetoskopy, ciśnieniomierze, resuscytatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa stetoskopów, ciśnieniomierzy, resuscytatorów. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.15.72.00-7, 33.15.71.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji (od dnia złożenia zamówienia) - 5
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 Okularki do fototerapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa okularków do fototerapii. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji (od dnia złożenia zamówienia) - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 Materiały zużywalne do pHmetrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych do pHmetrii. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.10.00-0, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji (od dnia złożenia zamówienia) - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 Pieluchomajtki dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieluchomajtek dla dorosłych. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji (od dnia złożenia zamówienia) - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 Kliny, wałki, półwałki rehabilitacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa klinów, wałków i półwałków rehabilitacyjnych. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 Podkład i pozycjonery żelowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa podkładu i pozycjonerów żelowych. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji (od dnia podpisania umowy) - 5
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 Materace zmiennociśnieniowe z pompką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa materacy zmiennociśnieniowych z pompką. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.12-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji (od dnia podpisania umowy) - 5
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 Opaski zaciskowe z zasilaczem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa opasek zaciskowych z zasilaczem. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 Akcesoria do noża harmonicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów do noża harmonicznego. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji (od dnia złożenia zamówienia) - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.