eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO ORAZ UTRZYMYWANIE SZALETU MIEJSKIEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-25

Oława: UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO ORAZ UTRZYMYWANIE SZALETU MIEJSKIEGO
Numer ogłoszenia: 136377 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195756 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Oława, Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 303 55 01, faks 71 303 55 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO ORAZ UTRZYMYWANIE SZALETU MIEJSKIEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ciągłe utrzymywanie porządku i czystości na podwórkach, placach, chodnikach, targowisku, ciągach pieszych, przystankach autobusowych, na terenie cmentarza wojennego oraz utrzymywanie szaletu miejskiego. Do obowiązków wykonawcy należy: I. Tereny zielone -stanowią ok. 30 % powierzchni określonej w załączniku nr 4 1. Koszenie mechaniczne w okresie wegetacyjnym - częstotliwość koszenia winna być dostosowana do warunków wzrostu trawy tak, aby jej wysokość nie przekraczała 15 cm, równocześnie należy dokonywać podkoszeń przy drzewach, klombach, znakach oraz innych urządzeniach zlokalizowanych na terenach objętych koszeniem. 2. Przycinka, formowanie żywopłotów oraz krzewów ozdobnych w okresie od maja do września winna być dokonywana zgodnie ze sztuką ogrodniczą co najmniej trzy razy (maj, lipiec, wrzesień) w terminach dostosowanych do gatunków roślin. Równolegle z przycinką żywopłotów i formowaniem krzewów ozdobnych należy usuwać samosiejki drzew i krzewów. 3. W okresie od maja do września należy co najmniej raz w miesiącu dokonywać ręcznego plewienia klombów, usuwania chwastów oraz samosiejek z obrębu klombów, 4. Usuwanie liści i owoców w okresie intensywnego ich opadania oraz po opadnięciu. 5. Równocześnie z koszeniem, formowaniem i przycinką żywopłotów i krzewów ozdobnych należy niezwłocznie (nie później niż w ciągu trzech dni) usunąć skoszoną trawę oraz pozostałości po formowaniu, przycince i plewieniu. 6. Bieżące utrzymanie porządku i czystości na terenach zielonych polegające na zbieraniu, usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń i odpadów według ustalonej częstotliwości (załączniku nr 4- częstotliwość sprzątania w tygodniu). 7. Bieżące utrzymanie terenu wokół pojemników na odpady komunalne (w promieniu 2 metrów) polegające na zamiataniu, zbieraniu powstałych zanieczyszczeń, wysypanych odpadów przy kontenerach oraz wrzucenie ich do właściwych pojemników, II. Tereny utwardzone - stanowią ok. 70% powierzchni określonej w zał. nr 4 1. Bieżące utrzymanie czystości, zbieranie pojedynczych zanieczyszczeń i zamiatanie z ustaloną częstotliwością (załącznik nr 4 tabela - częstotliwość sprzątania w tygodniu) 2. Bieżące utrzymanie terenu wokół pojemników na odpady komunalne (w promieniu 2 metrów) polegające na zamiataniu, zbieraniu powstałych zanieczyszczeń, wysypanych odpadów przy kontenerach oraz wrzucenie ich do właściwych pojemników, 3. Likwidacja chwastów narastających na chodnikach, parkingach, ciągach pieszo-jezdnych i innych utwardzonych (zamawiający dopuszcza stosowanie środków chemicznych) 4. Zimowe utrzymanie - usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości na ciągach pieszych, pieszo - jezdnych, chodnikach i przystankach komunikacji miejskiej niezwłocznie nie później niż w przeciągu 4 godzin od wystąpienia zjawiska bądź w godzinach wczesnorannych w przypadku ich wystąpienia w godzinach wieczornych bądź nocnych, a także usuwanie materiałów do zwalczania śliskości po ustąpieniu warunków zimowych (środki do zwalczania śliskości dostarcza wykonawca). III. Utrzymanie przystanków komunikacji autobusowej (załącznik nr 5) na terenie Gminy Miasto Oława, obejmuje wykonanie następujących prac: a) zamiatanie całej powierzchni przystanków wraz z zatoką, obejmujący teren o długości zatoki przystankowej, na przystankach bez zatoki teren o długości 10 m (tj. po 5 m z każdej strony boku wiaty lub po 5 m z każdej strony słupka) oraz całej szerokości chodnika, na którym usytuowana jest wiata lub słupek. b) utrzymanie w czystości trawnika w promieniu 5 m wokół wiaty, oraz koszenie trawy jeżeli przekroczy wysokość 15 cm, c) teren przystanku należy uprzątnąć z piachu, szkła, niedopałków, papierów i innych zanieczyszczeń . Prace należy wykonywać 3 razy w tygodniu tzn. poniedziałek, środa, piątek, d) likwidację przerostów roślin tj. trawy, chwastów znajdujących się pomiędzy kostką i płytkami na powierzchni przystanków określonych w załączniku nr 5, (zamawiający dopuszcza stosowanie środków chemicznych), e) mycie wiat przystankowych z częstotliwością 3 razy w roku (marzec, czerwiec, październik), tzn.: - mycie całej powierzchni wiat wraz z czyszczeniem rynienki odpływowej. W razie niekorzystnych warunków atmosferycznych w miesiącu marcu Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu mycia wiat z miesiąca marzec na kwiecień, jednakże powyższa czynność należy uzgodnić z Zamawiającym, - mycie szyb wraz z usunięciem namalowanych napisów oraz naklejonych ogłoszeń, reklam itp., - mycie ławek znajdujących się pod wiatą i innych znajdujących się w obrębie przystanku, f) bieżące utrzymywanie w czystości wiat i słupków przystankowych obejmuje: - usuwanie naklejanych ogłoszeń, reklam, itp. z wiat i słupków oraz malowanych farbami rysunków i napisów z wiat, - usuwanie z ławek i siedzisk usytuowanych w wiatach i w obrębie przystanku zanieczyszczeń typu: rozlane płyny, materiały sypkie itp., g) utrzymanie przystanków w okresie zimowym poprzez: - usuwanie śniegu z powierzchni przystanków określonej w pkt a w sposób nie niszczący ich nawierzchni oraz likwidację śliskości materiałami zakupionymi przez Wykonawcę - odśnieżanie do tzw. gołej płytki. Odgarnięty śnieg winien być składowany w pryzmy w taki sposób by nie utrudniał ruchu pieszego i kołowego oraz wsiadania i wysiadania z pojazdów pasażerom. Do obowiązków Wykonawcy należy także usuwanie śniegu z dachu wiat przystankowych oraz sopli lodu. h) po zakończeniu okresu zimowego usunięcie z przystanków pozostałości po zimowym utrzymaniu tzn. zalegającego piasku, błota, darni z całej powierzchni przystanku określonej w pkt a i obrzeży chodnikowych, IV. Dodatkowe porządkowanie na zlecenie terenów wskazanych przez zamawiającego (zbieranie zanieczyszczeń i porządkowanie terenów rekreacyjnych po imprezach organizowanych przez Zamawiającego i innych w razie potrzeby). Orientacyjna ilość takich zdarzeń - 6 w ciągu jednego roku w tym powierzchnie do sprzątania do 1ha - 3 zdarzenia w ciągu roku, powierzchnie do sprzątania do 0,5 ha - 3 zdarzenia w ciągu roku. V. Utrzymanie cmentarza wojennego w Oławie przy ul. Zwierzynieckiej 5 obejmujące: 1.Koszenie mechaniczne w okresie wegetacyjnym - częstotliwość koszenia winna być dostosowana do warunków wzrostu trawy tak, aby jej wysokość nie przekraczała 15 cm, równocześnie należy dokonywać podkoszeń przy drzewach, płytach nagrobkowych oraz innych urządzeniach zlokalizowanych na terenach objętych koszeniem. 2.Przycinka, formowanie żywopłotów oraz krzewów ozdobnych w okresie od maja do września winna być dokonywana zgodnie ze sztuką ogrodniczą co najmniej trzy razy (maj, lipiec, wrzesień) w terminach dostosowanych do gatunków roślin. Równolegle z przycinką żywopłotów i forowaniem krzewów ozdobnych należy usuwać samosiejki drzew i krzewów. 3.Równocześnie z koszeniem, formowaniem, przycinką żywopłotów i krzewów ozdobnych należy niezwłocznie (nie później niż w ciągu trzech dni) usunąć skoszoną trawę oraz pozostałości po formowaniu, przycince i plewieniu. 4.Pielenie i zamiatanie alejek oraz alei głównej co najmniej jeden raz w miesiącu (zamawiający dopuszcza stosowanie środków chemicznych), 5.Odchwaszczanie i utrzymanie mogił w należytej czystości, 6.Oczyszczanie pomnika oraz płyt nagrobkowych po każdorazowym koszeniu trawy, 7.Nasadzenie i pielęgnacja kwiatów sezonowych w czterech gazonach przed pomnikiem, nasadzenia winny utrzymywać się w miesiącach maj - listopad) przed posadzeniem należy uzgodnić ich rodzaj z zamawiającym 8.Ustawienie co najmniej trzech zniczy otwartych (średnica co najmniej 25 cm) oraz dwóch zniczy zamkniętych (o wysokości co najmniej 20 cm) przy pomniku zlokalizowanym na cmentarzu wojennym przed dniem 23 luty, Św. Wielkiej Nocy, 1 i 9 maj, 1 listopad i Świętami Bożego Narodzenia, 9.Wykonywanie innych zadań wynikających z bieżących potrzeb. 10.Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych aktach wandalizmu na terenie cmentarza Ogólna powierzchnia cmentarza wojennego wynosi 0,7393 ha, z czego tereny do koszenia stanowią około 70%. Pozostałe 30% do pielenia i zamiatania. VI. Utrzymanie szaletu miejskiego przy ul. Kościelnej w Oławie poprzez:. 1.Nieodpłatne udostępnianie obiektu w godzinach: dni powszednie od poniedziałku do piątku 10:00-18:00. Soboty, niedziele i święta w okresie: maj, - październik godz. 10:00-18:00 natomiast w pozostałych miesiącach od 10:00-14:00 2.Wydłużenie godzin otwarcia szaletu na uzasadnione żądanie Zamawiającego bez naliczenia dodatkowych opłat (około 40 godzin w skali roku podczas imprez masowych) 3.Sprawowanie stałego nadzoru w godzinach udostępniania pomieszczeń szaletu. 4.Przeprowadzanie na własny koszt drobnych napraw i remontów typu: malowanie sufitów oraz drzwi wewnątrz obiektu jednorazowo podczas trwania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym, naprawa zamków i wymiana szyb okiennych, żarówek w razie konieczności, usuwanie usterek urządzeń sanitarnych i sieci wodno - kanalizacyjnej w obrębie obiektu, 5.Zapewnienie odpowiedniej ilości środków higieniczno - sanitarnych, drobnego sprzętu typu kubły na odpadki, worki, miotły, wiadra itp. 6.Utrzymywanie pomieszczeń szaletu oraz urządzeń w nich znajdujących się w należytych warunkach sanitarno - higienicznych poprzez codzienne zmywanie przy użyciu środków dezynfekujących podłóg, urządzeń sanitarnych a co najmniej jeden raz w tygodniu mycie ścian i drzwi wewnątrz obiektu, 7.Usuwanie aktów wandalizmu np. graffity ze stolarki okiennej, drzwiowej oraz informowanie Zamawiającego o każdym tego typu zdarzeniu, 8.Dbanie o porządek w bezpośrednim sąsiedztwie tj. 2 m od ścian obiektu poprzez zamiatanie i usuwanie narastającej roślinności (dopuszczamy stosowanie środków chemicznych) W obiekcie znajdują się następujące urządzenia sanitarne: 3 muszle klozetowe, 3 pisuary, 2 umywalki, 2 baterie, 2 elektryczne przepływowe podgrzewacze wody. Obiekt jest ogrzewany grzejnikami elektrycznymi. Kubatura obiektu ok.75 m3 (5m x 5m x 3m), pomieszczenia szaletu wykafelkowane : - podłogi - ściany od podłogi po sufit.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowa AKME Agata Haręża, ul. Karola Miarki 14, 55-200 Oława, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 769509,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 837900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 837900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2269873,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.