eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa artykułów promocyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Łódź: Dostawa artykułów promocyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 136352 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi , ul. Łąkowa 11, 90-562 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 663 41 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest 1) w zakresie Części nr 1 zamówienia zaprojektowanie artykułów promocyjnych, wykonanie wizualizacji artykułów promocyjnych z nadrukami, haftami i tłoczeniami, wykonanie prototypów artykułów promocyjnych z nadrukami, haftami i tłoczeniami oraz dostawa gotowych artykułów promocyjnych do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi 2)w zakresie Części nr 2 zamówienia wykonanie wizualizacji nadruków, haftów i tłoczeń na artykułach promocyjnych, wykonanie nadruków, haftów i tłoczeń na artykułach promocyjnych oraz dostawa gotowych artykułów promocyjnych do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi. 2.Zestawienie artykułów promocyjnych będących przedmiotem zamówienia publicznego: Część nr 1 1.Plecaczek w kształcie kropli wody szt.200 2.Plecaczek w kształcie liścia szt.200 3.Poduszeczka - maskotka w kształcie kropli wody szt.200 4.Poduszeczka - maskotka w kształcie liścia szt.200 5.Breloczek w kształcie kropli wody szt.500 6.Breloczek w kształcie liścia szt.500 7.Zestaw nakładek na klucze w kształcie kropli wody szt.1000 8.Zestaw nakładek na klucze w kształcie liścia szt.1000 9.Podkładka po myszkę komputerową nawiązująca kolorystyką i wyglądem do logotypu Funduszu szt.300 10.Podkładka pod myszkę komputerową wg indywidualnego projektu szt.200 11.Pamięć USB w kształcie kropli wody szt.200 12.Pamięć USB w kształcie liścia szt.200 13.Apaszka szt.120 14.Krawat szt.100 Część nr 2 1.Filiżanka ze spodkiem szt.50 2.Kubek szt.150 3.Butelka filtrująca szt.300 4.Mini zestaw narzędzi do naprawy usterek rowerowych (scyzoryk rowerowy) szt.200 5.Frisbee (latający dysk) szt.300 6.Stacja pogody szt.150 7.Koszulka polo szt.100 8.Balon szt.2000 9.Długopis metalowy szt.500 10.Ołówek z gumką szt.1000 11.Zestaw kredek szt.500 12.Zgniatarka do butelek PET i aluminiowych puszek szt.200 13.Torba z juty szt.450 14.Samozaciskowa opaska odblaskowa szt.500 15.Pamięć USB szt.200 3.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Łąkowa 11, 90-562 Łódź, własnym transportem wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Dostarczone artykuły promocyjne muszą być wysokiej jakości, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, bez wad fizycznych i prawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedstawione w opisie zdjęcia są jedynie zdjęciami poglądowymi, które mają na celu przybliżyć wygląd przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pełnomocnictwo) upoważniające do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga by jego zgodność z oryginałem poświadczył notariusz.2.Strona tytułowa oferty wg. załącznika nr 2 do SIWZ.3.Formularz oferty wg. załącznika nr 3 do SIWZ (w przypadku składania oferty częściowej Wykonawca załącza ten formularz oferty na którą część składa ofertę przetargową).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie terminu realizacji zamówienia: a) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki: a.1) Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 3 dni przed upływem terminu realizacji umowy, o niemożliwości wykonania w terminie przewidzianym i wskaże, iż opóźnienie w realizacji jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; a.2) Wykonawca zaproponuje nowy termin wykonania zamówienia; b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów realizacji zamówienia , jeżeli uzasadnione to będzie warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego; 2. Zamawiający dopuszcza ponadto wprowadzenie zmian w przypadku wystąpienia siły wyższej co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie jej zapisami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfosigw.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Łąkowa 11, 90 - 562 Łódź, pokój B 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Łąkowa 11, 90 - 562 Łódź, Kancelaria Funduszu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dostawa następujących artykułów promocyjnych współfinansowana będzie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko: a) Część nr 1 - dostawa podkładki pod myszkę komputerową wg indywidualnego projektu - 200 szt., b) Część nr 2 - dostawa mini zestawu narzędzi do naprawy usterek rowerowych scyzoryk rowerowy - 100 szt., stacji pogody - 100 szt., długopisu metalowego - 200 szt., zgniatarki do butelek PET i aluminiowych puszek - 100 szt., torby z juty - 150 szt. i pamięci USB - 200 szt..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów promocyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zaprojektowanie artykułów promocyjnych, wykonanie wizualizacji artykułów promocyjnych z nadrukami, haftami i tłoczeniami , wykonanie prototypów artykułów promocyjnych z nadrukami, haftami i tłoczeniami oraz dostawa gotowych artykułów promocyjnych do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów promocyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie wizualizacji nadruków, haftów i tłoczeń na artykułach promocyjnych, wykonanie nadruków, haftów i tłoczeń na artykułach promocyjnych oraz dostawa gotowych artykułów promocyjnych do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.