eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonywanie konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń dźwigowych eksploatowanych w O/ZUS Lublin i w Terenowych Jednostkach Organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Lublin: Wykonywanie konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń dźwigowych eksploatowanych w O/ZUS Lublin i w Terenowych Jednostkach Organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 136318 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń dźwigowych eksploatowanych w O/ZUS Lublin i w Terenowych Jednostkach Organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 133 000 euro, jest wykonywanie konserwacji, przeglądów i napraw, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, celem utrzymanie w pełnej sprawności 9 szt. urządzeń dźwigowych oraz 1 szt. platformy inwalidzkiej, zainstalowanych obiektach należących do Oddziału ZUS Lublinie. 1.1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 nw. części: 1.1.1. część I - serwis 7 szt. dźwigów osobowych w Oddziale ZUS w Lublinie 1.1.2. część II - serwis 1 dźwigu osobowego w Oddziale ZUS w Lublinie 1.1.3.część III - serwis 1. dźwigu osobowego i 1. platformy inwalidzkiej w Inspektoracie ZUS w Białej Podlaskiej. 1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość ww. części. Z uwagi na specyfikę zamówienia, nie dopuszcza się jego realizacji przy udziale podwykonawców. 1.3. Usługa obejmuje konserwacje, przeglądy, naprawy wraz z wymianą części zamiennych i dojazdem do miejsca zainstalowania urządzeń dźwigowych. 2. Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy (ale nie wcześniej niż od 01.07.2009r.) do 30.06.2012r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1. ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , co udokumentują złożeniem stosownego oświadczenia oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunkiem progowym w tym zakresie jest należyte zrealizowanie przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualne realizowanie co najmniej 1 usługi, której przedmiotem był (jest) serwis urządzeń dźwigowych (osobowych) . Wykonawcy muszą udokumentować spełnianie tego warunku składając stosowne oświadczenie i wykaz usług tego samego rodzaju zawierający co najmniej jedną wyżej opisaną usługę. Wykaz ten powinien zawierać opis przedmiotu zamówienia, daty wykonania i nazwy odbiorców (wg wzoru załączonego do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty na potwierdzenie należytego wykonania bądź wykonywania usług zawartych w wykazie Ponadto wykonawcy muszą złożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia posiadających wymagane uprawnienia (wg wzoru załączonego do SIWZ) a także dołączyć do wykazu uprawnienia (zaświadczenia kwalifikacyjne wydane przez organa Urzędu Dozoru Technicznego w kategorii odpowiedniej do typu urządzenia dźwigowego, na które jest składana oferta) osób wymienionych w wykazie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co udokumentują stosownym oświadczeniem. 4. niie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, co udokumentują stosownym oświadczeniem. II. Wykonawcy zagraniczni 1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. I.1. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /nie dotyczy to oświadczenia/ 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. II.1., wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. III. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie: 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum) , ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają jedną ofertę, 2. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty wymienione w pkt. I.1. winien złożyć każdy z wykonawców. Do oferty dołączają również pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1. Oświadczenie w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy składa pełnomocnik Wykonawcy, natomiast w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy, składa odrębnie każdy ze wspólników. IV. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od wykonawców, będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły : spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu, wykonawcy są zobowiązani dostarczyć wyżej wymienione (w opisie warunków udziału w postepowaniu) dokumenty i oświadczenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914 - budynek 38C..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 07.05.2009r.) do upływu terminu składania ofert. 2. SIWZ w wersji papierowej (bezpłatna) można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą. 3. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: 3.1. Włodzimierz Koczkodaj, piętro IX, pok. 914 -budynek 38C, tel/fax: (0- 81) 535-77-94 w godz. 07:15 -15:15; 3.2. Zbigniew Flaga , piętro IX, pok. 903 -budynek 38C, tel. (0-81) 535-77-32 fax: (0-81) 535-77-27 w godz. 07:15 -15:15; 4. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), 5.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 5.1. cena brutto 1. konserwacji urządzeń dźwigowych [ck] - 90%, 5.2. cena brutto 1. roboczogodziny przy naprawach [cr] - 10%. 6. Termin otwarcia ofert - dnia 26.05.2009r. o godzinie 09:30. 7. Miejsce otwarcia ofert - w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914 - budynek 38C. 8. Zamawiający ustala faksową formę przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, protestów i ich rozstrzygnięć ( w przypadku protestu musi być on niezwłocznie potwierdzony pisemnie) ; przy czym każda ze stron , na żądanie drugiej , potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. W zakresie określonym ustawą , Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej www.zus.pl;.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.