eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Wykonanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania pn.Rewaloryzacja bloku śródrynkowego wraz z restytucją wieży ratuszowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-19

Świdnica: Wykonanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania pn.: Rewaloryzacja bloku śródrynkowego wraz z restytucją wieży ratuszowej
Numer ogłoszenia: 136316 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania pn.: Rewaloryzacja bloku śródrynkowego wraz z restytucją wieży ratuszowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacyjno-sanitarnej, - instalacyjno-elektrycznej, wraz z nadzorem osoby uprawnionej do nadzorowania robót budowlanych na zabytkach nieruchomych, przy realizacji robót budowlanych polegających na rewaloryzacji bloku śródrynkowego wraz z restytucją wieży ratuszowej w Świdnicy. Nadzorowane roboty budowlane obejmują restytucję wieży ratuszowej o funkcji użytkowej turystycznej w formie odpowiadającej wyglądowi wieży sprzed zawalenia się z odtworzeniem formy historycznego hełmu wieży, pawilon wejściowy, zagospodarowanie dziedzińca wewnętrznego bloku śródrynkowego wraz z niezbędną infrastrukturą w zakresie przyłączy, przewidziane do realizacji w obszarze działek nr 172, 173, 179, 205, 180 i 209, AM-10, obręb 0004 - Śródmieście, w tym: a. restytucję zawalonej w wyniku katastrofy budowlanej w 1967 roku wieży ratuszowej, wraz z budową pawilonu wejściowego - konstrukcja, architektura, urządzenia (dźwigi osobowe, zegar itp.): - budynek wieży o 10-ciu kondygnacjach zwieńczony hełmem wieżowym zakończonym iglicą, posadowiony na zachowanym w przyziemiu kamiennym gotyckim łęku, będącym pozostałością po poprzedniej budowli wieży ratuszowej, - budynek pawilonu wejściowego podpiwniczony, trzykondygnacyjny kryty dwuspadowym stromym dachem - całkowita wysokość wieży wraz z iglicą - 57,66 m - powierzchnia zabudowy wieży i pawilonu ogółem - 175 m2 - kubatura wieży i pawilonu ogółem - 4 464 m3, - powierzchnia użytkowa wieży i pawilonu ogółem - 674 m2 b. wykonanie wewnętrznych instalacji: - wody zimnej oraz c.w.u. hydrantowej, - kanalizacji sanitarnej, - centralnego ogrzewania, c. wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych: - układu zasilania i tablic rozdzielczych, - oświetlenia ogólnego i gniazd wtynkowych, - zasilania urządzeń technicznych, - ochrony od porażeń, uziemnienia i połączeń wyrównawczych, - ochrony przed przepięciami, - iluminacji obiektu, d. wykonanie instalacji odgromowej, e. wykonanie wewnętrznych instalacji niskoprądowych: - systemu sygnalizacji alarmu pożaru - SAP, - dźwiękowego systemu ostrzegawczego - DSO, - systemu telewizji dozorowej - CCTV, - systemu sygnalizacji włamania i napadu - SSWIN, - okablowania strukturalnego, - przywoływania z toalety przez osoby niepełnosprawne, f. wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji, g. wykonanie instalacji wentylacji p. poż. h. wykonanie nowych nawierzchni z kamienia naturalnego w liniach rozgraniczających dla inwestycji obejmujący przejścia pod budynkami oraz wewnętrzny dziedziniec o łącznej powierzchni - 789,10 m2, i. odwodnienie terenu podwórza z włączeniem do istniejącej kanalizacji ogólnospławnej, j. budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej i wody, k. budowa przyłącza centralnego ogrzewania do istniejącego węzła cieplnego, l. budowa przyłącza telefonicznej kanalizacji kablowej, m. budowa przyłączy energetycznych niskiego napięcia zasilania podstawowego i rezerwowego, n. budowa oświetlenia terenu, o. przebudowa kolidujących sieci uzbrojenia podziemnego, p. zagospodarowanie dziedzińca elementami małej architektury (siedziska, kosze na nieczystości, zieleń), Na w/w przedmiot zamówienia składa się nadzór inwestorski nad realizacją zakresu rzeczowego robót zgodnego ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i projektem budowlanym pn.: Rewaloryzacja bloku śródrynkowego wraz z restytucją wieży ratuszowej opracowanymi przez WALAS Spółkę z o.o. z siedzibą - Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka nr 5a. Roboty budowlane będą prowadzone w obszarze objętym ochroną prawną poprzez wpis do rejestru zabytków układu urbanistycznego starego miasta decyzją nr 470 z dnia 02-12-1957 roku, a założenie projektowe związane jest z podjęciem prac budowlanych przy ratuszu wpisanym do rejestru zabytków decyzją nr 154 z dnia 21-03-1950 roku. Wyciąg z projektów wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót znajdują się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, przy ulicy Armii Krajowej nr 49, Referat Inwestycji - pok. 217..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 1)a), pkt 5) i pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania takich uprawnień, Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania prowadził nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych o zakresie zbliżonym z przedmiotem zamówienia tj.: - co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie ulic miejskich w zabudowie śródmiejskiej wraz z wbudowanym w nie uzbrojeniem podziemnym, - co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie kubaturowego obiektu budowlanego na terenie zwartej zabudowy miejskiej, - co najmniej jednego budynku wysokiego w rozumieniu § 8 ust. 3 warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, - co najmniej jednej inwestycji polegającej na zagospodarowaniu placów, skwerów itp. wraz z wykonaniem elementów małej architektury w zabudowie śródmiejskiej, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c. w zakresie dysponowania kadrą techniczną dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacyjno-sanitarnej, - instalacyjno-elektrycznej, zgodnie z wymogami prawa budowlanego dla realizacji niniejszego zamówienia, w tym jedna osoba która posiada doświadczenie w zakresie kierowania lub nadzorowania w zakresie realizacji: - inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie kubaturowego obiektu budowlanego na terenie zwartej zabudowy miejskiej, - budynku wysokiego w rozumieniu § 8 ust. 3 warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, oraz odpowiednie wykształcenie i praktykę zawodową do nadzorowania robót budowlanych branży konstrukcyjno-budowlanej na obiektach zabytkowych; zgodnie z § 8 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku (Dz. U. nr 150, poz. 1579 z 2004 roku z późniejszymi zmianami),. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczące przedmiotu zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 200.000,- zł. (niezależnie od obowiązkowego ubezpieczenia osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie) ważnego przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wpis do ewidencji działalności gospodarczej dla Wykonawców będących osobami fizycznymi i zgodnie z ustawą z dnia 19-11-1999r. Prawo o działalności gospodarczej są zobowiązane do dokonania takiego wpisu (zał. nr 7 do oferty Wykonawcy), - zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 10 do oferty , - pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - załącznik nr 11 do oferty,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach: a/ jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego b/ jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, c/ jeżeli wykonawca robót budowlanych przedłuży termin realizacji inwestycji, to termin wykonania przedmiotu niniejszej umowy wydłuża się o czas opóźnienia w realizacji robót budowlanych. e/ Wykonawca może dokonać zmian osób, pełniących funkcje inspektorów nadzoru z zachowaniem właściwych kwalifikacji zawodowych i z zastrzeżeniem jak w ust. 3..

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, ul. Armii Krajowej 49, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, ul. Armii Krajowej 49, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr IX Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta), działanie nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.