eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-Zdrój › Wykonanie remontu ulicy Polnej i Głównej (za rzeką) w Kudowie Zdroju - Etap 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Kudowa-Zdrój: Wykonanie remontu ulicy Polnej i Głównej (za rzeką) w Kudowie Zdroju - Etap 2
Numer ogłoszenia: 136314 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kudowy-Zdrój , ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8661926, faks 074 8661351.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu ulicy Polnej i Głównej (za rzeką) w Kudowie Zdroju - Etap 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka ulicy Głównej (za rzeką) od posesji nr 24, do nr 6 na działkach stanowiących własność Gminy Kudowa Zdrój wraz z infrastrukturą drogową w tym: - rozbiórka istniejącej nawierzchni szutrowo-żużlowej na długości 0,380 km - budowa nawierzchni ulicy w standardzie ciągu pieszo-jezdnego na długości 380 m z kostki betonowej o grub. 8 cm o powierzchni - 1012,49 m2 - wraz z powierzchniowym ściekiem liniowym UWAGA - KOSTKA BETONOWA STANOWI MATERIAŁ POWIERZONY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO I NIE NALEŻY UWZGLĘDNIAĆ JEGO KOSZTU ZAKUPU ORAZ POCHODNYCH W CENIE OFERTY - budowa odwodnienia drogowego wraz z kanalizacją deszczową w tym 8 studzienek ściekowych oraz 3 studnie rewizyjne - budowa oświetlenia ulicznego-11 pkt. od 7S do 17S - przełożenie kolidujących odcinków kanalizacji teletechnicznej, zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej, regulacja wysokościowa studni wraz z wymianą pokryw. Zakres robót II etapu obejmuje: I. Roboty przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe trasa dróg w terenie pagórkowatym do km 0,380 2. Inwentaryzacja powykonawcza - geodezyjna wykonanych robót w zakresie drogowym i infrastruktury drogowej i technicznej 3. Ścinanie i karczowanie drzew, krzewów i żywopłotów położonych w pasie drogi wraz z wywózką karpowiny i gałęzi na odl. do 4 km we wskazane przez inwestora miejsce według oznaczenia w projekcie zieleni. 4. Wywóz gruzu i urobku na odl. do 4 km we wskazane miejsce przez inwestora, przewiduje się wykorzystanie z rozbiórki nawierzchni szutrowej ok. 20% materiału na podsypki poboczy. 5. Regulacje pionowe urządzeń drogi, pokrywy zasuw, kanałów i studni TP. 6. Oznakowanie tymczasowe drogi na czas prowadzenia robót - znaki ostrzegawcze, znaki zakazu i bariery ochronne. II. Roboty drogowe na odcinku km 0+115 do km 495 długość L= 380 mb 1. Rozbiórka istniejących nawierzchni szutrowo-żużlowej grub. 15 cm 2. Mechaniczne korytowanie na głębokość 20 cm z odwozem urobku na odl. do 4 km z częściowym wbudowaniem urobku na poboczach drogi. 3. Podbudowa drogi składa się z dwóch warstw: - warstwa wzmacniająca - kruszywo naturalne stabilizowane cementem o RM=2,5MPa grub. 15cm - warstwa nośna kruszywa łamane 0/0,315mm + 4/63mm grub. 15cm 4. Nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8cm ułożona na podsypce z kruszywa łamanego, miał kamienny 0/4mm o grub. 3cm 5. Krawężniki betonowe 15 x 30 cm za zgodą projektanta zamienia się na obrzeża betonowe o wym. 30 x 8 cm częściowo wystające 6cm i wtopione na ławie betonowej B-15 z oporem. Koniec nawierzchni drogi z kostki betonowej II etapu i zakończenie na skrzyżowaniach dróg, zmienia się za zgodą projektanta, z obrzeży o wym. 30x8 na obrzeża betonowe o wym. 20x6. 6. Pobocza z obu stron drogi ścięte na głębokość 10cm i ustabilizowane kruszywem kamiennym 0/4 - 8mm 7. Regulacja pionowa urządzeń infrastruktury drogowej do poziomu nawierzchni drogi jak: włazy, pokrywy zaworów, studnie TP itp. 8. Na całym odcinku drogi tj. 380m przewiduje się wykonanie wzdłuż krawężnika ścieku odwadniającego z prefabrykatów OPK - odwodnienie przykrawężnikowe o wy. 50x40x20 cm na ławie betonowej o wym. 50x20cm z betonu B-15 - zamiast projektowanego ścieku z kostki betonowej grub. 8 cm prostokątnej. 9. Chodniki i dojścia do budynku nr 18 i kładki na potoku za budynkiem nr 20 z kostki betonowej grub. 8cm na podbudowie tłuczniowej grub. 15 cm, odcięte obrzeżem betonowym o wym. 20x6 cm - według projektu drogowego - ( oznaczone kolorem niebieskim) III. Kanalizacja deszczowa. 1. Kanały deszczowe z rur PE fi-300mm typ ciężki S (SDR34) długości 7,0mb i przykanaliki z rur PCV-160 i 200 podłączone do studni rewizyjnych D-2,D-3 i D-4 z wpustów ulicznych żeliwnych typ ciężki od W-2,W-3,W-4,W-5,W-6,W-7,W-8 i W-9 2. Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych fi - 1200mm, głębokość zagłębienia do h - 2,0m na podstawie betonowej prefabrykowanej lub wykonanej na budowie, studzienki ściekowe uliczne betonowe z kręgów betonowych fi -500 z osadnikiem i syfonem podłączone do studni rewizyjnych D-2, D-3 i D-4. 3. Odprowadzenie wód deszczowych ze studni rewizyjnych do potoku rurą PE wzmocnioną fi-300mm z wykonaniem umocnienia skarpy brzegu z bruku kamiennego na szer. 4m. 4. Wszystkie elementy betonowe należy wykonać szczelnie i zaizolować powłokowo 2x emulsją izolacyjną. 5. Rurociągi wykonać na podsypce i nadsypce piaskowej. 6. Wykopy w gruncie kat. III-IV mechaniczne z odwozem na odl. 4 km. częściowo umocnione. IV. Oświetlenie uliczne wykonać wg zmian Projektu zamiennego od 7S do 17S. 1. Linia napowietrzna izolowana AsXSn 4x25mm2 na słupach wirowanych pojedynczych dł. 10,50m i żerdziach żelbetowych ŻN-10 i ŻN-9 pojedynczych i bliźniaczych - na zasilanie z wykonanego w I - Etapie ze słupa 6S. 2. Słupy wirowe w pkt. oświetleniowych ( 10S, 11S, 12S i 17S ) szt.-4. 3. Słupy z żerdzi ŻN-10 bliżniaczy 7S/szt.-1, pojedynczy dla pkt. 8S i 9S/szt.-2. 4. Słupy z żerdzi ŻN-9 bliżniaczy 13S i 14S/szt.-2, pojedynczy dla pkt. 15S i 16S/szt.-2. 5. Oprawy sodowe mocy 70W dla ( 7S do 17 ) i 100W dla 12S z montowanym sterownikiem mocy na wysięgnikach stalowych o zróżnicowanej długości w zależności od położenia słupa od krawędzi drogi 1,0 - 2,0m. 6. Zabezpieczenie - montaż ograniczników przepięć typ SE3O.128 na początku i końcu odcinka linii, uziomy z bednarki i prętów i montażu słupowego rozłącznika bezpiecznikowego SZ157 na słupie S11. 7. Wykonanie pomiarów skuteczności zerowania i rezystancji. 8. Demontaż istniejących słupów typu ŻN-10 - szt.4 wraz z oprawami i wysięgnikami oraz demontaż linii napowietrznej i przyłącza z ul. Głównej do słupa ( istniejącego starego oświetlenia ulic ) V. Roboty telekomunikacyjne - zabezpieczające. 1. Na odcinku II - etapu robót drogowych występuje kolizja z linią kablową i kanalizacyjną w ziemi, która zgodnie z uzgodnieniami z TP SA, wymaga na odcinku od C, D, E, i F pogłębienia o ok. 40 cm do poziomu min. 1m pod nawierzchnią drogi, oraz zamontowania rur ochronnych dwudzielnych typu A120PS. 2. Regulacja pionowa studni TP szt. - 2. 3. Roboty wymagają zgłoszenia i wykonania robót pod nadzorem przedstawicieli TP.S.A. - odpowiedzialny Inwestor A) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia ewidencji powstałych odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania, zgodnie z ustawą o odpadach. B) Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe. a. Wykonawca realizuje w ramach przedmiotu zamówienia potrzebne tymczasowe obiekty oraz urządzenie placu budowy w tym wykonanie zasilania w wodę i energię, ogrodzenie, a także zapewnia realizację obowiązków kierownika budowy wynikających z ustawy Prawo budowlane - w szczególności umieszczenie na budowie, w widocznym miejscu, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. b. Wykonawca zapewnia także obsługę geotechniczną i geodezyjną w zakresie realizacji łącznie z dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz. C) Załączone przedmiary robót nie są opisem przedmiotu zamówienia i stanowią wyłącznie element pomocniczy dla ustalenia ceny ryczałtowej za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie żąda dołączenia kosztorysu ofertowego do oferty. Dołączenie go potraktowane zostanie wyłącznie jako uzasadnienie merytoryczne zaoferowanej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego i nie będzie przedmiotem sprawdzenia i oceny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności: III.2.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy każdego wykonawcy oddzielnie): - wykonawców, którzy wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; - wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; - wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy wykonawców wspólnie), którzy: - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. III.2.2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: polegającą na budowie lub remoncie dróg, placów o nawierzchni z kostki betonowej wraz z infrastrukturą techniczną o wartości min. 200 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), 2) Wykonawcy spełniają warunek jeżeli dysponują minimum 1 osobą posiadającą co najmniej, uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie wykonywania funkcji Kierownika budowy na przedmiocie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. III.3) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty o dopuszczenie do udziału w przetargu oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wynikającego z art. 24. ust. 1 i 2. ustawy Prawo zamówień publicznych na załączniku Nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winien być złożony przez: każdego z nich odrębnie jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez Pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty, poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wraz z ofertą muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3. Wykaz zamówień potwierdzający doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: polegającą na budowie lub remoncie dróg, placów o nawierzchni z kostki betonowej wraz z infrastrukturą techniczną o wartości min. 200 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie i zakończone (np.: referencje, protokoły odbioru) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie) - na załączniku Nr 3 do SIWZ. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kudowie-Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta w Kudowie Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, (Biuro Obsługi Klienta pok. Nr 5).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego tj.: Urząd Miasta w Kudowie Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, (Biuro Obsługi Klienta pok. Nr 5) do 28 maja 2009r. do godz. 14:00 oznakowanej w następujący sposób: < NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO> Gmina Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój wraz z dopiskiem: Oferta w przetargu na remont ul. Głównej w Kudowie-Zdroju. Nie otwierać przed dniem 28 maja 2009r godz. 14:15.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.