eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › ŚWIADCZENIE USŁUG ORGANIZACJI WYJAZDU TURYSTYCZNO - INTEGRACYJNEGO DLA DZIECI UCZESTNIKÓW ORAZ WYCIECZEK W RAMACH PROJEKTU UWIERZ W SIEBIE WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Bełchatów: ŚWIADCZENIE USŁUG ORGANIZACJI WYJAZDU TURYSTYCZNO - INTEGRACYJNEGO DLA DZIECI UCZESTNIKÓW ORAZ WYCIECZEK W RAMACH PROJEKTU UWIERZ W SIEBIE WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
Numer ogłoszenia: 136284 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bełchatowie , ul. Dąbrowskiego 2, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6350195, faks 044 6350195.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsbelchatow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG ORGANIZACJI WYJAZDU TURYSTYCZNO - INTEGRACYJNEGO DLA DZIECI UCZESTNIKÓW ORAZ WYCIECZEK W RAMACH PROJEKTU UWIERZ W SIEBIE WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia udzielanego w częściach jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług organizacji wyjazdu turystyczno - integracyjnego dla dzieci uczestników projektu, organizacji dwóch wycieczek dla uczestników projektu oraz członków ich rodzin oraz świadczenie dostaw i usług ściśle z tymi usługami związanych. Poszczególne części zamówienia opisano w pkt 2.4, 2.5, 2.6 SIWZ. Beneficjentami usług w ramach przedmiotu będą osoby w wieku aktywności zawodowej, zakwalifikowane do projektu, zamieszkałe na terenie Bełchatowa, oraz członkowie ich rodzin, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej w MOPS w Bełchatowie. Projekt Uwierz w siebie jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Część I Organizacja 11 dniowego wyjazdu turystyczno - integracyjnego dla dzieci i młodzieży (20 osób) w terminie lipiec - sierpień 2012 r. do miejscowości położonej nad morzem Część II Organizacja we wrześniu 2012 r. wycieczki krajoznawczo - turystycznej (jednodniowej) do Warszawy dla 120 osób Część III Organizacja w październiku 2012 r. wycieczki krajoznawczo - turystycznej (jednodniowej) do Łodzi dla 120 osób Postępowanie o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wpis do Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy pzp oraz wymagane dokumenty zgodnie z punktem 5 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy pzp oraz wymagane dokumenty zgodnie z punktem 5 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy pzp oraz wymagane dokumenty zgodnie z punktem 5 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej sumie gwarancyjnej 50.000,00 zł. (z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w trakcie postępowania. Pełnomocnictwo może również obejmować umocowanie do zawarcia umowy. Oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania: - każdy z członków konsorcjum odrębnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, - łącznie powinny być spełnione warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3, 4, - w przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - powinien być spełniony co najmniej przez jednego z konsorcjantów, - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, - wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - w przypadku, gdy w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców określi rzeczowy zakres zamówienia, które zamierza im powierzyć do realizacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsbelchatow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Dąbrowskiego 2 97-400 Bełchatów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Dąbrowskiego 2 97-400 Bełchatów Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja 11 dniowego wyjazdu turystyczno - integracyjnego dla dzieci i młodzieży /20 osób/ w terminie lipiec - sierpień 2012 r. do miejscowości położonej nad morzem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 11 dniowego wyjazdu turystyczno - integracyjnego dla dzieci i młodzieży (20 osób) w terminie lipiec - sierpień 2012 r. do miejscowości położonej nad morzem W ramach usługi Wykonawca zapewni uczestnikom w szczególności: - odpowiedni standard zakwaterowania: pokoje max. 4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym z ciepłą wodą przez całą dobę, pokoje wyposażone w oddzielne łóżka, szafki nocne, szafę z wieszakami i półkami w ilości zapewniającej rozpakowanie bagażu przez każde dziecko, usytuowanie jadalni na terenie ośrodka, oddzielną świetlicę wyposażoną w: TV, video, sprzęt audio, dostęp do boisk sportowo - rekreacyjnych, dostęp do strzeżonego kąpieliska, zapewnienie izolatki dla chorych dzieci (odrębnej dla dziewcząt i chłopców). - co najmniej 4 posiłki dziennie, tj.: śniadanie, dwudaniowy obiad z deserem, podwieczorek, kolacja, - suchy prowiant zgodnie z def. wskazaną w pkt. 1.5 lit. g SIWZ na czas przejazdów, - program o charakterze rekreacyjno-sportowo-turystycznym z elementami profilaktyki uzależnień (z uwzględnieniem min. dwóch autokarowych wycieczek krajoznawczo - turystycznych, gier, zabaw i konkursów z nagrodami itp.), - wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną, medyczną i inną (instruktorzy, ratownicy, itp). Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: zapewnienia 24-godzinnej opieki wychowawczej i medycznej, ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie podróży i pobytu oraz ubezpieczenia bagażu podróżnego, zapewnienia przewozu autokarem wyposażonym w sprawną klimatyzację, spełniającym wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz.262, z późn. zm.) na miejsce wypoczynku i z powrotem oraz zapewnienia opieki w czasie przejazdu, niepobierania żadnych dodatkowych opłat od uczestników wyjazdu, umieszczenia w widocznym, ogólnodostępnym miejscu informacji o współfinansowaniu projektu ze środków UE, prowadzenia dokumentacji fotograficznej wyjazdu, sporządzenia sprawozdania z organizacji wyjazdu (liczba uczestników, kadra, opis bazy lokalowej, formy posiłków, opis programu realizowanego podczas wyjazdu, ewentualnie zaistniałe problemy, rezultaty) z dołączonymi kserokopiami dzienników zajęć prowadzonymi przez wychowawców/opiekunów (potwierdzonymi za zgodność z oryginałem), prowadzenia innej dokumentacji, do sporządzania której Wykonawca zobowiązany jest przepisami prawa, dokumentacja opisana wyżej powinna być sporządzana z uwzględnieniem logo projektu oraz informacji o projekcie (wzór do pobrania u Zamawiającego). Usługa obejmować będzie: 10 noclegów, 10 śniadań, 9 obiadów, 9 podwieczorków, 9 kolacji, 1obiadokolację, 2 x suchy prowiant (pkt 1.5 lit. g SIWZ) na czas przejazdów. Zamówienie zostanie wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa określonymi w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli przestrzegania warunków pobytu i stanu bezpieczeństwa uczestników. Dokumentem, który uprawnia do podejmowania tych działań jest pisemne upoważnienie wystawione przez Dyrektora MOPS. Postępowanie o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 11.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja we wrześniu 2012 r. wycieczki krajoznawczo - turystycznej (jednodniowej) do Warszawy dla 120 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja we wrześniu 2012 r. wycieczki krajoznawczo - turystycznej (jednodniowej) do Warszawy dla 120 osób W ramach usługi Wykonawca obowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom w szczególności: - co najmniej dwóch posiłków, w tym: dwudaniowego obiadu oraz posiłku w czasie drogi powrotnej (kolacji), - ubezpieczenia uczestników wycieczki od następstw nieszczęśliwych wypadków, - zapewnienia przewozu autokarem wyposażonym w sprawną klimatyzację, spełniającym wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz.262, z późn. zm.) do Warszawy i z powrotem oraz zapewnienia opieki w czasie przejazdu, - niepobierania żadnych dodatkowych opłat od uczestników wycieczki. Program wycieczki powinien obejmować zwiedzanie co najmniej dwóch z wymienionych muzeów (koszty biletów wstępu pokrywa Wykonawca), wjazd na najwyższe piętro Pałacu Kultury i Nauki oraz zwiedzanie miasta z przewodnikiem. Muzea, które należy uwzględnić w programie: Muzeum Powstania Warszawskiego, Muzeum Narodowe w Warszawie, Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, Muzeum Fryderyka Chopina, Państwowe Muzeum Etnograficzne, Muzeum Techniki w Warszawie, Pałac w Wilanowie, Zamek Królewski, Muzeum Łazienki Królewskie. Wykonawca może zaproponować w programie zamiast jednego z wyżej wymienionych muzeów wizytę w Centrum Nauki Kopernik. Wykonawca wykona usługę zgodnie z Dyrektywą Rady z dnia 13 czerwca 1990 r. w sprawie zorganizowanych podróży, wakacji i wycieczek 90/314/EWG (DZIENNIK URZĘDOWY WSPÓLNOT EUROPEJSKICH L 158/59), ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2004r., Nr 223, poz.2268 z późn. zm.) oraz innymi przepisami prawa związanymi ze świadczeniem usług turystycznych, w tym także ustawią z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. nr 125, poz. 874 z późn. zm.). Postępowanie o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja w październiku 2012 r. wycieczki krajoznawczo - turystycznej (jednodniowej) do Łodzi dla 120 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach usługi Wykonawca obowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom w szczególności: co najmniej dwóch posiłków, w tym: dwudaniowego obiadu oraz posiłku w czasie drogi powrotnej (kolacji), ubezpieczenia uczestników wycieczki od następstw nieszczęśliwych wypadków, zapewnienia przewozu autokarem wyposażonym w sprawną klimatyzację, spełniającym wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz.262, z późn. zm.) do Łodzi i z powrotem oraz zapewnienia opieki w czasie przejazdu, niepobierania żadnych dodatkowych opłat od uczestników wycieczki. Program wycieczki obejmuje wizytę w Aquaparku (min. 2 godziny) oraz w kinie (film 3D) - koszty biletów wstępu pokrywa Wykonawca. Wykonawca wykona usługę zgodnie z Dyrektywą Rady z dnia 13 czerwca 1990 r. w sprawie zorganizowanych podróży, wakacji i wycieczek 90/314/EWG (DZIENNIK URZĘDOWY WSPÓLNOT EUROPEJSKICH L 158/59), ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2004r., Nr 223, poz.2268 z późn. zm.) oraz innymi przepisami prawa związanymi ze świadczeniem usług turystycznych, w tym także ustawią z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. nr 125, poz. 874 z późn. zm.). Postępowanie o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.