eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Budowa budynku Inżynierii Materiałowej (budynku H) wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz z łącznikiem do budynku G i uzbrojeniem zewnętrznym, drogą wewnętrzną i chodnikami w Koszalinie ul. Śniadeckich 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Koszalin: Budowa budynku Inżynierii Materiałowej (budynku H) wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz z łącznikiem do budynku G i uzbrojeniem zewnętrznym, drogą wewnętrzną i chodnikami w Koszalinie ul. Śniadeckich 2
Numer ogłoszenia: 136274 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku Inżynierii Materiałowej (budynku H) wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz z łącznikiem do budynku G i uzbrojeniem zewnętrznym, drogą wewnętrzną i chodnikami w Koszalinie ul. Śniadeckich 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku Inżynierii Materiałowej (budynku H) wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz z łącznikiem do budynku G i uzbrojeniem zewnętrznym, drogą wewnętrzną i chodnikami w Koszalinie ul. Śniadeckich 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.10 - Roboty budowlane w zakresie politechnik .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych), Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 10 SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r. Tekst jednolity (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008 r Nr 171, poz. 1058). Spełniają ponadto następujące warunki: - muszą dysponować personelem kierowniczym posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, urządzeń energetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, - wodociągowych, kanalizacyjnych, - drogowej, - muszą dysponować personelem kierowniczym należącym do właściwej izby samorządu zawodowego, - posiadają doświadczenie, w ciągu ostatnich 5 lat, jako główny wykonawca budowlany w co najmniej dwóch przedsięwzięciach budowlanych o charakterze i trudności wykonania takich samych jak zamówione roboty o wartości powyżej 7 000 000,00 zł każde (co najmniej 2 obiekty kubaturowe), potwierdzone dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, - będą dysponować kierownikiem budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem, - posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, stanowiącą 30% ceny ofertowej. - zapewniają okres gwarancji na wykonane roboty 5 lat, - termin płatności 30 dni, - spełniają wymagania określone w SIWZ, przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ, a stanowiące kompleksową ofertę: Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1, Informacje ogólne o wykonawcy - Załącznik Nr 3, Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego , którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w wykonaniu przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 4, Harmonogram rzeczowo-finansowy- Załącznik Nr 5, Wykaz zrealizowanych zamówień - Doświadczenie wykonawcy - Załącznik Nr 6, Wykaz robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom- Załącznik Nr 7, Wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych (Tabela elementów) - Załącznik Nr 8, Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wymaganą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualne informacje z K R K, Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Dokument potwierdzający wniesienie wadium, Upoważnienie do podpisania oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji . 2 ) Informacje ogólne o wykonawcy - Załącznik Nr 3. 3) Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego , którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w wykonaniu przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 4. 4) Harmonogram rzeczowo-finansowy- Załącznik Nr 5, 5) Wykaz zrealizowanych zamówień - Doświadczenie wykonawcy - Załącznik Nr 6, 6) Wykaz robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom- Załącznik Nr 7, 7) Wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych (Tabela elementów) - Załącznik Nr 8, 8) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wymaganą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 15) Upoważnienie do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów itp., w przypadku gdy dokumenty są podpisywane przez osoby nie upoważnione do reprezentacji firmy zgodnie z wpisem do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumentem właściwym dla wykonawcy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9, 10,11, 12, 13 składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane § 2 (wymienione w pkt 9.4 SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opłata 800 Waluta: PLN Warunki i sposób płatności: za przesłanie SIWZ w wersji papierowej Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych pok. 419 A ul. Śniadeckich 2; 75-453 Koszalin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 10:45, miejsce: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych pok. 419 A ul. Śniadeckich 2; 75-453 Koszalin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZAMÓWIENIE JEST WSPÓŁFINANSOWANE PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO ORAZ BUDŻETU PAŃSTWA IV.3.14) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 07/05/2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.