eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu radomskiego w 2007 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-20

POZYCJA 13626

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Radom: remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu radomskiego w 2007 roku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu, do kontaktów: Joanna Chojnacka, ul. Władysława Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231, e-mail: powiat@radompowiat.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): radompowiat.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:zarządzanie drogami publicznymi powiatowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu radomskiego w 2007 roku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: województwo mazowieckie, powiat radomski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych przy użyciu masy mineralno-asfaltowej oraz emulsji i grysów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawcy składają oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których nowa w art. 22 ust. 1 ustawy, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy, o potencjale kadrowym, technicznym oraz doświadczeniu 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych przy użyciu: - masy mineralno-asfaltowej ok. 350m2 - emulsji asfaltowej i grysów ok. 15.000m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zad 1 - 2.500,00zł Zad 2 - 1.700,00zł Zad 3 - 1.800,00zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O uzdielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2004r Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 w/w Ustawy oraz spełniają niżej wymienione warunki szczegółowe: 1) prowadza działalność gospodarczą o profilu związanym z przedmiotem zamówienia 2) potencjał kadrowy: a) wykonawca musi mieć do dyspozycji kierownika robót z co najmniej 3 letnim doświadczeniem, b) wykonawca dla: zadania 1 zapewni co najmniej 2 grupy robocze, dla zadania 2 co najmniej jedną grupę roboczą, dla zadania 3 co najmniej jedną grupę roboczą 3) potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować dla: a) zadania 1 co najmniej n/w potencjałem technicznym: - 2 skrapiarki lepiszcza - 2walce - 2 szczotki ręczne lub mechaniczne lub: - 2 remontery specjalne lub: - 1 remonter specjalny i 1 skrapiarkę lepiszcza, 1 walec, 1 szczotkę ręczna lub mechaniczna b) dla zadania 2 co najmniej: - 1 skrapiarkę lepiszcza - 1 walec - 1 szczotkę ręczna lub mechaniczną lub: - 1 remonter specjalny c) dla zadania 3 co najmniej - 1 skrapiarkę lepiszcza - 1 walec - 1 szczotkę ręczna lub mechaniczną lub: - 1 remonter specjalny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawców. Ocena dokonywana będzie w skali 0-1 gdzie 0 oznacza nie spełnienie warunku, 1 oznacza spełnienie warunku. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a ofertę tego Wykonawcy uzna się za odrzuconą Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowanie określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustęp 1 i 2 ustawy (druk nr 2). 2. Odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający status prawny wykonawcy tj. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez gminy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania dokumentów - o ile nie wynika ono z wyżej wymienionego dokumentu. 3. Wskazanie osoby przewidzianej i przygotowanej zawodowo do pełnienia funkcji kierownika robót (druk nr 3). 4. Życiorys zawodowy osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót potwierdzający przynajmniej 3 letnie doświadczenie na tym stanowisku. 5. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych przez osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót. 7. Oświadczenie o posiadanym potencjale technicznym (druk nr 4)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http: eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Pobranie SIWZ ze strony internetowej jest bezpłatne, ponadto SIWZ dostępna jest w siedzibie Zamawiającego na ul. Granicznej 24 w pokoju 104 - koszt 25zł lub za zaliczeniem pocztowym po przesłaniu wniosku o jej przekazanie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.03.2007, godzina 11:15, Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu ul. Graniczna 24, 26-600 Radom pokój 103.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zad. 1 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych na terenie gmin: Przytyk, Wolanów, Zakrzew, Kowala, Iłża, Wierzbica, miasto Iłża. 1) Krótki opis: Roboty polegać będą na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu masy mineralno-asfaltowej oraz emulsji i grysów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: - remont cząstkowy nawierzchni masą mineralno-asfaltową- ok.100m2 - remont cząstkowy nawierzchni emulsją i grysami - ok 6400m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zad. 2 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych na terenie gmin: Gózd, Jedlnia Letnisko, Skaryszew, miasto Skaryszew. 1) Krótki opis: Roboty polegać będą na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu masy mineralno-asfaltowej oraz emulsji i grysów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: - remonty cząstkowe przy użyciu masy mineralno-asfaltowej - ok.100m2 - remonty cząstkowe przy użyciu emulsji i grysów - ok. 4050m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zad. 3 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych na terenie gmin: Jedlińsk, Jastrzębia, Pionki i miasto Pionki. 1) Krótki opis: Roboty polegać będą na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu masy mineralno-asfaltowej oraz emulsji i grysów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: - remonty przy użyciu masy mineralno-asfaltowej - ok 130m2 - remonty przy użyciu emulsji i grysów - ok. 4500m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.