Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-27
Gliwice: Zadanie nr 1:
Roboty remontowo-budowlane sanitariatów i pomieszczeń przedszkolnych
Zadanie nr 2:
Roboty remontowo-budowlane części ogrodzenia posesji przedszkola
Zadanie nr 3:
Remont pokrycia dachu budynku przedszkola
Numer ogłoszenia: 136207 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 20 , ul. Pszczyńska 18, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 239 13 61, faks 32 239 13 61.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: przedszkole miejskie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1: Roboty remontowo-budowlane sanitariatów i pomieszczeń przedszkolnych Zadanie nr 2: Roboty remontowo-budowlane części ogrodzenia posesji przedszkola Zadanie nr 3: Remont pokrycia dachu budynku przedszkola.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Przedmiotem robót są prace związane z kompleksowym remontem sanitariatów i pomieszczeń przedszkolnych: Następujące pomieszczenia objęte są remontem: -toaleta dla dzieci - grupa I - parter -toaleta dla dzieci - grupa. II - parter -dwie toalety i przedsionek dla personelu -piwnica - toaleta dla dzieci - gr. III - parter Zakres prac obejmuje: - Roboty demontażowe i rozbiórkowe - Roboty tynkarskie - Roboty posadzkarskie - podkład pod posadzkę - Wykonanie izolacji przeciwwodnej - płynna folia - Wymiana instalacji wodnej - Wymiana instalacji kanalizacyjnej - Wymiana urządzeń sanitarnych, - Wykonanie okładzin ściennych z płytek - Wykonanie posadzek z płytek, - Wymiana opraw oświetleniowych i uzupełnienie instalacji elektrycznej - Wymiana stolarki drzwiowej - Roboty malarskie. - Dostawa i montaż przyborów toaletowych - Wywóz i utylizacja odpadów Ogólna powierzchnia użytkowa pomieszczeń przewidzianych do remontu: około 54,5 m2 Przedmiotem robót są prace związane z kompleksowym remontem klatki gospodarczej, korytarzy oraz zmywalni: Następujące pomieszczenia objęte są remontem: - schody zewnętrzne od podwórza - klatka schodowa gospodarcza i korytarze - zmywalnia I piętro - zmywalnia parter Zakres prac obejmuje: - Roboty demontażowe i rozbiórkowe - Roboty betonowe - Roboty posadzkarskie - okładziny schodów z płytek - Demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych -Wymiana instalacji wodnej - Wymiana instalacji kanalizacyjnej - Demontaż i ponowny montaż urządzeń sanitarnych, baterii, wyposażenia - Wymiana okładzin ściennych z płytek - Wymiana stolarki drzwiowej - Roboty malarskie. - Wywóz i utylizacja odpadów Ogólna powierzchnia użytkowa pomieszczeń przewidzianych do remontu: około 77,15 m2 Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest remont części ogrodzenia posesji przedszkola Zakres prac obejmuje: -Roboty demontażowe i rozbiórkowe - Wykonanie nowego ogrodzenia (Ogrodzenie z prętów śr. 14 mm w rozstawie co 100 mm, w ramach z kątownika 40x40x5 mm na słupkach stalowych obsadzonych w gniazdach cokołów,(rozstaw ok. 2 m), wysokość 1,7 m, słupki z rur o śr. 70 mm) Długość ogrodzenia: około 46 m Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont pokrycia dachu budynku przedszkola z wyminą instalacji odgromowej dachu oraz wykonaniem robót towarzyszących Zakres prac obejmuje: -Wykonanie izolacji termicznej z płyt ze styropianu EPS 100 gr. 10 cm -Wykonanie pokrycia dachu za pomocą membrany dachowej (folia PVC gr. 1,5 mm) zgrzewanej mocowanej mechanicznie do dachu, wraz z wykonaniem systemowych obróbek -Wymiana instalacji odgromowej -Wymiana obróbek blacharskich -Naprawa tynków kominów -Uzupełnienie, naprawa elementów wyposażenia dachu -Wywóz i utylizacja odpadów Ogólna powierzchnia dachu: około 436,21 m2 Termin wykonania zamówienia: zakończenie robót: zadanie nr 1 - do 27.08.2010 r.; zadanie nr 2 - do 30.09.2010 r.; zadanie nr 3 - do 30.09.2010 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-6, 45.34.20.00-6, 45.26.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 12.1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, iż: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację następujących robót budowlanych: - jeśli Wykonawca składa ofertę na wykonanie robót w zakresie zadania nr 1 to musi wykazać i udowodnić zrealizowanie przynajmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót remontowych sanitariatów, lub pomieszczeń o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 złotych - jeśli Wykonawca składa ofertę na wykonanie robót w zakresie zadania nr 2 to musi wykazać i udowodnić zrealizowanie przynajmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót remontowych ogrodzenia o wartości brutto nie mniejszej niż 15 000 złotych - jeśli Wykonawca składa ofertę na wykonanie robót w zakresie zadania nr 3 to musi wykazać i udowodnić zrealizowanie przynajmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót remontowych dachu z wykonaniem pokrycia z folii dachowej PCW o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 złotych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, iż: - Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i wpisaną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek takiego wpisu - (dotyczy zadania nr 1,2,3)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, iż: - posiadanie przez Wykonawcę, ważnego na dzień otwarcia ofert, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 30 000 zł tj. posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony j.w. - (dotyczy zadania nr 1,2,3)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamiast aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert wykonawca może złożyć do oferty odpowiednie oświadczenie. Zamiast aktualnego zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert wykonawca może złożyć do oferty odpowiednie oświadczenie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki dokonania zmiany umowy określa załączony do specyfikacji wzór umowy - ZAŁĄCZNIK NR 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Miejskie Nr 20, ul. Pszczyńska 18, 44-100 Gliwice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2010 godzina 12:30, miejsce: Przedszkole Miejskie Nr 20, ul. Pszczyńska 18, 44-100 Gliwice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Roboty remontowo-budowlane sanitariatów i pomieszczeń przedszkolnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Przedmiotem robót są prace związane z kompleksowym remontem sanitariatów i pomieszczeń przedszkolnych: Następujące pomieszczenia objęte są remontem: -toaleta dla dzieci - grupa I - parter -toaleta dla dzieci - grupa. II - parter -dwie toalety i przedsionek dla personelu -piwnica - toaleta dla dzieci - gr. III - parter Zakres prac obejmuje: - Roboty demontażowe i rozbiórkowe - Roboty tynkarskie - Roboty posadzkarskie - podkład pod posadzkę - Wykonanie izolacji przeciwwodnej - płynna folia - Wymiana instalacji wodnej - Wymiana instalacji kanalizacyjnej - Wymiana urządzeń sanitarnych, - Wykonanie okładzin ściennych z płytek - Wykonanie posadzek z płytek, - Wymiana opraw oświetleniowych i uzupełnienie instalacji elektrycznej - Wymiana stolarki drzwiowej - Roboty malarskie. - Dostawa i montaż przyborów toaletowych - Wywóz i utylizacja odpadów Ogólna powierzchnia użytkowa pomieszczeń przewidzianych do remontu: około 54,5 m2 Przedmiotem robót są prace związane z kompleksowym remontem klatki gospodarczej, korytarzy oraz zmywalni: Następujące pomieszczenia objęte są remontem: - schody zewnętrzne od podwórza - klatka schodowa gospodarcza i korytarze - zmywalnia I piętro - zmywalnia parter Zakres prac obejmuje: - Roboty demontażowe i rozbiórkowe - Roboty betonowe - Roboty posadzkarskie - okładziny schodów z płytek - Demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych -Wymiana instalacji wodnej - Wymiana instalacji kanalizacyjnej - Demontaż i ponowny montaż urządzeń sanitarnych, baterii, wyposażenia - Wymiana okładzin ściennych z płytek - Wymiana stolarki drzwiowej - Roboty malarskie. - Wywóz i utylizacja odpadów Ogólna powierzchnia użytkowa pomieszczeń przewidzianych do remontu: około 77,15 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Roboty remontowo-budowlane części ogrodzenia posesji przedszkola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest remont części ogrodzenia posesji przedszkola Zakres prac obejmuje: -Roboty demontażowe i rozbiórkowe - Wykonanie nowego ogrodzenia (Ogrodzenie z prętów śr. 14 mm w rozstawie co 100 mm, w ramach z kątownika 40x40x5 mm na słupkach stalowych obsadzonych w gniazdach cokołów,(rozstaw ok. 2 m), wysokość 1,7 m, słupki z rur o śr. 70 mm) Długość ogrodzenia: około 46 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.34.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Remont pokrycia dachu budynku przedszkola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont pokrycia dachu budynku przedszkola z wyminą instalacji odgromowej dachu oraz wykonaniem robót towarzyszących Zakres prac obejmuje: -Wykonanie izolacji termicznej z płyt ze styropianu EPS 100 gr. 10 cm -Wykonanie pokrycia dachu za pomocą membrany dachowej (folia PVC gr. 1,5 mm) zgrzewanej mocowanej mechanicznie do dachu, wraz z wykonaniem systemowych obróbek -Wymiana instalacji odgromowej -Wymiana obróbek blacharskich -Naprawa tynków kominów -Uzupełnienie, naprawa elementów wyposażenia dachu -Wywóz i utylizacja odpadów Ogólna powierzchnia dachu: około 436,21 m2 45261000-4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie instalacji elektrycznej i niskoprądowej na I piętrze w Zespole Szkół Specjalnych w Pyskowicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1)
- Częściowy remont dachu wraz z kominami i wymianą instalacji odgromowej oraz klapami wyjścia na dach - III etap Znak sprawy: IA1.284.10.2024.MK
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2916S ul. Szafranka / Gliwicka z drogami gminnymi ul. Leopolda Miki i Powstańców Śląskich w Żernicy
- Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.(2)
- Dostawa wycinarki laserowej w technologii światłowodowej tzw. fiber laser.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.