eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego STERRAD 100S na potrzeby Centralnej Sterylizacji Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Wrocław: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego STERRAD 100S na potrzeby Centralnej Sterylizacji Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 136187 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3602181, fax 071 3732569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego STERRAD 100S na potrzeby Centralnej Sterylizacji Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego STERRAD 100S na potrzeby Centralnej Sterylizacji Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu, wyszczególnionych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym - załącznik Nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.66.00.00 - Specjalistyczne produkty chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.95.00.00 - Specjalistyczne produkty chemiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z treścią art. 22 ust.1 Ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; 2.Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie ze wzorem umowy. 3.Przygotują ofertę zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia (druk ZP-17).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiada wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem koncesje na prowadzenie działalności zgodnie z obowiązującym prawem. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter niniejszego zamówienia również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (minimum 2 dostawy) - dokumenty te będą stanowić kolejne załączniki do oferty, wzór załącznik Nr 4 do SIWZ. Za dostawę odpowiadającą wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką dostawę, której wartość (netto) była większa lub równa 80% wartości oferty netto. Za dostawę odpowiadającą rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką, podczas realizacji której wykonywano dostawy dla jednostek służby zdrowia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 Ustawy PZP). Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: 1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-9 Ustawy PZP (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 4. Wykonawcy winni złożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP - stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ. 5. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: 1) Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 6. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia - Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę certyfikatów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów zgodnie z wymaganiami określonymi ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych: Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: 1) W klasie I oraz IIa deklarację zgodności CE bądź wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty; 2) W klasie IIb oraz III - zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty. Są to dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP wyroby medyczne zgodnie z komunikatem Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie rejestracji wyrobów medycznych. Oryginalny katalog umożliwiający weryfikację zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Foldery, prospekty, katalogi, informacje producenta lub etykiety oferowanego asortymentu - w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia opisu danych użytkowych oferowanego asortymentu w języku polskim w dowolnej z wyżej wymienionych postaci, na których należy dokonać wpisu numeru pozycji ze specyfikacji asortymentowo-cenowej (załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz ułożyć zgodnie z kolejnością wpisu asortymentu w formularzu asortymentowo-cenowym. Inne wymogi: 3) Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 5) W przypadku spółki cywilnej konieczne jest dołączenie umowy spółki. WYKONAWCA ZAMIESZKAŁY POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (daty wystawienia zgodne z wymaganiami do tych punktów). OFERTY WSPÓLNE: 1. Zgodnie z przepisem art. 23 Ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z nich powinien spełnić wszelkie warunki formalne, które dotyczą Wykonawców, wynikające z przepisów prawa i określone w niniejszej SIWZ. 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik; 5. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje i korespondencję itp. 6. W przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawcy składający ofertę wspólną, będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zawierającą co najmniej: 1) zobowiązanie co do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia; 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy; 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz okres gwarancji; 4) zasady ponoszenia przez Wykonawców składających ofertę wspólna, solidarnej odpowiedzialności za realizacje przedmiotu zamówienia (art. 369 K.C.); 7. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu umowę podmiotów występujących wspólnie, chyba że umowa została dołączona do oferty. Dokumenty wymienione powyżej należy traktować jako obligatoryjne. Brak któregokolwiek z dokumentów, dostarczenie nieaktualnego dokumentu lub dostarczenie dokumentu nie odpowiadającego wymaganiom zamawiającego określonym w specyfikacji spowoduje odrzuceniem oferty lub skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania /podstawa prawna art. 24 ust. 1 pkt.10 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 art. 89 ust.1 pkt.2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście w Dziale Zamówień Publicznych w pokoju 202 II piętro Budynek C Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu al. Wiśniowa 36 lub na pisemny wniosek drogą pocztową..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Przesłać lub dostarczyć do siedziby Zamawiającego Kancelarii Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu przy al. Wiśniowej 36, budynek C, I piętro, pokój 110..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.