To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-15
Lublin: Dostawa wraz z montażem mebli do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/22-2015/DOP-p)
Numer ogłoszenia: 136165 - 2015; data zamieszczenia: 15.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122915 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/22-2015/DOP-p).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli do jednostek UMCS w Lublinie obejmująca następujące części:Część I: dostawa i montaż mebli do Dziekanatu Wydz. Pedagogiki i Psychologii;Część II: dostawa i montaż mebli do Wydziału Prawa i Administracji; Część III:dostawa i montaż krzeseł do Wydziału Prawa i Administracji. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia minimalne wymagania. Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania mogą zaproponować rozwiązania równoważne o parametrach takich samych lub przewyższających je, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. Zamawiający zaakceptuje rozwiązania równoważne, o ile spełnione są minimalne parametry podanych materiałów lub komponentów. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia na pochodzenie produktów, nazw produktów oraz ich producentów maja na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Zamawiający wymaga, by oferowane meble były fabrycznie nowe, kompletne, spełniające wymagania funkcjonalno-techniczne określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewnia: transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem, ubezpieczenie transportu oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia wynosił minimum 24 miesiące, licząc od dnia protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi za wady. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Załączniku nr 1 do siwz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.12.10.00 - Biurka i stoły .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa i montaż mebli do Dziekanatu Wydz. Pedagogiki i Psychologii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WENA Beata Turek, Zimna Woda b.n., 38-203 Szebnie, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14634,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14490,00
Oferta z najniższą ceną: 14490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56944,08
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa i montaż mebli do Wydziału Prawa i Administracji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WENA Beata Turek, Zimna Woda b.n., 38-203 Szebnie, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6270,00
Oferta z najniższą ceną: 6270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22927,20
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa i montaż krzeseł do Wydziału Prawa i Administracji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
- MERIWA Spółka Jawna Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3658,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3413,25
Oferta z najniższą ceną: 3413,25 / Oferta z najwyższą ceną: 14616,09
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa materiałów biurowych
- Okresowa, roczna i pięcioletnia, kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych garnizonu lubelskiego Policji
- Dostawa produktu leczniczego z substancją czynną Tralokinumabum w ramach Programu Lekowego
- Dostawa zestawu narzędzi i akcesorium do zabiegów histeroskopowych
- Usługi cateringowe, gastronomiczne i noclegowe na potrzeby organizacji 58. Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym ( zadania nierozstrzygnięte)
- Dostawa 2 szt. samochodów hybrydowych na potrzeby LUW w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Dostawa mebli
- Rewitalizacja wieży ciśnień w Drezdenku
- Dostawa mebli i wyposażenie mieszkania treningowego w związku z projektem pn.: "Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej"
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar w pomieszczeniach Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.