eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › modernizacja ulicy Kolejowej w Niegowonicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-20

POZYCJA 13614

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łazy: modernizacja ulicy Kolejowej w Niegowonicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta i Gminy Łazy, do kontaktów: Lidia Ślęzak, Marta Lipiec fax 032 6729 448, ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, woj. śląskie, tel. 032 6729326, e-mail: wi@lazy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lazy.bip.jur.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja ulicy Kolejowej w Niegowonicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Niegowonice Gmina Łazy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ulicy Kolejowej w Niegowonicach o długości 1650 mb polegająca na uporządkowaniu pasa drogowego poprzez wydzielenie i wykonanie pełnej konstrukcji asfaltobetonowej jezdni wraz z poboczami. Modernizowany odcinek drogi ulicy Kolejowej posiada nawierzchnię tłuczniową o średniej grubości 15 cm i szerokości 4,0 mb. Przyjęto przekrój jezdni 5,0 mb długości 1650 mb. Pobocza szerokości 1,10-1,20 m, należy wyprofilować i wzmocnić materiałem kamiennym gr. 10 cm natomiast na odcinkach gdzie występują ścieki betonowe szerokość poboczy ziemnych wynosić będzie 0,5 mb bez wzmocnienia poboczy materiałem kamiennym. Na końcowym odcinku długości 50 mb należy wykonać pasy bezpieczeństwa 2x po 0,75 mb do 5,0 mb. Niweleta modernizowanej drogi odpowiada niwelacie istniejącej podbudowy tłuczniowej. Nadmiar ziemi uzyskanej z wykopów przy poszerzeniu korony drogi należy wykorzystać przy formowaniu nasypu przy poszerzeniu drogi biegnącej w nasypie. Modernizację drogi należy rozpocząć od wykonania poszerzenia istniejącej nawierzchni tłuczniowej tak, aby na całej szerokości jezdni ułożyć następującą konstrukcję: - warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 8 cm- 8250 m2 - podbudowa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 8250 m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm- 8250 m2 Odwodnienie - ułożenie ścieków betonowych 70 x 50 x 20 cm przy krawędzi jezdni długości 1449 mb. Przepust pod jezdnią o średnicy 70 cm na długości 16 mb oraz o średnicy 50 cm na długości 16mb Ława pod ścieki z tłucznia grubości 10 cm o pow. 1014,30 m2. Na poszerzeniach należy ułożyć następującą konstrukcję: -warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm - 1693 m2 -dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 15 cm - 1693 m2 -górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 8 cm - 1693 m2 -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 1693 m2 -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 1693 m2 Na wjazdach i połączeniach z drogami należy ułożyć następującą konstrukcję: -warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm -384,50 m2 - dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego- 384,50 m2 - górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 8 cm - 384,50 m2 - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 384,50 m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 384,50 m2 Utwardzenie poboczy tłuczniem kamiennym gr. 10 cm - 3333 m2 Wbudowanie znaków drogowych na słupkach stalowych w ilości 10 szt 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamóweinia przekracza równowartość 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 5

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Należy wnieść w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: a)posiadają doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako główny wykonawca budowlany wykonał co najmniej dwa przedsięwzięcia budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 700.000 zł. każde. b) zobowiążą się do zatrudnienia kierownika budowy z uprawnieniami drogowymi do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, z przynajmniej trzyletnim doświadczeniem. 1.5. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków : a) oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w/w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej w/w. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jed¬ną osobę posiadającą trzyletnie doświadczenie i uprawnienią do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w branży drogowej oraz mogącą wykazać się decyzją o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry . h) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania,oraz dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że jako główny wykonawca budowlany wykonał co najmniej dwa przedsięwzięcia budowlane odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 700.000 zł. każde. Przez przedsięwzięcia budowlane odpowiadającę swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający uzna: budowę, modernizację dróg o nawierzchniach bitumicznych. W przypadku składania oferty wspólnej w w. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) ofertę cenową, b) pełnomocnictwo, c) kosztorys ofertowy, d) harmonogram rzeczowo-czasowo-finansowy, zawierający, co najmniej: krótki opis metody realizacji robót stałych i tymczasowych oraz podaniem kolejności robót i ich wartości e) kserokopię dowodu wniesienia wadium W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć po jednym dokumencie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazy.bip.jur.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.03.2007, godzina 10:30, siedziba zamawiającego pokój 307.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.