eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie rozbiórki i zasypanie piwnic poza obrysem budynku przy Al. Niepodległości 150 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-07

Warszawa: Wykonanie rozbiórki i zasypanie piwnic poza obrysem budynku przy Al. Niepodległości 150 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 136140 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, fax 022 5493737.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbiórki i zasypanie piwnic poza obrysem budynku przy Al. Niepodległości 150 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie rozbiórki i zasypania piwnic poza obrysem budynku nieruchomości przy Al. Niepodległości 150 w Warszawie. Specyfikację techniczną nr ST0/B/07; ST-1/B/07; ST-2/B/07 wykonania i odbioru robót budowlanych - zasypania piwnic poza obrysem budynku nieruchomości przy Al. Niepodległości 150 w Warszawie, zawiera Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania zawarta jest w przedmiarze robót, który stanowi Rozdział V specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w projekcie budowlanym - rozbiórki i zasypania piwnic poza obrysem budynku nieruchomości przy Al. Niepodległości 150 w Warszawie, autorstwa inż. Ireneusza T. Fijałkowskiego, który stanowi Rozdział VI SIWZ, jak również w specyfikacji technicznej nr ST0/B/07; ST-1/B/07; ST-2/B/07 wykonania i odbioru robót budowlanych - rozbiórki i zasypania piwnic, która stanowi Rozdział IV specyfikacji oraz Decyzji o pozwoleniu na budowę nr 890/D/M/05 z dnia 19.09.2005r. stanowiącej Rozdział VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. do 3.3. niniejszej specyfikacji mają być wykonywane: - zgodnie z przedmiarem robót, który stanowi Rozdział V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektem budowlano-wykonawczym w branży budowlanej, wykonania rozbiórki i zasypania piwnic przy Al. Niepodległości 150 w Warszawie autorstwa inż. Ireneusza T. Fijałkowskiego stanowiący Rozdział IV specyfikacji, zgodnie ze specyfikacją techniczną nr ST-0/B/07; ST-1/B/07; ST-2/B/07 wykonania i odbioru robót budowlanych - rozbiórki i zasypania piwnic, stanowiącą Rozdział IV specyfikacji oraz Decyzją o pozwoleniu na budowę nr 890/D/M/05 z dnia 19.09.2005r. stanowiącą Rozdział VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. prawo budowlane (DZ. U. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.), - wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, - zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, - Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu następującym po dniu podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177z późn. zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w niniejszej specyfikacji, tj.: - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, iż w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, na załączniku nr 2 do formularza oferty, że wykonał co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości każdej z robót, nie mniejszej niż przedstawiona w złożonej ofercie, W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz robót - stanowiący zał. nr 2 do oferty i podać przedmiot i całkowitą wartości wykonanych robót, daty wykonania oraz odbiorców, i dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie np.: (referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót). - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. złożą oświadczenie, że roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje do wykonania w/w robót oraz że będą one zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu (załącznik nr 3 do wzoru formularza oferty) który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności jak również oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Wykaz personelu należy złożyć - na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że kierownictwo robót będących przedmiotem zamówienia sprawować będzie osoba/osoby (Wykonawca albo osoba/osoby zatrudniona przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo), posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wyklucza się uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji majstra (mistrza). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 4 do wzoru formularza oferty) dotyczącego zatrudnionego kierownika wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez niego czynności jak również oświadczenia, że Wykonawca zatrudnia ww. w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Ponadto Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu do oferty kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: w/w uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby/osób, która będzie kierownikiem robót. - Udzielą gwarancji na wykonane przez siebie prace, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1. Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały na czas minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego tych prac z tym że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, przy czym okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach przeprowadzonych robót. Przekazana gwarancja określać będzie warunki, na których została udzielona. Zakres gwarancji określa załącznik nr 7 do wzoru formularza oferty. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisanie okresu gwarancji w formularzu oferty oraz podpisanie załącznika nr 7 wzoru formularzu oferty - Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 19 specyfikacji.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie zobowiązania według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do wzoru formularza oferty. - Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 14.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz złożenie oświadczenia na załączniku nr 6 do wzoru formularza oferty. - Zaoferowany przez Wykonawcę we wzorze formularza oferty wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni warszawski określony w wyd. SEKOCENBUD z I półrocza 2007r. i wynoszący dla materiałów budowlanych Wkz = 7,7%. .Wykonawca musi wpisać oferowany Wkz w formularzu oferty. - Zaoferowana przez Wykonawcę we Wzorze formularza oferty maksymalna stawka robocizny kosztorysowej nie może przekroczyć średniej warszawskiej określonej w wyd. SEKOCENBUD BCR z I półrocza 2007r. wynosząca dla robót budowlanych r-g. brutto - 22,78 zł. i r-g netto - 12,00 zł. Stawka robocizny brutto obejmuje wartość stawki robocizny netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny r-g brutto = r-g netto + Kp + Z. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie formularza oferty oraz nie przekroczenie stawek do kosztorysowania. - Ceny materiałów oraz koszty pracy sprzętu użyte przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym nie mogą przekroczyć średnich cen warszawskich z I półrocza 2007 r., publikowanych przez Sekocenbud. Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu oblicza się wg norm KNR. Jeżeli cen materiałów lub cen najmu sprzętu budowlanego nie ma w wydawnictwach informujących o cenach krajowych z I półrocza 2007r. Jako podstawę przyjmuje się następujące wydawnictwa Sekocenbud z I półrocza .2007r.: Informacja o cenach materiałów budowlanych (ceny średnie warszawskie), Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej i cenach najmu sprzętu budowlanego (ceny średnie warszawskie). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna nie przekroczenie w/w cen w kosztorysie ofertowym. - Kosztorys ofertowy musi być wykonany ściśle w oparciu o załączony do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar robót. Zamawiający nie dopuszcza żadnych zmian naniesionych przez Wykonawcę a w szczególności dodania lub pominięcia pozycji przedmiarowych lub zmian ilości jednostek przedmiarowych. - Kosztorys ofertowy musi być sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o załączony do niniejszej specyfikacji przedmiar robót. Kalkulacja szczegółowa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej z wyszczególnieniem robocizny, cen materiałów, cen najmu lub pracy sprzętu budowlanego oraz doliczonych odpowiednio kosztów materiałów pomocniczych nie objętych nakładami rzeczowymi, kosztów pośrednich, zysku, kosztów zakupu z uwzględnieniem w końcowym etapie podatku VAT od towaru i usług. - Kosztorys ofertowy musi być parafowany przez Wykonawcę na każdej stronie. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 9 będzie stanowiło podstawę oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt. 8.1. specyfikacji, a Zamawiający na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń sprawdzi, czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę formularza oferty, nie przekroczenie stawek do kosztorysowania, udzielenie gwarancji zgodnie z wymogiem Zamawiającego oraz spełnienie innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą stanowiły podstawę oceny ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, musi dołączyć do oferty wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wypełnione i podpisane w formie określonej w postanowieniach SIWZ następujące dokumenty i oświadczenia: - oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - wykaz robót, o których mowa w pkt 8.1.1. specyfikacji na załączniku nr 2 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w ciągu ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót). - oświadczenie na załączniku nr 3 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, dotyczące personelu Wykonawcy, o którym mowa w pkt 8.1.2. specyfikacji, - oświadczenie na załączniku nr 4 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, dotyczące osoby/osób, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, o której mowa w pkt 8.1.3. specyfikacji oraz kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego osoby/osób, która będzie kierownikiem robót, - zobowiązanie na załączniku nr 5 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - kosztorys ofertowy (podpisany przez Wykonawcę na każdej stronie) sporządzony zgodnie z zapisem pkt. 15.2.4, 15.2.5. i 15.2.6. specyfikacji w oparciu o przedmiar robót zawarty w Rozdziale V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, obejmujący całość przedmiotu zamówienia, - aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia na załączniku nr 6 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa , o którym mowa w pkt. 9.2. specyfikacji , jeśli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 13.5.3 specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wykazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do oferty (zgodnie z zapisem pkt. 8.1.1. specyfikacji), np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót. - oświadczenie Wykonawcy zawierające wzór dokumentu gwarancyjnego określającego zakres gwarancji na załączniku nr 7 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, potwierdzające udzielenie gwarancji na przedmiot składanej przez siebie oferty na okres nie krótszy niż wskazany w pkt. 8.1.4. specyfikacji, - informacji określonej w pkt 15.2.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż odpowiednio 7 % stawki podatku od towarów i usług. Oferta wspólna 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; 1.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 1.4. Stosowne odpisy (dla wszystkich Wykonawców) z rejestru lub ewidencji (pkt 9.1.8. specyfikacji) muszą zostać dołączone do oferty; 1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy a w szczególności w pkt 8.1.1., 8.1.2., 8.1.3. i 8.1.6. specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno); 1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy solidarnie odpowiadać będą za wykonanie zamówienia. 5. Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.8. specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 5.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 5.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1.1. niniejszej specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. W PRZYPADKU, GDY WYKONAWCA W MIEJSCE KTÓREGOŚ Z DOKUMENTÓW, O KTÓRYCH MOWA W PKT. 9.1.7., 9.1.8., 9.1.11. SPECYFIKACJI DOSTARCZY JEGO KOPIĘ, KOPIA TA MUSI BYĆ POŚWIADCZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ WYKONAWCĘ NA KAŻDEJ ZAPISANEJ STRONIE. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać uzasadnione wątpliwości co do ich prawdziwości a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić ich prawdziwości w inny sposób. 7. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba DOM Wiśniowa w Warszawie, ul. Falęcka 10, pokój nr 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba DOM Wiśniowa w Warszawie, ul. Falęcka 10, pokój 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.