Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-07
Kępno: Szkolenie - Sekretarka z językiem angielskim
Numer ogłoszenia: 136088 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie, Mianowice 2H, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7822834, fax 062 7822854.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.apraca.pl/poke/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie - Sekretarka z językiem angielskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeszkolenia 10 osób bezrobotnych do 25 roku życia tj. beneficjentów ostatecznych projektu pn. Twój sukces, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004 - 2006
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. Zamawiający ocenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów (oświadczeń) i informacji: 1.Wypełniony bez wyjątku formularz ofertowy (Rozdział II SIWZ). 2.Wypełniony preliminarz kosztów kursu (załącznik nr 1 do oferty). 3.Oświadczenie Wykonawcy - na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm., (załącznik nr 2 do oferty). 4.Szczegółowy program nauczania oraz harmonogram zajęć (załącznik nr 3 do oferty). 5.Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat usług, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców (załącznik nr 4 do oferty). Wykonawca ma wykazać, że wykonał w ostatnich 3 latach (2004 - 2006) minimum 3 usługi szkoleniowe zbliżone do przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy okres prowadzonej działalności jest krótszy niż 3 lata Wykonawca ma się wykazać co najmniej 2 usługami szkoleniowymi. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności przewidzianych w programie szkolenia. Wykaz musi obejmować osoby z uprawnieniami oraz min. 2 letnim doświadczeniem odpowiadającym zakresowi niniejszego szkolenia z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje tj. kopie dyplomów, świadectw, zaświadczeń lub innymi uprawnieniami jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (załącznik nr 5 do oferty). 7. Listy referencyjne dotyczące jednostki szkoleniowej i osób zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia (jeśli takie posiada). 8.Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawcy zamierzają powierzyć podwykonawcom. 9.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert oraz uprawnienia do wykonywania określonej działalności. 10.Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o nie zaleganiu w opłatach podatku dochodowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 11.Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 12. Zaświadczenie Wojewódzkiego Urzędu Pracy o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych. 13. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale, notarialnie potwierdzonej kopii lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. 14.Dopuszcza się składanie odpisów kserokopii dokumentów określonych w pkt. 7 - 13 z zastrzeżeniem, iż odpisynkserokopie te muszą być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. merytoryczna treść programu szkolenia - 10
- 3. organizacja i elastyczność programu - 5
- 4. szkolenie praktyczne - 5
- 5. liczba wykonanych usług szkoleniowych - 5
- 6. kwalifikacje wykładowców - 5
- 7. formy i metody nauczania - 5
- 8. stosowany system oceny szkolenia - 5
- 9. uznane kwalifikacje i umiejętności po szkoleniu - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.apraca.pl/poke/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.apraca.pl/poke/.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, Mianowice 2 H, 63-600 Kępno, pok. 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Twój sukces współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004 - 2006
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Dostawa abonamentu z dostępem do nowych wersji systemu ESKULAP, SIMPLE ERP oraz aplikacji KOSZTY i pakietem 240 godzin wdrożeniowo-serwisowych dla Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- "Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury społeczno- kulturalnej poprzez zagospodarowanie placu pomiędzy budynkami Pow. Bibl. Publ. a budynkiem Powiat. Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie" - II postępowanie
- REMONT ELEWACJI KAMIENICY POŁOŻONEJ PRZY UL. RYNEK 41 W KĘPNIE
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- organizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1d)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursu startup dla uczniów szkół zawodowych pobierających naukę na terenie województwa pomorskiego.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.