eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisła › Modernizacja dróg gminnych fragmenty ulicWańkowska, Stroma, Chałupiańska_drogaSzkola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-15

Wisła: Modernizacja dróg gminnych fragmenty ulic: Wańkowska, Stroma, Chałupiańska_drogaSzkola
Numer ogłoszenia: 136087 - 2015; data zamieszczenia: 15.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisła , Plac Bogumiła Hoffa 3, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 855-24-25, faks 033 855-29-95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wisla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych fragmenty ulic: Wańkowska, Stroma, Chałupiańska_drogaSzkola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje 4 części: Zadanie 1: Modernizacja nawierzchni fragmentu drogi gminnej ul. Wańkowska odnoga boczna na długości 134 mb Remont nawierzchni dróg polega na: mechanicznym ścięciu poboczy z darniny na grubości 10 cm z odwiezieniem wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym 4-12 mm średnio o grubości 5cm ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 5cm po uwałowaniu skropienie nawierzchni wiążącej asfaltem na gorąco ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm po uwałowaniu obsypanie poboczy korą asfaltową o szerokości 25 cm i grubości 10 cm po uwałowaniu Powierzchniowe utwardzenie poboczy asfaltem na gorąco i grysami kamiennymi w ilości 8.0 dm3/m2 2-5 mm odwodnienie nawierzchni drogi poprzez wykonanie wodopustów w nawierzchni asfaltowej z połowizn świerkowych o przekroju 10x5 cm i długości 3,70 m wodopusty układać pod kątem 30 stopni Zadanie 2: Modernizacja nawierzchni fragmentu drogi gminnej ul. Stromej na długości 514 mb Remont nawierzchni polega na: oczyszczeniu istniejącej nawierzchni ręczne rozebranie istniejącej nawierzchni pomiędzy płytami żelbetowymi JUMBO o grubości 6 cm ze złożeniem tłucznia (obsypanie istniejących płyt) na poboczu wzdłuż krawędzi płyt przestawienie istniejących krawężników na zjeździe do wysokości nowej nawierzchni przełożenie istniejącego zjazdu z kostki brukowej betonowej na szerokości 1 m wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm o grubości średnio 10 cm po uwałowaniu wyrównanie nawierzchni betonowej mieszanką asfaltową celem poprawienia profilu nawierzchni na odcinku około 60 m wzdłuż prawej strony drogi skropienie nawierzchni asfaltem na gorąco na odcinku 122 m wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 5cm po uwałowaniu zgodnie z przedmiarem robót skropienie międzywarstwowe nawierzchni warstwy wiążącej asfaltem na gorąco ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwy ścieralnej o grubości 4 cm po uwałowaniu ułożenie nawierzchni z warstwy ścieralnej betonu asfaltowego pomiędzy płytami o grubości 6cm po uwałowaniu obsypanie poboczy tłuczniem kamiennym na odcinkach zgodnie z przedmiarem robót wykonanie barier ochronnych z elementów ocynkowanych jednostronnych od istniejącej bariery na długości 40 m wraz zamontowaniem zakończenia na końcu bariery odwodnienie nawierzchni drogi poprzez oczyszczenie istniejącego przepustu z rur o średnicy 40 cm, oczyszczenie istniejących ścieków betonowych prefabrykowanych, naprawa ścieku z korytek betonowych polegająca na wymianie zniszczonych korytek ściekowych, wykonanie wodopustów w nawierzchni asfaltowej z połowizn świerkowych p przekroju 10x5 cm o długości 4-5m wodopusty wykonać w nawierzchni pod kątem minimum 30 stopni. Zadanie 3: Modernizacja nawierzchni fragmentu drogi gminnej ul. Chałupiańskiej odnoga w lewo na długości 142 m Remont nawierzchni polega na: mechanicznym ścięciu poboczy z darniny na grubości 10 cm z odwiezieniem wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym 4-12 mm średnio o grubości 5cm ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 5cm po uwałowaniu skropienie nawierzchni wiążącej asfaltem na gorąco ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm po uwałowaniu obsypanie poboczy korą asfaltową o szerokości 25 cm i grubości 10 cm po uwałowaniu Powierzchniowe utwardzenie poboczy asfaltem na gorąco i grysami kamiennymi w ilości 8.0 dm3/m2 2-5 mm odwodnienie nawierzchni drogi poprzez wykonanie wodopustów w nawierzchni asfaltowej z połowizn świerkowych o przekroju 10x5 cm i długości 3,70 m wodopusty układać pod kątem 30 stopni Zadanie 4: Remont istniejącej drogi dojazdowej do budynku szkoły oraz chodnika do budynku przedszkola Remont nawierzchni drogi i chodnika polega na: 1.Roboty rozbiórkowe i ziemne - dojazd do szkoły i przedszkola -    rozebranie krawężników drogowych -    rozebranie obrzeży trawnikowych, -    rozebranie chodnika z płyt betonowych 50x50x7 cm, -    rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, -    rozebranie nawierzchni z mieszanek bitumicznych o grubości 8 cm -    rozebranie podbudowy o grubości 10 cm za budynkiem szkoły cem  -    wywiezienie gruzu z rozbiórki na odległość do 5 km, -    utylizacja gruzu na wysypisku . -    wykonanie koryta pod chodnik i na poszerzeniach drogi samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km , część ziemi z korytowania należy zabezpieczyć do obsypania krawężników i obrzeży, 2.     Elementy drogi dojazdowej, -     wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe, -     ułożenie krawężników drogowych 30x15 cm na podsypce cementowo-       piaskowej na ławie betonowej z oporem, -    wykonanie dolnej warstwy podbudowy pod warstwy konstrukcyjne  z tłucznia       kamiennego o grubości 15 cm po uwałowaniu,   -    wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego 0-31.5 mm o      grubości 8 cm po uwałowaniu, -    skropienie nawierzchni asfaltem na gorąco w ilości 0.51 kg/m2 -    wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego 12-16 mm grubości 5 cm po       uwałowaniu,  -     skropienie między warstwowe asfaltem na gorąco w ilości 0.51 kg/m2, -     ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna o grubości 4 cm       po uwałowaniu,       Nową nakładkę z betonu asfaltowego warstwę ścieralną należy tak wyprofilować , aby uzyskać spadki poprzeczne i podłużne w kierunku krat ściekowych ulicznych, dotyczy to w szczególności terenu przy szkole i za  szkołą. 3.     Elementy chodnika . -    wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego o grubości       10 cm po uwałowaniu,  -    wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego 0-31.5 mm       o grubości 8 cm po uwałowaniu. -     ułożenie obrzeży betonowych 8x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej       wraz z obetonowaniem obrzeży. -     wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej do  szkoły o wym 20x10x8        cm na podsypce cementowo-piaskowej , spoiny wypełnione piaskiem        żółtym wraz z zamuleniem , -     wykonanie chodnika do przedszkola z kostki betonowej szarej o wym.       20x10x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełnione piaskiem       żółtym wraz z zamuleniem, -     wykonanie chodnika z kostki betonowej kolorowej o grubości 6 cm na       podsypce cementowo-piaskowej , ułożenie kostki szarej z kolorową należy      uzgodnić z Zamawiającym przed rozpoczęciem robót. -    wykonanie schodów terenowych z kostki brukowej grubości 6 cm podstopnice      wykonać z palisady 12x12x40 cm , -    rozplantowanie ziemi poza obrzeżami i krawężnikami o szerokości do 1 m,      do obsypania obrzeży i krawężników wykorzystać ziemię z korytowania po      chodniki i poszerzenia -    teren po rozplantowaniu obsiać trawą, 4.   Odwodnienie nawierzchni drogi.       -    wykonać odwodnienie liniowe z kratą ocynkowaną o obciążeniu A 12.5 na            styku boiska z drogą dojazdową za budynkiem szkoły, odwodnienie należy Podłączyć do istniejącej studzienki narożnej do której jest podłączona deszczówka z dach,        -   wyregulować kraty ściekowe uliczne do wysokości  nowej nawierzchni.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający nie wyklucza zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Polegać one będą na kontynuacji robót związanych z prowadzonymi inwestycjami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przetargowego przez Wykonawców.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w przeciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali co najmniej 1 zamówienia polegające na remoncie lub przebudowie lub budowie drogi lub dróg (w ramach jednego zadania) o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 złotych, w przypadku składania ofert dla więcej niż 1 część, Wykonawca winien przedstawić doświadczenie dla każdej z części oddzielnie, pozycje nie mogą się powtarzać w wykazach dla poszczególnych części

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Okres gwarancji - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakres dopuszczalnych zmian określono w Rozdziale XVI SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.wisla.pl/SIWZ/2015drogi_Wankowska_Stroma_Chałupianska_drogaSzkola/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Urzędu Miejskiego w Wiśle Plac Hoffa 3, 43-460 Wisła, pokój 207.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Urzędu Miejskiego w Wiśle Plac Hoffa 3, 43-460 Wisła, biuro podawcze pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja nawierzchni fragmentu drogi gminnej ul. Wańkowska odnoga boczna na długości 134 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni dróg polega na: mechanicznym ścięciu poboczy z darniny na grubości 10 cm z odwiezieniem wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym 4-12 mm średnio o grubości 5cm ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 5cm po uwałowaniu skropienie nawierzchni wiążącej asfaltem na gorąco ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm po uwałowaniu obsypanie poboczy korą asfaltową o szerokości 25 cm i grubości 10 cm po uwałowaniu Powierzchniowe utwardzenie poboczy asfaltem na gorąco i grysami kamiennymi w ilości 8.0 dm3/m2 2-5 mm odwodnienie nawierzchni drogi poprzez wykonanie wodopustów w nawierzchni asfaltowej z połowizn świerkowych o przekroju 10x5 cm i długości 3,70 m wodopusty układać pod kątem 30 stopni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Okres gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja nawierzchni fragmentu drogi gminnej ul. Stromej na długości 514 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni polega na: oczyszczeniu istniejącej nawierzchni ręczne rozebranie istniejącej nawierzchni pomiędzy płytami żelbetowymi JUMBO o grubości 6 cm ze złożeniem tłucznia (obsypanie istniejących płyt) na poboczu wzdłuż krawędzi płyt przestawienie istniejących krawężników na zjeździe do wysokości nowej nawierzchni przełożenie istniejącego zjazdu z kostki brukowej betonowej na szerokości 1 m wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm o grubości średnio 10 cm po uwałowaniu wyrównanie nawierzchni betonowej mieszanką asfaltową celem poprawienia profilu nawierzchni na odcinku około 60 m wzdłuż prawej strony drogi skropienie nawierzchni asfaltem na gorąco na odcinku 122 m wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 5cm po uwałowaniu zgodnie z przedmiarem robót skropienie międzywarstwowe nawierzchni warstwy wiążącej asfaltem na gorąco ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwy ścieralnej o grubości 4 cm po uwałowaniu ułożenie nawierzchni z warstwy ścieralnej betonu asfaltowego pomiędzy płytami o grubości 6cm po uwałowaniu obsypanie poboczy tłuczniem kamiennym na odcinkach zgodnie z przedmiarem robót wykonanie barier ochronnych z elementów ocynkowanych jednostronnych od istniejącej bariery na długości 40 m wraz zamontowaniem zakończenia na końcu bariery odwodnienie nawierzchni drogi poprzez oczyszczenie istniejącego przepustu z rur o średnicy 40 cm, oczyszczenie istniejących ścieków betonowych prefabrykowanych, naprawa ścieku z korytek betonowych polegająca na wymianie zniszczonych korytek ściekowych, wykonanie wodopustów w nawierzchni asfaltowej z połowizn świerkowych p przekroju 10x5 cm o długości 4-5m wodopusty wykonać w nawierzchni pod kątem minimum 30 stopni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Okres gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja nawierzchni fragmentu drogi gminnej ul. Chałupiańskiej odnoga w lewo na długości 142 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni polega na: mechanicznym ścięciu poboczy z darniny na grubości 10 cm z odwiezieniem wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym 4-12 mm średnio o grubości 5cm ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 5cm po uwałowaniu skropienie nawierzchni wiążącej asfaltem na gorąco ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm po uwałowaniu obsypanie poboczy korą asfaltową o szerokości 25 cm i grubości 10 cm po uwałowaniu Powierzchniowe utwardzenie poboczy asfaltem na gorąco i grysami kamiennymi w ilości 8.0 dm3/m2 2-5 mm odwodnienie nawierzchni drogi poprzez wykonanie wodopustów w nawierzchni asfaltowej z połowizn świerkowych o przekroju 10x5 cm i długości 3,70 m wodopusty układać pod kątem 30 stopni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Okres gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont istniejącej drogi dojazdowej do budynku szkoły oraz chodnika do budynku przedszkola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogi i chodnika polega na: 1.     Roboty rozbiórkowe i ziemne - dojazd do szkoły i przedszkola -    rozebranie krawężników drogowych -    rozebranie obrzeży trawnikowych, -    rozebranie chodnika z płyt betonowych 50x50x7 cm, -    rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, -    rozebranie nawierzchni z mieszanek bitumicznych o grubości 8 cm -    rozebranie podbudowy o grubości 10 cm za budynkiem szkoły cem  -    wywiezienie gruzu z rozbiórki na odległość do 5 km, -    utylizacja gruzu na wysypisku . -    wykonanie koryta pod chodnik i na poszerzeniach drogi samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km , część ziemi z korytowania należy zabezpieczyć do obsypania krawężników i obrzeży, 2.     Elementy drogi dojazdowej, -     wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe, -     ułożenie krawężników drogowych 30x15 cm na podsypce cementowo-       piaskowej na ławie betonowej z oporem, -    wykonanie dolnej warstwy podbudowy pod warstwy konstrukcyjne  z tłucznia       kamiennego o grubości 15 cm po uwałowaniu,   -    wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego 0-31.5 mm o      grubości 8 cm po uwałowaniu, -    skropienie nawierzchni asfaltem na gorąco w ilości 0.51 kg/m2 -    wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego 12-16 mm grubości 5 cm po       uwałowaniu,  -     skropienie między warstwowe asfaltem na gorąco w ilości 0.51 kg/m2, -     ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna o grubości 4 cm       po uwałowaniu,       Nową nakładkę z betonu asfaltowego warstwę ścieralną należy tak wyprofilować , aby uzyskać spadki poprzeczne i podłużne w kierunku krat ściekowych ulicznych, dotyczy to w szczególności terenu przy szkole i za  szkołą. 3.     Elementy chodnika . -    wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego o grubości       10 cm po uwałowaniu,  -    wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego 0-31.5 mm       o grubości 8 cm po uwałowaniu. -     ułożenie obrzeży betonowych 8x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej       wraz z obetonowaniem obrzeży. -     wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej do  szkoły o wym 20x10x8        cm na podsypce cementowo-piaskowej , spoiny wypełnione piaskiem        żółtym wraz z zamuleniem , -     wykonanie chodnika do przedszkola z kostki betonowej szarej o wym.       20x10x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełnione piaskiem       żółtym wraz z zamuleniem, -     wykonanie chodnika z kostki betonowej kolorowej o grubości 6 cm na       podsypce cementowo-piaskowej , ułożenie kostki szarej z kolorową należy      uzgodnić z Zamawiającym przed rozpoczęciem robót. -    wykonanie schodów terenowych z kostki brukowej grubości 6 cm podstopnice      wykonać z palisady 12x12x40 cm , -    rozplantowanie ziemi poza obrzeżami i krawężnikami o szerokości do 1 m,      do obsypania obrzeży i krawężników wykorzystać ziemię z korytowania po      chodniki i poszerzenia -    teren po rozplantowaniu obsiać trawą, 4.   Odwodnienie nawierzchni drogi.       -    wykonać odwodnienie liniowe z kratą ocynkowaną o obciążeniu A 12.5 na            styku boiska z drogą dojazdową za budynkiem szkoły, odwodnienie należy Podłączyć do istniejącej studzienki narożnej do której jest podłączona deszczówka z dach,        -   wyregulować kraty ściekowe uliczne do wysokości  nowej nawierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Okres gwarancji - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.