Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-19
Słupsk: Usługa sprzątania budynków i posesji Urzędu Skarbowego w Słupsku przy ulicy Szczecińskiej 59
Numer ogłoszenia: 136082 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106140 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Słupsku, ul. Szczecińska 59, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8453900, faks 059 8453957.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania budynków i posesji Urzędu Skarbowego w Słupsku przy ulicy Szczecińskiej 59.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych, archiwalnych, socjalnych i gospodarczych o łącznej powierzchni netto wykonywanej usługi - 2861,37 m2 , w tym : 1) pomieszczenia sprzątane codziennie: a) sanitariaty - 210,06 m2 b) palarnie - 13,72 m2 c) pomieszczenia biurowe - 1833,07 m2 2) pomieszczenia sprzątane dwa razy w tygodniu: a) pomieszczenia biurowe (plombowane) - 128,79 m2 3) pomieszczenia sprzątane raz w tygodniu: a) sanitariat - 12,43 m2 b) pomieszczenia techniczne (drukarnia i serwerownia) - 37,25 m2 c) sala konferencyjna - 78,53 m2 4) pomieszczenia sprzątane raz w miesiącu: a) pomieszczenie socjalne - 29,14 m2 5) pomieszczenia sprzątane dwa razy w roku: a) pomieszczenia archiwalne - 498,87m2 b) pomieszczenie biurowe - 19,51 m2 2. Sprzątanie powierzchni ruchu (korytarze, klatki schodowe) o łącznej powierzchni netto wykonywanej usługi - 1428,97 m2 , w tym: 1) sprzątanie codzienne - 1166,16 m2 2) sprzątanie raz w tygodniu - 262,81m2. 3. Mycie okien o łącznej powierzchni netto wykonywanej usługi - 570,26 m2 . 1) mycie okien raz na kwartał - 533,12 m2 2) mycie okien jeden raz w roku - 37,14 m2. 4.Sprzątanie wejść do budynków o łącznej powierzchni netto wykonywanej usługi - 50,00 m2 . 5.Sprzątanie i odśnieżanie parkingu, chodników oraz dróg dojazdowych do posesji Urzędu Skarbowego w Słupsku o powierzchni 1620 m2 oraz opróżnianie koszy na śmieci znajdujących się przed Urzędem: 1) w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie oblodzenia z parkingu i drogi dojazdowej do tutejszego Urzędu oraz odśnieżanie i usuwanie oblodzenia ze schodów, chodników i posypywanie środkami antypoślizgowymi, 2) w okresie letnim sprzątanie parkingu, drogi dojazdowej, chodników i schodów do tutejszego Urzędu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Multi Serwis Cleaner, ul. Sportowa 6, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166371,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100890,00
Oferta z najniższą ceną: 100890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 220098,36
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Hemodynamiki oraz Oddziału Chirurgii Naczyniowej - 44/TP/2024
- Świadczenie usługi schronienia w noclegowni dla bezdomnych mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego pojazdu hakowego o DMC min. 18 ton zasilanego gazem CNG, wyposażonego w solarkę i pług odśnieżny.
- "Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację" z podziałem na 5 zadań
- Świadczenie usług cateringowych w 2024 roku - II postępowanie
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na rewitalizację i adaptację zagrody nr 9 w Swołowie - II postępowanie
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- "Świadczenie usług sprzątania zamkniętych obiektów sportowych wraz z pełnym zapleczem (bez pływalni), pomieszczeń przyległych do pływalni, pomieszczeń laboratoryjnych, Domu Studenta AWFiS Gdańsk".
- Kompleksowe, stałe utrzymanie porządku i czystości w budynku zlokalizowanym przy ulicy Drzymały 30 w Pruszkowie, zajmowanym przez komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego w Pruszkowie
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach
- usługi w zakresie utrzymania czystości terenu zewnętrznego oraz w kompleksie budynków znajdujących się w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 37
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.