Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-25
Ostrowiec Świętokrzyski: Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Ostrowiec Świętokrzyski.
Numer ogłoszenia: 136053 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski , ul. Głogowskiego 3/5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2672100, faks 41 2672110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Ostrowiec Świętokrzyski..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia zostaną przeprowadzone przez Wykonawcę następujące działania: 1) stworzenie bazy danych, zawierającą wyselekcjonowane i usystematyzowane informacje pozwalające na ocenę gospodarki energią w mieście oraz w jego poszczególnych sektorach i obiektach oraz inwentaryzację gazów cieplarnianych i innych substancji wprowadzanych do powietrza; 2) opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej; 3) szkolenia dla pracowników Urzędu Miasta obejmujące zagadnienia związane z tworzeniem i wdrażaniem planów gospodarki niskoemisyjnej, w tym sporządzanie planów gospodarki niskoemisyjnej, wykorzystywanie niskoemisyjnych źródeł energii, poprawę efektywności gospodarowania surowcami i materiałami oraz inne działania mające na celu zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych; 4) informacja i promocja dotycząca udziału dofinansowania Programu Operacyjny Infrastruktura i Środowiska zwanego dalej POIiŚ w stworzeniu planów gospodarki niskoemisyjnej, upublicznienie informacji o opracowaniu planu. 5) przeprowadzenie Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko dla Planu. Celem przedsięwzięcia jest określenie i zaplanowanie działań, jakie należy podjąć w Gminie, aby osiągnąć do 2020 r. cele określone w pakiecie klimatyczno - energetycznym UE oraz poprawienie jakości powietrza na obszarze Gminy, z uwagi na występujące przekroczenia poziomów dopuszczalnych stężeń..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.00.00 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4500,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi o charakterze i zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. - opracowanie Planu działań na rzecz zrównoważonej energii (SEAP) dla miasta-gminy powyżej 50 000 mieszkańców, wykonanego w oparciu o wytyczne zawarte w poradniku: Jak opracować plan działań na rzecz zrównoważonej energii (SEAP)?, lub - opracowanie założeń do Planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe, wykonanych zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) dla miasta-gminy powyżej 50 000 mieszkańców, lub - opracowanie Programu ograniczenia niskiej emisji dla miasta-gminy powyżej 50 000 mieszkańców, lub - opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla miasta-gminy powyżej 50 000 mieszkańców. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie w oparciu o złożony wykaz zrealizowanych opracowań i dołączone do niego dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, wg formuły: spełnia- nie spełnia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykaz zawierać będzie minimum jedno ze wskazanych wyżej opracowań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie dysponowania osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie w tym zwłaszcza: - jedną osobą - kierownikiem projektu - posiadającą wykształcenie wyższe techniczne minimum I stopnia na kierunku energetyka lub inżynieria środowiska lub ochrona środowiska, posiadającą doświadczenie w kierowaniu realizacją któregokolwiek z opracowań, o których mowa w pkt III.3.2. (bez ograniczeń co do czasu ich realizowania); - dwoma osobami - członkami zespołu - posiadającymi wykształcenie wyższe techniczne minimum I stopnia na kierunku energetyka lub inżynieria środowiska lub ochrona środowiska, posiadającymi doświadczenie w realizacji któregokolwiek z opracowań, o których mowa w pkt.III.3.2. (bez ograniczeń co do czasu ich realizowania). W przypadku, gdy któraś ze wskazanych osób nie jest pracownikiem Wykonawcy, należy załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tej osoby lub wskazać inną podstawę do dysponowania tą osobą w okresie realizacji zamówienia. Ocena spełniania w.w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje załączone do oferty wg formuły: spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony harmonogram rzeczowo - finansowy, stanowiący załacznik nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ostrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, Biuro obsługi interesanta, sala A, stanowisko 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego, Biuro obsługi interesanta, sala A, stanowisko 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Infrastruktura i Środowisko - Narodowa Strategia Spójności dla rozwoju infrastruktury i środowiska, Działanie 9.3 Priorytetu IX..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Zakup i dostawy obłożeń i bielizny operacyjnej
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych, szkoleń oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJ@ EDUKACJA
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy budynków mieszkaniowych wielorodzinnych oraz przebudowy budynku z wewnętrznymi instalacjami i z budową przyłączy przy ul. Parkowej.
- Remont dachów na wybranych budynkach oświatowych Powiatu Ostrowieckiego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego dla ZUO Janik Sp. z o.o.
- zakup endoprotez i innych materiałów do operacji ortopedycznych - powtórzenie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.