eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pnRozbudowa ulicy Waryńskiego odc. od ulicy Sierakowickiej do granicy miasta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Skierniewice: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Rozbudowa ulicy Waryńskiego odc. od ulicy Sierakowickiej do granicy miasta
Numer ogłoszenia: 136052 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63061 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Rozbudowa ulicy Waryńskiego odc. od ulicy Sierakowickiej do granicy miasta.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.skierniewice.pl zwane dalej Zamawiającym, 2. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą. 3. Opis przedmiotu zamówienia Wspólny słownik zamówień: (CPV): 71.24.70.00-1- nadzór nad robotami budowlanymi. 3.1.Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Rozbudowa ulicy Waryńskiego odc. od ulicy Sierakowickiej do granicy miasta, które będzie zlecane do realizacji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych - przewiduje się, że głównym trybem wyboru wykonawcy robót budowlanych jest przetarg nieograniczony. Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w branżach: drogowa, sanitarna (wodociągowa, kanalizacyjna, drenaż w drodze), elektryczna, telekomunikacyjna. Zakres planowanych robót orientacyjnie obejmuje: 3.1.1. Branża drogowa: a) rozbudowa drogi o długości około: 1298,0 mb na ciągu głównym i około 252,0 mb na ciągach bocznych , b) remont drogi o długości około 180,0 mb. Podstawowe parametry techniczno-użytkowe budowanej i remontowanej drogi: - kategoria drogi - droga gminna, - klasa drogi - D, - kategoria ruchu: na odc. od 0+000,00 do 0+260,00 - KR2; na odc. od 0+260,00 do 1+297,95 - KR3, - kategoria ruchu: na odc. od 1+297,95 do 1+477,77 - kategoria nieokreślona - remont nawierzchni, - nawierzchnia jezdni drogi: na odc. od 0+000,00 do 0+261,50 - z kostki betonowej o szerokości 5,5 m; na odc. od 0+ 261,50 do 1+297,95 - asfaltowa o szerokości jezdni 6,0 m; na odc. od 1+297,95 do 1+477,77 - szerokość istniejąca ok. 7,5 m, - chodnik jednostronny z kostki betonowej o szerokości: na odcinku od 0+000,00 do 0+298,50 - 1,5 m; na odcinku od 0+298,50 do 1+298,00 - 2,0 m, - zjazdy do działek przyległych w granicach pasa drogowego, - odwodnienie za pomocą projektowanej kanalizacji deszczowej z dwoma odprowadzeniami: do rzeki Łupii i do rowu, - przebudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego polegająca na wymianie wysięgników i opraw oświetleniowych, na nowych słupach i na istniejących słupach, - przebudowa odcinków wodociągu z przyłączami, kolidującego z rozbudową drogi, - przebudowa istniejącej infrastruktury elektroenergetycznej niskiego napięcia, kolidującej z rozbudową drogi, - przebudowa sieci teletechnicznej, kolidującej z rozbudową drogi, - wykonanie zieleni (sadzenie drzew i krzewów). 3.1.2. Branża telekomunikacyjna Wbudowane zostaną nowe słupy telekomunikacyjne - 8 szt., kable ziemne - 137 mb oraz linie napowietrzne - 401 mb. Istniejące telekomunikacyjne kable napowietrzne na słupach telekomunikacyjnych i energetycznych zostaną przebudowane na nowe słupy. Nieczynne odcinki sieci napowietrznej zostaną zdemontowane. 3.1.3. Branża elektryczna Wykonana zostanie: a) przebudowa istniejącej infrastruktury elektroenergetycznej niskiego napięcia, będącej w zarządzie PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź-Teren RE Żyrardów, polegająca na: - przesunięciu 20 szt. słupów sieci napowietrznej oraz ustawienie nowych słupów, - przełożenie istniejących przyłączy kablowych - 7 szt., - wymianie istniejących przyłączy napowietrznych - 18 szt., - przełożeniu istniejącej sieci kablowej o długości całkowitej około 505,0 m. b) przebudowa istniejącej infrastruktury elektroenergetycznej niskiego napięcia, będącej w zarządzie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN sp. z o.o. W Mokrej Prawej, polegająca na przełożeniu istniejącej sieci kablowej o całkowitej długości około 1162,0 m. c) przebudowa (modernizacja) istniejącego oświetlenia ulicznego, polegająca na: - wymianie i zainstalowaniu dodatkowych opraw oświetleniowych z wysięgnikami - 51 szt., - ułożeniu sieci kablowej o dł. około 64 m. 3.1.4. Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa i drenaż Wykonana zostanie: - kanalizacja deszczowa o średnicach: O 200 mm, O 300 mm, O 400 mm, O 500 mm, O 600 mm, O 800 mm - o łącznej dł. około 1755,0 m, - studzienki kanalizacyjne PEHD O 1200 mm i O 1400 mm, w łącznej ilości 64 szt., - wpusty uliczne PEHD O 500 mm w łącznej ilości 91 szt., - korekta wysokościowa, wymiana włazów i montaż pierścieni odciążających dla studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - dwa wyloty kanalizacji deszczowej: do rzeki i do rowu, z separatorami, - drenaż z rur PCV-U O 113 mm o dł. około 688,0 m, - studzienki drenażowe - 15 szt. 3.1.5. Branża sanitarna - przebudowa sieci wodociągowej Wykonana zostanie: - przebudowa odcinków wodociągu z rur O 110 PE100, SDR17, PN10 z zasuwami odcinającymi - 560,0 m, - przepięcie istniejących przyłączy wodociągowych, - hydranty p.poż. - 3 szt. Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w dokumentacji projektowej na wykonanie zadania pn. Rozbudowa ulicy Waryńskiego odc. od ulicy Sierakowickiej do granicy miasta oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice. 3.2. W ramach niniejszego zamówienia Inspektor nadzoru zobowiązuje się do: 3.2.1. Reprezentowania Zamawiającego - Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3.2.2. Współpracy z projektantem, w tym do egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek w dokumentacji projektowej. 3.2.3. Przygotowywania, sporządzania i dostarczania dla Zamawiającego wszelkich informacji i opinii, dokumentów związanych z realizacją inwestycji w tym z zakresu rzeczowo-finansowego, a także bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót. 3.2.4. Podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy. 3.2.5. Nadzorowania wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy zamawiającym a Wykonawcą robót. 3.2.6. Podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów - w tym mieszanek mineralno-bitumicznych, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy oraz wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych. 3.2.7. Przeprowadzania kontroli laboratorium Wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny Wykonawcy posiadają ważną legalizację, zostały prawidłowo wykalibrowanie i odpowiadają wymogom norm określających procedurę badań, uczestniczenia w badaniach przeprowadzanych w tym laboratorium przez Wykonawcę w czasie trwania budowy. 3.2.8. Zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót. 3.2.9. Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu. 3.2.10. Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci i urządzeń technicznych. 3.2.11. Wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych. 3.2.12. Żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. 3.2.13. Kontrolowania jakości i terminowości wykonywanych robót: kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót uczestniczenie w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji, przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego - sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej, sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót, dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego, a także sporządzenie pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji, dokonanie odbioru inwestycji po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych, uczestnictwo w komisjach do stwierdzenia ewentualnych wad w okresie rękojmi oraz nadzór nad naprawami wad ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji. 3.2.14. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do składania sprawozdań z realizacji inwestycji na wniosek Zamawiającego oraz będzie informował na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac i ewentualnych zagrożeniach w realizacji inwestycji. 3.2.15. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego - Inwestora, a w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność Inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w przeciągu 3 godzin. Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy. 3.2.16. Inspektor nadzoru zobowiązany jest posiadać telefon komórkowy i samochód do dyspozycji. Pełen zakres czynności Inspektora Nadzoru określony jest w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. Poz. 1409 z późn.zm.) Inspektor nadzoru branży drogowej będzie pełnił funkcję koordynatora inspektorów nadzoru wszystkich pozostałych branż - zgodnie z art. 27 w/w ustawy Prawo budowlane. 4. Termin wykonania zamówienia Zamówienie będzie wykonywane w okresie od podpisania umowy w sprawie pełnienia nadzoru inwestorskiego oraz złożenia oświadczenia o podjęciu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego do zakończenia robót, przez które rozumie się łączne spełnienie następujących warunków: dokonanie przez Inwestora odbioru końcowego zadania inwestycyjnego jakim jest Rozbudowa ulicy Waryńskiego odc. od ulicy Sierakowickiej do granicy miasta oraz rozliczenie robót fakturą końcową. W ramach umowy na pełnienie nadzoru inwestorskiego Inspektor nadzoru jest też zobowiązany do brania udziału w odbiorach w trakcie przeglądów w okresie rękojmi i gwarancji, a także we wszystkich innych przeglądach i odbiorach robót na wezwanie Zamawiającego. Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych - 31 października 2014 r. Termin gwarancji na rozbudowę ulicy Waryńskiego odc. od ulicy Sierakowickiej do granicy miasta wynosi 48 miesięcy od daty odbioru końcowego robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PM PILARSKI Miśkiewicz Sp. z o.o., Al.Marszałka Józefa Piłsudskiego 135 nr lok.127, 92-318 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190201,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72169,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.