eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › PRZEBUDOWA UL. ŻEROMSKIEGO (BEZ CHODNIKÓW)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Rypin: PRZEBUDOWA UL. ŻEROMSKIEGO (BEZ CHODNIKÓW)
Numer ogłoszenia: 136046 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Rypina , ul. Warszawska 40, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2809619, faks 054 2802721.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA UL. ŻEROMSKIEGO (BEZ CHODNIKÓW).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmie wykonanie m.in.: 1) robót rozbiórkowych: - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych o wymiarach 1,5 m x 3 m w ilości około 670 m2 z przewiezieniem na odległość do 1 km, 2) robót ziemnych: - wykonanie koryta pod podbudowy i nawierzchnię jezdni oraz wjazdów do posesji z wywozem nadmiaru gruntu na odległość do 2 km - około 1100 m3, 3) krawężniki drogowe na ławie betonowej z oporem - około 410 mb oraz krawężniki betonowe wtopione na ławie betonowej zwykłej - około 290 mb, 4) budowę kanału deszczowego z przykanalikami z rur betonowych Wipro o średnicy 200 oraz 300 mm i długości 182 mb, 5) wykonanie warstw odcinających z piasku grubości 10 cm - około 2900 m2, 6) wykonanie podbudów z kruszywa łamanego pod jezdnię o łącznej grubości 20 cm - około 2200 m2, 7) wykonanie podbudów z betonu grubości 10 cm pod wjazdy - około 720 m2, 8) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej dwuwarstwowej (5 cm warstwy wiążącej i 4 cm warstwy ścieralnej) - około 2200 m2, 9) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - około 720 m2, 10) regulacja pionowa istniejących urządzeń podziemnych, 11) regulacja poboczy i uformowanie skarp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego: a) wykonali (zakończyli) należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzy roboty, odpowiadające zakresem i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; wartość brutto każdej wykazanej roboty musi wynosić minimum 400 000,00 zł, 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, przynależący do Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy minimum 5 lat liczone od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, b) kierownik robót wodno - kanalizacyjnych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, przynależący do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza łączenia w/w funkcji. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia, które będą pełniły w/w funkcje muszą spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t. j. Dz. U. z 2001 roku, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 roku, Nr 83, poz. 578 z późn. zm.). 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wykażą się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianego do wykonania w ramach niniejszego zamówienia na łączną wartość co najmniej 500 000,00 zł, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 6) zaoferują materiały posiadające wymagane atesty i certyfikaty, które spełnią wszystkie warunki zamówienia, 7) wniosą wadium kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) - szczegóły w części VIII niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt 1 i formie określonej w Części VI SIWZ: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał; 2) Podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ - oryginał; 3) Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ - oryginał; 4) Oświadczenie o wskaźnikach ekonomicznych zawartych w ofercie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ 5) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega On wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ - oryginał; b) oświadczenie, że zaoferowane materiały posiadają wymagane atesty i certyfikaty oraz spełniają wszystkie warunki zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ - oryginał; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; f) wykaz wykonanych robót - minimum trzy roboty trzy roboty odpowiadające zakresem i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania; wartość brutto każdej wykazanej roboty musi wynosić minimum 400 000,00 zł. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ - oryginał. Do każdej roboty, wskazanej w wykazie należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; g) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia z podaniem informacji w szczególności na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ - oryginał. Dla każdej osoby wskazanej w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne wpisy do właściwych izb samorządów zawodowych - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; h) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianym do wykonania w ramach niniejszego zamówienia na łączną wartość co najmniej 500.000,00 zł - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem. 6) Potwierdzenie wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) - szczegóły w części VIII niniejszej SIWZ. 7) Kosztorys ofertowy. Oczekuje się aby wszystkie ceny w kosztorysie ofertowym podane były z dokładnością do 1 grosza, z uwagi na to, że cena ofertowa jest ceną ryczałtową przyjmuje się ją za prawidłową bez względu na sposób jej obliczenia. Kosztorys ofertowy będzie stanowił jedynie podstawę do: a) ustalania wysokości płatności przejściowych należnych wykonawcy w miarę postępu robót, b) określenia cen jednostkowych w przypadku ewentualnych zmian zakresu robót dokonywanych zgodnie z ustawą, c) oceny wiarygodności oferty przez Zamawiającego. Kosztorys ofertowy należy podzielić na działy zgodnie z podziałem w załączonych przedmiarach robót załączonych do SIWZ. Pozycje dla których nie zostaną określone ceny jednostkowe uważać się będzie, że zostały ujęte w wartości całkowitej przedmiotu zamówienia podanej w ofercie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rypinie ul. Warszawska 40 87 - 500 Rypin pokój nr 111.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Rypinie ul. Warszawska 40 87 - 500 Rypin pokój nr 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.