eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waśniów › PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACHNOSÓW - PĘKOSŁAWICE, DOBRUCHNA (KOWALKOWICE), WRONÓW - WITOSŁAWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-07

Waśniów: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH: NOSÓW - PĘKOSŁAWICE, DOBRUCHNA (KOWALKOWICE), WRONÓW - WITOSŁAWICE
Numer ogłoszenia: 136027 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Waśniowie, Rynek 24, 27-425 Waśniów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2646028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawasniow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.gminawasniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH: NOSÓW - PĘKOSŁAWICE, DOBRUCHNA (KOWALKOWICE), WRONÓW - WITOSŁAWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni dróg gminnych o nawierzchni żużlowo tłuczniowej w gabarycie istniejącym na następujących odcinkach: Zadanie 1. Droga Nosów - Pękosławice, długość 450mb, szerokośc jezdni 3m, obustronne pobocza 2 x 0,5m. Zadanie 2. Droga Kowalkowice Wieś, długość 450mb, szerokość jezdni 3,5m, obustronne pobocza 2 x 0,5m. Zadanie 3. Droga Wronów - Witosławice, długość 400mb, szerokość jezdni 3,5m, obustronne pobocza 2 x 0,5m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona indywidualnie na zasadnie spełnia/niespełnia w oparciu o analizę dokumentów określonych w punkcie 7 niniejszej SIWZ na sprawdzenie kompletności, zgodności warunków, oraz jakości złożonych dokumentów i w związku z tym Zamawiający uzna za ważne TYLKO te oferty które zawierać będą WSZYSTKIE w/w dokumenty i zostaną sporządzone zgodnie z wymaganiami dotyczącymi oferty (patrz punkt 12 SIWZ), w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 UST.1 przywołanej wyżej ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sadowego, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie, o braku zaległości podatkowych; 3. oświadczenie, o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne; 4. wykaz wykonanych robót, zbliżonych co do zakresu robót będących przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatnich 5 lat; 5. posiadane referencje potwierdzające, że roboty zrealizowane przez Wykonawcę zostały wykonane z należytą starannością; 6. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminawasniow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Waśniowie, ul Rynek 24, 27-425 Waśniów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Waśniowie, ul. Rynek 24, 27-425 Waśniów, Referat Techniczny pokój nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.