eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg Dolny › Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym - ETAP IV.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-14

Brzeg Dolny: Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym - ETAP IV.
Numer ogłoszenia: 136013 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78557 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Resocjalizacyjnych, ul. 1 Maja 21, 56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie, tel. 071 3195179, faks 071 3195179.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym - ETAP IV..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym - ETAP IV. 2. Zakres inwestycji obejmuje: ETAP IV: 1)Wykonanie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami Inwestora tj.: Część 1 - wymiana stolarki okiennej i drzwi a) polegająca na demontażu starej i montażu nowej stolarki, b) demontaż starych i montaż nowych podokienników i parapetów, c) wykonanie tynków ościeży i pomalowanie. Część 2 - wymiana wykładzin w pomieszczeniach MOS a) rozebranie starej wykładziny i utylizacja, b) wykonanie warstw uzupełniających - samopoziomujących, c) ułożenie wykładziny z wywinięciem na ścianę 10 cm. Część 3 - lukarny a) demontaż pokrycia z blachy, b) ocieplenie zadaszenia wełną mineralną gr.15 cmi montaż folii dachowej, c) wykonanie nowego pokrycia z blachy, d) ocieplenie ścian lukarny płytami z pianki rezolowej gr. 5 cm, e) wykonanie tynków strukturalnych typ baranek 2,0 mm i pomalowanie, f) montaż obróbek z blachy. Część 4 -demontaż starego ogrodzenia a) demontaż słupków stalowych i siatki stalowej, b) demontaż słupków żelbetowych i elementów prefabrykowanych żelbetowych ogrodzenia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a)przedmiar robót (pomocniczo) - załącznik nr 8.1 (część 1), 8.2 (część 2), 8.3 (część 3) i 8.4 (część 4) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b)specyfikacje techniczne - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dotyczy części 1, 2, 3 i 4), c)Podstawowe wymagania i parametry techniczne okien (dotyczy części 1): Okno dwudzielne, otwieranie strona lewa rozwierane, strona prawa uchylne- rozwierane. Profil - kolor biały RAL 654, pięciokomorowy. Szklenie pakietem szklanym - szyba zespolona 4/16/4 Ug 1,0 W(m*K). Współczynnik przenikania ciepła Uw 1,1 W(m*K). Współczynnik infiltracji powietrza 0,7- 1,0 [ m3 (m*h)]. Współczynnik izolacji akustycznej właściwej Rw min. 32 dB. Wymiary stolarki okiennej: - 6 szt. 1250 mm X 1400 mm, - 61 szt. 1350 X 1750 mm, - 21 szt. 1500 X 2050 mm. 1)Miejsce wykonania robót: Zespół Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym, ul. 1 Maja 21. Należy mieć na uwadze, że budynek usytuowany jest na obszarze znajdującym się pod ochroną konserwatorską w rozumieniu ustawy o ochronie i opiece nad zabytkami pod rygorem przepisów zawartych w tej ustawie. Ponadto prace będą wykonywane na terenie czynnej placówki Zamawiający zastrzega następujące uwarunkowania realizacyjne: a)uzgadnianie kolejności realizacji prac budowlanych (co do miejsca i czasu z osobą prowadzącą nadzór nad realizacją umowy w imieniu Zamawiającego), b)systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót, tj. usuwanie gruzu i in. materiałów z rozbiórki, c)prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy, d)zabezpieczanie mienia ruchomego i nieruchomego użytkownika obiektu przed uszkodzeniem oraz przywrócenie miejsca wykonywania prac do stanu pierwotnego. 2)Określone wynagrodzenie ryczałtowe winno zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opracowanej dokumentacji projektowej jak również w niej nie ujęte a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to m. in. koszty: robót przygotowawczych, robót porządkowych, wywiezienia, docelowego składowania i unieszkodliwienia odpadów, zabezpieczeń BHP oraz Ppoż., organizacji i utrzymania zaplecza, dostawy na teren budowy wyrobów budowlanych i innych wyrobów oraz ich zabezpieczenia w okresie przed wbudowaniem, zabezpieczenia narzędzi oraz urządzeń Wykonawcy, zapewnienia nadzoru i opracowania niezbędnej dokumentacji powykonawczej (dot. części 1, 2 i 3) oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 3)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału osób uprawnionych w odpowiedniej branży przy wykonywaniu zadania. 4)Podane w SIWZ, STWiOR oraz przedmiarze robót (pomocniczo) nazwy własne (pochodzenie, producent, art.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma cechy funkcjonalne, nie gorsze niż wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt, a jego jakość nie może być gorsza od jakości wskazanego produktu. W przypadku zamiaru korzystania z produktów i materiałów równoważnych, Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. W przypadku, gdy wykonawca oferuje materiał równoważny w stosunku do wskazanego w dokumentacji, informacja o tym będzie musiała znaleźć się w kosztorysie ofertowym przez podanie nazwy materiału równoważnego. 5)GWARANCJA I RĘKOJMIA (dotyczy części 1,2 i 3): Na wykonane prace Wykonawca udzieli co najmniej: a)36 miesięcy gwarancji - dot. części 1; b)36 miesięcy gwarancji - dot. części 2; c)36 miesięcy gwarancji - dot. części 3. Wykonawca udzieli powyższej gwarancji na prace będące przedmiotem umowy (robociznę). Wykonawca udzieli gwarancji również na wykorzystane materiały, urządzenia i sprzęt, na okres wskazany powyżej, ale nie krótszy niż okres gwarancji producenta. Wszystkie karty i warunki gwarancji będą przekazane Zamawiającemu wraz z protokołami odbioru końcowego. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze końcowym przedmiotu umowy. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia ujawnionych wad bezpłatnie w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego wady. Jeżeli w ramach gwarancji Wykonawca dokona usunięcia wad istotnych, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili usunięcia wady. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w którym wada była usuwana. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy i biegnie równolegle z okresem gwarancji. Pomimo wygaśnięcia gwarancji lub rękojmi Wykonawca zobowiązany jest usunąć wady, które zostały zgłoszone przez Zamawiającego w okresie trwania gwarancji lub rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy wykonany przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców. 6)Stawka podatku VAT na w/w prace wynosi dla części 1, 2 i 3 - 8 % dla części 4 -23 %..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.26.23.00 - Betonowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wymiana stolarki okiennej i drzwi.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKŁAD OKIEN.PL Szymon Mieczkowski, ul. Otwarta 2E/4, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125449,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 89500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 125250,25

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Wymiana wykładzin w pomieszczeniach MOS.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSTANS Grzegorz Stankiewicz, ul. Zgorzelecka 7, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58058,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40868,14

  • Oferta z najniższą ceną: 40868,14 / Oferta z najwyższą ceną: 74523,38

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.