eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Budowa ujęcia wody w Lubzinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Ropczyce: Budowa ujęcia wody w Lubzinie
Numer ogłoszenia: 136006 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86434 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ujęcia wody w Lubzinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia pn. ,,Budowa ujęcia wody w Lubzinie,, jest wykonanie na działkach o nr ew. 504/2, 511/15, 511/6, 512/1, 512/2, 510, 501/9, 511/4 w Lubzinie, zgodnie z dokumentacją projektową tj. projektami budowlano-wykonawczymi stanowiącymi załącznik Nr 2 do SIWZ i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik Nr 3 do SIWZ oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, n/w zakresu prac: 1.1. Montaż i dostawa pomp głębinowych o wydajności w zakresie 0-20 m3/h i wysokości podnoszenia 23,5- 18,8 m o mocy 1,5 kW wraz z wyposażeniem w trzech istniejących studniach głębinowych oraz prace modernizacyjne w istniejących obudowach studni, w ramach których należy wykonać: wymianę włazów i drabinek na nowe ze stali nierdzewnej, zamontować głowice ocynkowane ogniowo, wykonać posadzki z betonu wodoszczelnego. Istniejące obudowy studni głębinowych w środku należy uszczelnić oraz wzmocnić powierzchniowo. 1.2. Budowa zbiornika wyrównawczego dwukomorowego żelbetowego o pojemności 300 m3, 1.3. Budowa rurociągów międzyobiektowych służących do przesyłu wody oraz rurociągu zasilającego istniejącą sieć wodociągową w m Lubzina. 1.4. Budowa kontenerowej pompowni wody drugiego stopnia w tym roboty konstrukcyjne, instalacja wod-kan, wentylacja, instalacja elektryczna, wyposażenie technologiczne. 1.5. Budowa kanalizacji ściekowej z budynku pompowni oraz zbiornika bezodpływowego na ścieki o pojemności 2, 0 m3 oraz neutralizatora ścieków o poj 2,0 m3. 1.6. Budowa rurociągów spustowych i przelewowych ze zbiornika wyrównawczego, 1.7. Budowa dróg dojazdowych oraz placów manewrowych. 1.8. Wykonanie ogrodzenia studni głębinowych SI i SIII oraz terenu, na którym zlokalizowano zbiornik, pompownię oraz studnię SII. 1.9 Wykonanie zasilania kablowego ujęcia w tym zasilania poszczególnych urządzeń technologicznych, montaż rozdzielnic, wykonanie oświetlenia zewnętrznego oraz instalacji odgromowej. 1.10. Wykonanie instalacji AKPiA. 2. Szczegółowy zakres oraz sposób i warunki wykonania zamówienia określają w kolejności ważności opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, projekty budowlano - wykonawcze stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ, projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany m.in. do: 3.1. Wykonanie układu monitoringu ujęcia wody w Lubzinie który winien uwzględniać ochronę tech-niczną obiektu, sygnały ujęcia wody oraz zestawu hydroforowego. Sygnały monitoringu, sterowania i ochrony mienia należy umieścić w systemie monitoringu Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach. Zakres prac winien obejmować rozbudowę istniejącej sieci stacji SCADA użyt-kowanej przez Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach w zakresie obejmują-cym: - wykonanie oprogramowania istniejącego sterownika nadrzędnego i komunikacyjnego SIEMENS-S7 300, - opracowanie obrazów synoptycznych dla ujęcia wody w istniejących 2 stacjach SCADA, - zakup licencji stacji SCADA w zakresie niezbędnym dla monitorowania ujęcia wody w Lubzinie. Istniejący klucz licencyjny WIZCON 300 bramek nie posiada wolnych licencji - wymaga rozbudowy, - wykonanie oprogramowania istniejącej sieci radiomodemów SATELLINE 3AS 869 w zakresie niezbędnym dla transmisji danych z ujęcia wody, - zastosować zasilacz buforowy sterowników i radiomodemu zapewniający podtrzymanie komunikacji po zaniku napięcia przez co najmniej 6 godzin. - wykonanie oprogramowania sterowników: w PUK Ropczyce - protokół komunikacyjny MODBUS-RTU. 3.2. Wykonanie rozruchu technologicznego ujęcia wody wraz ze sprawozdaniem dokumentującym dokonane w trakcie rozruchu czynności, badania i pomiary: wydajności studni głębinowych, depresji oraz ciśnienia i jakości wody. Należy wykonać badania w zakresie kontrolnym ( badania fizyko-chemiczne oraz bakteriologiczne) plus żelazo i mangan w celu uzyskania informacji o przydatności wody do spożycia. 3.3. Zorganizowania, zagospodarowania, należytego zabezpieczenia i oznakowania placu budowy oraz zaplecza budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie oraz zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, ponoszenia kosztów zużycia wody, energii, zrzutu ścieków, zapewnienia dostawy mediów. 3.3. Wykonania badań, prób, pomiarów i uzgodnień, odbiorów jak również wykonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 3.4. Skompletowania i przekazania Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, obejmującego pełną dokumentację powykonawczą w tym dokumenty i decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem w celu odbioru końcowego i uzyskania przez Inwestora pozwolenia na użytkowanie. 3.5. Przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do rozpoczęcia realizacji oraz do zakończenia realizacji takich jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4. Dodatkowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. 4.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 4.2. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 4.3. Dopuszcza się do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów, produktów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki jakościowe, techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 4.5. Wymagany okres gwarancji 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców i dalszych podwykonawców przy zachowaniu wymagań i warunków określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ w tym n/w warunków: 5.1. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP. 5.2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5.3. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą oraz podwykonawców z dalszymi podwykonawcami jest wymagana zgoda Zamawiającego, a w przypadku umowy z dalszymi podwykonawcami dodatkowo wymagana jest zgoda Wykonawcy. 5.4. Wykonawca ma obowiązek przedkładania Zamawiającemu projektu umowy o podwykonawstwo/ dalsze podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, a także projektu jej zmiany, oraz poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo/dalsze podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, dostawy, lub usługi i ich zmian, które należy przedkładać Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zawarcia tych umów i ich zmian. 5.5. Zamawiający w terminie do 14 dni od dnia przedłożenia przez Wykonawcę odpowiednio projekty umowy o podwykonawstwo lub umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i projektu jej zmian, ma prawo zgłaszać zastrzeżenia do tych projektów lub sprzeciwu do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i do jej zmian, w przypadku gdy przedkładana umowa lub jej zmiana nie spełnia wymagań Zamawiającego określonych w zawartej umowie. 5.6. Wykonawca ma obowiązek przedkładania zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartych umów o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, oraz ich zmian, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5 % wartości zawartej umowy. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł. 5.7. Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być mniej korzystny aniżeli wynikający z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i wykonawca. 5.8. Wykonawca zapewni, aby w umowach zawartych między nim a poszczególnymi podwykonawcami na wykonanie robót budowlanych zawarte zostały odpowiednie klauzule o: 1) zabezpieczeniu należytego wykonania umowy, co najmniej w zakresie, w jakim zostanie ono uwzględnione w postanowieniach umowy, 2) okresie odpowiedzialności za wady, aby nie był on krótszy od okresu odpowiedzialności za wady Wykonawcy wobec Zamawiającego, 3) obowiązku uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych w terminach i na warunkach określonych w postanowieniach umowy. 5.9. Kopie umów na roboty budowlane zawartych z podwykonawcami, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty ich podpisania. 6. Zamówienia pn. ,,Budowa ujęcia wody w Lubzinie planowane jest do realizacji w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działanie pn. Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objęte Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma REIN Sp. J. A. Cebulak, J. Cebulak, ul. Staromiejska 75, 35-240 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1113834,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1177939,07

  • Oferta z najniższą ceną: 1177939,07 / Oferta z najwyższą ceną: 1377771,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.