eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleśna › Świadczenie usług wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu gminy Pleśna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Pleśna: Świadczenie usług wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu gminy Pleśna
Numer ogłoszenia: 135984 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pleśna , Pleśna 240, 33-171 Pleśna, woj. małopolskie, tel. 014 6798170, faks 014 6798947.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu gminy Pleśna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Pleśna, z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: część I obejmującą odbieranie i zagospodarowanie odpadów z sektora A, który obejmuje następujące miejscowości: Rzuchowa, Szczepanowice, Dąbrówka Szczepanowska, Lubinka, Janowice. Ilość mieszkańców w sektorze: ok. 4519, ilość budynków mieszkalnych: ok. 1325, część II obejmującą odbieranie i zagospodarowanie odpadów z sektora B, który obejmuje następujące miejscowości: Pleśna, Łowczówek, Świebodzin, Rychwałd, Lichwin, Woźniczna. Ilość mieszkańców w sektorze: ok. 5429 osób, ilość budynków mieszkalnych: ok. 1573. Wywóz odpadów obejmuje: 1. Niesegregowane (zmieszane ) odpady komunalne kod 20 03 01 Właściciele nieruchomości zamieszkałych - odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120 l. Pojemniki zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli posesji zamieszkałych odbywać się będzie co dwa tygodnie zgodnie z harmonogramem wywozu. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne kod 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 20 02 01, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 16 01 03 Właściciele nieruchomości zamieszkałych selektywna zbiórka odpadów komunalnych realizować będą w systemie workowym i pojemnikowym: 1) W systemie workowym wprowadza się 4 rodzaje worków: - żółty - tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal, - niebieski - papier, - czarny - odpady biodegradowalne, - zielony - szkło, Worki zapewni Wykonawca. Grubość worków powinna być tak dobrana, aby zapewnić ich szczelność. Worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone. Dodatkowo na worku muszą widnieć adres i dane kontaktowe Wykonawcy. Wywóz odpadów komunalnych selektywnie gromadzonych w workach bezpośrednio od mieszkańców - 1 raz w miesiącu, na podstawie harmonogramu wywozu, z zastrzeżeniem, że zbiórka odpadów biodegradowalnych odbywała się będzie nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu. Wykonawca sprawdza, rzetelność segregacji odpadów przez gospodarstwa domowe - wyrywkowo. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca niezwłocznie powiadamia Zamawiającego. Wykonawca przedłoży odrębny harmonogram wywozu odpadów biodegradowalnych. 2) System pojemnikowy polegał będzie na gromadzeniu odpadów w pojemnikach typu dzwon ustawionych w każdej miejscowości na szkło, papier, metal oraz pojemników siatkowych na tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe. Pojemniki zapewni Zamawiający. Wywóz na zlecenie telefoniczne, jednak nie rzadziej niż raz na 2 miesiące. Szacowana ilość wywozów z pojemników z sektora A 150 razy. Szacowana ilość wywozów z pojemników z sektora B 180 razy. 3. odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny- 20 03 07, 20 01 36, 20 01 23*, 20 01 35* Sektor A Zbiórka odpadów wielkogabarytowych oraz sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywała się będzie w dwojaki sposób: a) zbiórka stacjonarna w kontenerach typu KP 7 o poj. 7 m3, ustawionych w niżej wymienionych punktach zbierania odpadów, na odpady wielkogabarytowe. - Rzuchowa - działka nr 94/2 (obok szkoły) - 1 kontener - Janowice - działka nr 734/1 (obok szkoły) - 1 kontener - Szczepanowice - działka nr 712 (obok boiska) - 1 kontener b) raz w roku (w miesiącu marzec) zbiórka na zasadzie wystawki sprzed posesji. Ilość wywozów 36 razy. Sektor B Zbiórka odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywała się będzie w dwojaki sposób: a) zbiórka stacjonarna w kontenerach typu KP 7 o poj. 7 m3, ustawionych w niżej wymienionych miejscach, na odpady wielkogabarytowe. - Pleśna - działka nr 246/1 (teren dawnej oczyszczalni typu KOS) - 1 kontener - Lichwin - działka nr 581/1 (obok szkoły) - 1 kontener b) raz w roku (w miesiącu marzec) zbiórka na zasadzie wystawki sprzed posesji. Ilość wywozów 24 razy. Kontenery dla poszczególnych sektorów zapewni Zamawiający. Zamawiający wskazuje miejsce lokalizacji kontenerów, a ich organizacja, utrzymanie oraz obsługa leży po stronie Wykonawcy warunki jakie musi spełniać punkt zbierania odpadów określone są w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 4 sierpnia 2004 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z olejami odpadowymi ( Dz. U. z 2004 r. Nr 192, poz. 1968). Ilość wywozu w trakcie obowiązywania umowy w każdym z sektorów po 24 razy. Usługa wykonywana będzie zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez Wykonawcę. 4. 20 01 32, leki inne niż wymienione w 20 01 31 Usługa wywozu dla sektora A odbywać się będzie z Punktu Aptecznego w Janowicach z częstotliwością raz na kwartał. Usługa wywozu dla sektora B odbywać się będzie z Apteki Arnika ( na przeciwko Urzędu Gminy) z częstotliwością raz na kwartał. 5. Przewidywana ilość wszelkich odpadów w ciągu 1 roku: 1) dla sektora A: a) odpady segregowane - 167 Mg, b) odpady niesegregowane - 467 Mg. 2) dla sektora B: a) odpady segregowane - 200 Mg, b) odpady niesegregowane - 553 Mg. Ilości wywożonych odpadów podana w Części III SIZW mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w granicach +/-5% zaokrąglonej do pełnej liczby. Z tytułu różnicy w ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. Wykonawca jest zobowiązany dotrzeć do osób wytwarzających odpady i zebrać wszystkie wystawione odpady. Wykonawca ma obowiązek realizować niniejszą usługę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r. poz. 391 ze zmianami). Niesegregowane odpady komunalne, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych musi być poddane odzyskowi lub unieszkodliwieniu na obszarze województwa małopolskiego w instalacjach regionalnych wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdania z ilości zebranych i zagospodarowanych odpadów. Termin złożenia sprawozdania oraz jego forma muszą spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630). Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 90510000-5 Usuwanie i obróbka odpadów 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zmianami) prowadzonego przez Wójta Gminy Pleśna w zakresie: Kod odpadu Rodzaje odpadów 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 04 Opakowania z metali 15 01 05 Opakowania wielomateriałowe 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 07 Opakowania ze szkła 16 01 03 Zużyte opony 17 01 07 Odpady gruzu i betonu 20 01 01 Makulatura 20 01 02 Szkło 20 01 23* Urządzenia zawierające freony 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31 20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 20 01 39 Tworzywa sztuczne 20 01 40 Metale 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 20 03 99 Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, polegające na odbiorze odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, o łącznej masie: Część I - 200Mg Część II - 200Mg Zamawiający uzna za dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi m. in. dokumenty potwierdzające odbiór odpadów komunalnych np. sprawozdanie M-09 o wywozie i unieszkodliwianiu odpadów, sprawozdanie G-06 potwierdzające obrót surowcami wtórnymi

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 200 000,00 PLN dla, każdej z części zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy ( załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Pzp. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w zakresie przesunięcia terminu wykonania robót w przypadku: 1) wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, których nie można było wcześniej przewidzieć, uniemożliwiających wykonanie przedmiotowego zamówienia zgodnie z technologią ( temperatura, opady) na wniosek Wykonawcy. 2) działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia, (np. działanie sił przyrody huragan, powódź, pożar, stan wojenny, stan wyjątkowy itp.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.plesna.pl/przetargi.htm; lub www.malopolska.pl/bip/plesna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Pleśna, 33-171 Pleśna 240, pok. nr14 bezpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Pleśnej 33-171 Pleśna 240 pok. 9 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: obejmującą odbieranie i zagospodarowanie odpadów z sektora A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I obejmującą odbieranie i zagospodarowanie odpadów z sektora A, który obejmuje następujące miejscowości: Rzuchowa, Szczepanowice, Dąbrówka Szczepanowska, Lubinka, Janowice. Ilość mieszkańców w sektorze: ok. 4519, ilość budynków mieszkalnych: ok. 1325, Wywóz odpadów obejmuje: 1. Niesegregowane (zmieszane ) odpady komunalne kod 20 03 01 Właściciele nieruchomości zamieszkałych - odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120 l. Pojemniki zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli posesji zamieszkałych odbywać się będzie co dwa tygodnie zgodnie z harmonogramem wywozu. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne kod 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 20 02 01, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 16 01 03 Właściciele nieruchomości zamieszkałych selektywna zbiórka odpadów komunalnych realizować będą w systemie workowym i pojemnikowym: 1) W systemie workowym wprowadza się 4 rodzaje worków: - żółty - tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal, - niebieski - papier, - czarny - odpady biodegradowalne, - zielony - szkło, Worki zapewni Wykonawca. Grubość worków powinna być tak dobrana, aby zapewnić ich szczelność. Worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone. Dodatkowo na worku muszą widnieć adres i dane kontaktowe Wykonawcy. Wywóz odpadów komunalnych selektywnie gromadzonych w workach bezpośrednio od mieszkańców - 1 raz w miesiącu, na podstawie harmonogramu wywozu, z zastrzeżeniem, że zbiórka odpadów biodegradowalnych odbywała się będzie nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu. Wykonawca sprawdza, rzetelność segregacji odpadów przez gospodarstwa domowe - wyrywkowo. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca niezwłocznie powiadamia Zamawiającego. Wykonawca przedłoży odrębny harmonogram wywozu odpadów biodegradowalnych. 2) System pojemnikowy polegał będzie na gromadzeniu odpadów w pojemnikach typu dzwon ustawionych w każdej miejscowości na szkło, papier, metal oraz pojemników siatkowych na tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe. Pojemniki zapewni Zamawiający. Wywóz na zlecenie telefoniczne, jednak nie rzadziej niż raz na 2 miesiące. Szacowana ilość wywozów z pojemników z sektora A 150 razy. Szacowana ilość wywozów z pojemników z sektora B 180 razy. 3. odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny- 20 03 07, 20 01 36, 20 01 23*, 20 01 35* Sektor A Zbiórka odpadów wielkogabarytowych oraz sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywała się będzie w dwojaki sposób: a) zbiórka stacjonarna w kontenerach typu KP 7 o poj. 7 m3, ustawionych w niżej wymienionych punktach zbierania odpadów, na odpady wielkogabarytowe. - Rzuchowa - działka nr 94/2 (obok szkoły) - 1 kontener - Janowice - działka nr 734/1 (obok szkoły) - 1 kontener - Szczepanowice - działka nr 712 (obok boiska) - 1 kontener b) raz w roku (w miesiącu marzec) zbiórka na zasadzie wystawki sprzed posesji. Ilość wywozów 36 razy. Kontenery dla poszczególnych sektorów zapewni Zamawiający. Zamawiający wskazuje miejsce lokalizacji kontenerów, a ich organizacja, utrzymanie oraz obsługa leży po stronie Wykonawcy warunki jakie musi spełniać punkt zbierania odpadów określone są w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 4 sierpnia 2004 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z olejami odpadowymi ( Dz. U. z 2004 r. Nr 192, poz. 1968). Ilość wywozu w trakcie obowiązywania umowy w każdym z sektorów po 24 razy. Usługa wykonywana będzie zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez Wykonawcę. 4. 20 01 32, leki inne niż wymienione w 20 01 31 Usługa wywozu dla sektora A odbywać się będzie z Punktu Aptecznego w Janowicach z częstotliwością raz na kwartał. Usługa wywozu dla sektora B odbywać się będzie z Apteki Arnika ( na przeciwko Urzędu Gminy) z częstotliwością raz na kwartał. 5. Przewidywana ilość wszelkich odpadów w ciągu 1 roku: 1) dla sektora A: a) odpady segregowane - 167 Mg, b) odpady niesegregowane - 467 Mg. Ilości wywożonych odpadów podana w Części III SIZW mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w granicach +/-5% zaokrąglonej do pełnej liczby. Z tytułu różnicy w ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. Wykonawca jest zobowiązany dotrzeć do osób wytwarzających odpady i zebrać wszystkie wystawione odpady. Wykonawca ma obowiązek realizować niniejszą usługę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r. poz. 391 ze zmianami). Niesegregowane odpady komunalne, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych musi być poddane odzyskowi lub unieszkodliwieniu na obszarze województwa małopolskiego w instalacjach regionalnych wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdania z ilości zebranych i zagospodarowanych odpadów. Termin złożenia sprawozdania oraz jego forma muszą spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630). Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 90510000-5 Usuwanie i obróbka odpadów 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: obejmującą odbieranie i zagospodarowanie odpadów z sektora B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: który obejmuje następujące miejscowości: Pleśna, Łowczówek, Świebodzin, Rychwałd, Lichwin, Woźniczna. Ilość mieszkańców w sektorze: ok. 5429 osób, ilość budynków mieszkalnych: ok. 1573. Wywóz odpadów obejmuje: 1. Niesegregowane (zmieszane ) odpady komunalne kod 20 03 01 Właściciele nieruchomości zamieszkałych - odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120 l. Pojemniki zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli posesji zamieszkałych odbywać się będzie co dwa tygodnie zgodnie z harmonogramem wywozu. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne kod 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 20 02 01, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 16 01 03 Właściciele nieruchomości zamieszkałych selektywna zbiórka odpadów komunalnych realizować będą w systemie workowym i pojemnikowym: 1) W systemie workowym wprowadza się 4 rodzaje worków: - żółty - tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal, - niebieski - papier, - czarny - odpady biodegradowalne, - zielony - szkło, Worki zapewni Wykonawca. Grubość worków powinna być tak dobrana, aby zapewnić ich szczelność. Worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone. Dodatkowo na worku muszą widnieć adres i dane kontaktowe Wykonawcy. Wywóz odpadów komunalnych selektywnie gromadzonych w workach bezpośrednio od mieszkańców - 1 raz w miesiącu, na podstawie harmonogramu wywozu, z zastrzeżeniem, że zbiórka odpadów biodegradowalnych odbywała się będzie nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu. Wykonawca sprawdza, rzetelność segregacji odpadów przez gospodarstwa domowe - wyrywkowo. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca niezwłocznie powiadamia Zamawiającego. Wykonawca przedłoży odrębny harmonogram wywozu odpadów biodegradowalnych. 2) System pojemnikowy polegał będzie na gromadzeniu odpadów w pojemnikach typu dzwon ustawionych w każdej miejscowości na szkło, papier, metal oraz pojemników siatkowych na tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe. Pojemniki zapewni Zamawiający. Wywóz na zlecenie telefoniczne, jednak nie rzadziej niż raz na 2 miesiące. Szacowana ilość wywozów z pojemników z sektora A 150 razy. Szacowana ilość wywozów z pojemników z sektora B 180 razy. 3. odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny- 20 03 07, 20 01 36, 20 01 23*, 20 01 35* Sektor B Zbiórka odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywała się będzie w dwojaki sposób: a) zbiórka stacjonarna w kontenerach typu KP 7 o poj. 7 m3, ustawionych w niżej wymienionych miejscach, na odpady wielkogabarytowe. - Pleśna - działka nr 246/1 (teren dawnej oczyszczalni typu KOS) - 1 kontener - Lichwin - działka nr 581/1 (obok szkoły) - 1 kontener b) raz w roku (w miesiącu marzec) zbiórka na zasadzie wystawki sprzed posesji. Ilość wywozów 24 razy. Kontenery dla poszczególnych sektorów zapewni Zamawiający. Zamawiający wskazuje miejsce lokalizacji kontenerów, a ich organizacja, utrzymanie oraz obsługa leży po stronie Wykonawcy warunki jakie musi spełniać punkt zbierania odpadów określone są w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 4 sierpnia 2004 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z olejami odpadowymi ( Dz. U. z 2004 r. Nr 192, poz. 1968). Ilość wywozu w trakcie obowiązywania umowy w każdym z sektorów po 24 razy. Usługa wykonywana będzie zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez Wykonawcę. 4. 20 01 32, leki inne niż wymienione w 20 01 31 Usługa wywozu dla sektora A odbywać się będzie z Punktu Aptecznego w Janowicach z częstotliwością raz na kwartał. Usługa wywozu dla sektora B odbywać się będzie z Apteki Arnika ( na przeciwko Urzędu Gminy) z częstotliwością raz na kwartał 5. Przewidywana ilość wszelkich odpadów w ciągu 1 roku2) dla sektora B: a) odpady segregowane - 200 Mg, b) odpady niesegregowane - 553 Mg. Ilości wywożonych odpadów podana w Części III SIZW mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w granicach +/-5% zaokrąglonej do pełnej liczby. Z tytułu różnicy w ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. Wykonawca jest zobowiązany dotrzeć do osób wytwarzających odpady i zebrać wszystkie wystawione odpady. Wykonawca ma obowiązek realizować niniejszą usługę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r. poz. 391 ze zmianami). Niesegregowane odpady komunalne, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych musi być poddane odzyskowi lub unieszkodliwieniu na obszarze województwa małopolskiego w instalacjach regionalnych wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdania z ilości zebranych i zagospodarowanych odpadów. Termin złożenia sprawozdania oraz jego forma muszą spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630). Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 90510000-5 Usuwanie i obróbka odpadów 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.