Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-27
Bełchatów: ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROJEKTU UWIERZ W SIEBIE WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
Numer ogłoszenia: 135948 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bełchatowie , ul. Dąbrowskiego 2, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6350195, faks 044 6350195.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROJEKTU UWIERZ W SIEBIE WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług szkoleniowych w zakresie kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego oraz świadczenie dostaw i usług ściśle z tymi usługami związanych. Usługi realizowane w ramach projektu Uwierz w siebie obejmować będą: szkolenia, warsztaty, kursy, terapię psychologiczną i poradnictwo zawodowe oraz świadczenie dostaw i usług ściśle z tymi usługami związanych. Beneficjentami usług w ramach przedmiotu zamówienia będzie 60 osób objętych działaniami aktywnej integracji - kursy, warsztaty, terapia, poradnictwo, szkolenia i wyjazdy - szczegóły, tj.: opis zajęć/program minimum, planowany termin realizacji, liczba godzin i grup szkoleniowych, liczba uczestników, minimalne wymagania dotyczące kwalifikacji/uprawnień osób prowadzących zajęcia/podmiotów uczestniczących w realizacji zamówienia określa pkt 2.4 SIWZ. W ramach szkoleń wyjazdowych rekreacyjnie uczestniczyć będzie ok. 85 dzieci. Projekt Uwierz w siebie jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Całość projektu jest finansowana ze środków publicznych. Wykonawca zapewni na swój koszt: badania lekarskie wymagane do uzyskania prawa jazdy kat. B badania lekarskie wymagane do uzyskania prawa jazdy kat. C Wykonawca zapewni odpowiednią bazę lokalowo - dydaktyczną na potrzeby realizacji poszczególnych szkoleń, warsztatów, kursów, poradnictwa, terapii, przy czym ww. zajęcia powinny odbyć się w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Bełchatowa, a warsztaty w formie wyjazdów na terenie województwa łódzkiego. Sale szkoleniowe przeznaczone do prowadzenia zajęć powinny: spełniać wymogi przepisów bhp, posiadać dostosowaną do liczby uczestników zajęć ilość miejsc siedzących oraz biurek, gwarantować swobodny dostęp do sanitariatów, a także być wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne, odpowiednio dostosowane do rodzaju szkolenia, kursu, warsztatu, terapii, poradnictwa, a w szczególności: rzutnik multimedialny, ekran, tablice, kasy fiskalne oraz samodzielne stanowiska do pracy przy komputerze w przypadku zajęć dotyczących obsługi komputerów. Wykonawca podczas zajęć praktycznych w ramach wszystkich szkoleń, warsztatów, kursów, terapii oraz poradnictwa zapewni na własny koszt uczestnikom poszczególnych zajęć dostęp do wszelkich materiałów, urządzeń, narzędzi i nośników energii umożliwiających ich sprawny i efektywny przebieg. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom nieodpłatnych przejazdów na wszelkie zajęcia, jeśli odbywają się one poza terenem miasta Bełchatowa. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkim uczestnikom zajęć /szkoleń, kursów, warsztatów, poradnictwa i terapii/ wyżywienia składającego się z jednego posiłku obiadowego /zupa oraz drugie danie, kompot/sok/woda mineralna/ oraz serwisu kawowego - przez co rozumie się dostęp do herbaty, kawy, wody mineralnej i ciastek przez cały czas trwania zajęć. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia możliwości spożywania posiłku w miejscu odbywania się zajęć. W przypadku wyjazdów Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom całodzienne wyżywienie składające się ze śniadania, obiadu, podwieczorku i kolacji. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć każdemu uczestnikowi zajęć (szkoleń, kursu, warsztatu, poradnictwa i terapii) nieodpłatnie materiały pomocnicze (długopisy, notatniki, itp.) oraz materiały dydaktyczne obejmujące swoim zakresem tematykę zajęć (własne lub opracowania szkolących), w tym w postaci skryptu w formie papierowej, będący streszczeniem tematyki przeprowadzonych zajęć. Materiały dydaktyczne zostaną wydane uczestnikom zajęć Projektu w momencie rozpoczęcia zajęć. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zajęcia zarówno praktyczne jak i teoretyczne prowadzone były w języku polskim. Materiały dydaktyczne również mają zostać sporządzone w języku polskim. Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczenia pomieszczeń, w których realizowany jest projekt oraz materiałów szkoleniowych, ankiet przeznaczonych dla uczestników, zaświadczeń i certyfikatów oraz innych wszelkich materiałów informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej wraz ze znakami graficznymi wymaganymi w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zamieszczonymi na stronach internetowych: www.efs.gov.pl, www.mrr.gov.pl, www.fundusze strukturalne.gov.pl. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników projektu. Zajęcia będą trwały średnio 7 godzin dziennie (w tym 1 godzina przerwy). Godzina szkoleń, warsztatów, kursów, poradnictwa oraz terapii wynosić będzie 45 minut. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i sporządzenia następującej dokumentacji wymaganej przy realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, dotyczącej szkoleń, warsztatu, kursu, poradnictwa, terapii: dzienników zajęć zawierających harmonogram zajęć, listę obecności, potwierdzenie wymiaru godzin i tematy zajęć oraz oznaczenie osoby prowadzącej zajęcia, ankiet ewaluacyjnych przeprowadzanych przed i po ukończeniu każdego ze szkoleń, kursów, warsztatów i terapii, raportów z analizy wyników badań ankietowych szkoleń, kursów, warsztatów i terapii, kart usług doradczych w zakresie indywidualnego poradnictwa zawodowego, opinii psychologicznych o uczestnikach projektu, w ramach indywidualnego poradnictwa psychologicznego, list potwierdzających skorzystanie z posiłku i odbiór materiałów przekazanych uczestnikom projektu, protokołów z przystąpienia do egzaminów i ich wynikach w ramach następujących kursów: Sprzedawca, Kierowca operator wózków jezdniowych, Bukieciarz, informacji o przystąpieniu do egzaminów w ramach kursów: Prawo jazdy kategorii B, Prawo jazdy kategorii C - z uwzględnieniem imiennego wykazu osób, które uzyskały wynik pozytywny, nie zdały egzaminu bądź do niego nie przystąpiły rejestru wydanych zaświadczeń i certyfikatów o ukończeniu zajęć, dokumentacji fotograficznej zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów egzaminu na prawo jazdy kat B i C oraz jednego egzaminu poprawkowego. Wykonawca na zakończenie kursu /Kierowca operator wózków jezdniowych/ zorganizuje na swój koszt dla każdego uczestnika, który ukończył kurs, egzamin (jednokrotne podejście) przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego a po jego zdaniu uczestnicy otrzymają zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia uczestnikom zaświadczeń MEN, na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia dla beneficjentów projektu certyfikatów ukończenia uczestnictwa w projekcie Uwierz w siebie z wyszczególnieniem zajęć w ramach odbytego cyklu szkoleniowo-doradczego wraz z podaniem wymiaru godzin tych zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności lub rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach beneficjentów projektu lub innych problemach związanych z realizacją programu szkoleniowo-doradczego. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, po zakończeniu programu szkoleniowo-doradczego, pełnej dokumentacji związanej z realizacją programu wymienionej w pkt 2.16 oraz kserokopii wydanych uczestnikom projektu zaświadczeń i certyfikatów, o których mowa w pkt 2.18, 2.19 i 2.20 SIWZ. Koordynator Zamawiającego jest upoważniony do: dokonywania kontroli zajęć w każdym czasie trwania kursów, warsztatów, terapii, poradnictwa, wyjazdów, a w szczególności w zakresie przebiegu i efektywności zajęć oraz frekwencji uczestników, dokonywania kontroli dokumentacji pod względem rzetelności, poprawności, zgodności z rzeczywistym stanem faktycznym w dowolnym momencie trwania zajęć, uczestnictwa w ocenie końcowej uczestników projektu szkolenia, uczestniczenia na każdym etapie realizacji zamówienia jako obserwator, kontrolujący sposób realizacji zadania. Postępowanie o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 6.000,00 PLN - słownie: sześć tysięcy zł 00/100. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zmianami. Dowód wniesienia wadium Wykonawca dołącza do Oferty. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3.SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nieograniczony nr sprawy KP.391-12/2012. W przypadku wniesienia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają: - wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy, - wpis do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie agencji poradnictwa zawodowego prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy, - wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udokumentują wykonanie minimum 6 usług odpowiadających rodzajowo przedmiotowi zamówienia -zamówienia w zakresie szkoleń, warsztatów, kursów, doradztwa, terapii w tym co najmniej jedno o wartości minimum 100.000,00 zł, słownie: sto tysięcy zł 00/100.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. spełniają minimalne wymagania sprzętowe: odpowiednio dostosowane do rodzaju szkolenia, kursu, warsztatu, terapii, poradnictwa, a w szczególności: rzutnik multimedialny, ekran, tablice, kasy fiskalne oraz samodzielne stanowiska do pracy przy komputerze w przypadku zajęć dotyczących obsługi komputerów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 2.4 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. - posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej sumie gwarancyjnej 200.000,00 zł. (z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy, oświadczenie o wpisie do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie agencji poradnictwa zawodowego prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy oraz oświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Na potwierdzenie wniesienia wadium Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów, o których mowa w punkcie 8.3 SIWZ. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia /konsorcjum/ - Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w trakcie postępowania. Pełnomocnictwo może również obejmować umocowanie do zawarcia umowy. Oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania: 1. każdy z członków konsorcjum odrębnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, 2. łącznie powinny być spełnione warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 3. w przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - powinien być spełniony przez co najmniej jednego z konsorcjantów, 4. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, 5. wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 6. w przypadku, gdy w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców, określi rzeczowy zakres zamówienia, które zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mopsprojekt@wp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Dąbrowskiego 2
97-400 Bełchatów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Dąbrowskiego 2 97-400 Bełchatów sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- Dostawa wraz z montażem dźwigów kuchennych (...) w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja kuchni szpitalnej (etap II) w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Dzierżawa robota chirurgicznego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych dostosowanych do wykonywania zabiegów prostatektomii radykalnej z zastosowaniem systemu robotowego
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 7 w Bełchatowie
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Dziwnów
- Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji"
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- "Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii" - realizowane w 4 częściach
- Przeprowadzenie 25 szkoleń z pakietu MS Office dla pracowników Politechniki Warszawskiej
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.