eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › remontCzęść 1 - pomieszczeń w Domach Studenckich nr 1, 2, 4 w Słubicach Część 2 - sanitariatów (wymiana kabin natryskowych, brodzików, umywalek, zlewozmywaków i baterii) w Domu Studenckim nr 3 ARKADIA przy ul. Piłsudskiego 13 w Słubicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-07

Poznań: remont: Część 1 - pomieszczeń w Domach Studenckich nr 1, 2, 4 w Słubicach Część 2 - sanitariatów (wymiana kabin natryskowych, brodzików, umywalek, zlewozmywaków i baterii) w Domu Studenckim nr 3 ARKADIA przy ul. Piłsudskiego 13 w Słubicach
Numer ogłoszenia: 135868 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, fax 061 8294012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczelnia wyższa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont: Część 1 - pomieszczeń w Domach Studenckich nr 1, 2, 4 w Słubicach Część 2 - sanitariatów (wymiana kabin natryskowych, brodzików, umywalek, zlewozmywaków i baterii) w Domu Studenckim nr 3 ARKADIA przy ul. Piłsudskiego 13 w Słubicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Zakres robót obejmuje: Remont pomieszczeń w DS. 1, DS. 2, DS. 4 przy ul. Piłsudskiego 14 w Słubicach. Część 2 - Zakres robót obejmuje: Remont sanitariatów (wymiana kabin natryskowych, brodzików, umywalek, zlewozmywaków i baterii w Domu Studenckim nr 3 ARKADIA przy ul. Piłsudskiego 13 w Słubicach)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163.), spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi: dla części 1:- uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i które są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla części 2:- uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i które są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części 1: przynajmniej 1 robotę ogólnobudowlaną remontową o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto dla części 2: przynajmniej 1 robotę budowlaną remontową w zakresie wykonania wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto - udokumentują, że wykazane roboty wykonali należycie - złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp oraz złożą wszelkie wymagane Specyfikacją dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków - wycenią przedmiotowe zamówienie - złożą ofertę cenową - udzielą 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty - zaakceptują termin wykonania zamówienia - zaakceptują termin związania ofertą - zaakceptują warunki umowy zawarte w istotnych postanowieniach umowy - wskażą w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 9.10 SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, bądź odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (przy składaniu ofert na wszystkie części można złożyć w jednym egzemplarzu) - formularz ofertowy (dla każdej części osobno) - formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych (dla każdej części osobno) - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. (dla każdej części osobno) - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp (dla każdej części osobno) - wykaz osób, które będą kierować robotami wraz z kserokopiami ich uprawnień i wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (przy składaniu ofert na wszystkie części można złożyć na jednym wykazie) - wykaz wykonanych robót, (przy składaniu ofert na wszystkie części można złożyć na jednym wykazie) - dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie - kosztorysy ofertowe - wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (przy składaniu ofert na wszystkie części można złożyć na jednym wykazie)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/uam

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, pokój 302.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, pokój 302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont pomieszczeń w Domach Studenckich nr 1, 2, 4 w Słubicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: Remont pomieszczeń w DS. 1, DS. 2, DS. 4 przy ul. Piłsudskiego 14 w Słubicach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont sanitariatów (wymiana kabin natryskowych, brodzików, umywalek, zlewozmywaków i baterii) w Domu Studenckim nr 3 ARKADIA przy ul. Piłsudskiego 13 w Słubicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: Remont sanitariatów (wymiana kabin natryskowych, brodzików, umywalek, zlewozmywaków i baterii w Domu Studenckim nr 3 ARKADIA przy ul. Piłsudskiego 13 w Słubicach).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.