Łódź: Dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 135832 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Kody Wspólnego Słownika Zamówień: CPV : 39800000-0, środki czyszczące i polerujące2) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów chemii gospodarczej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz podległych placówek, zgodnie z asortymentem i ilością wyszczególnioną w załączniku nr 1a ( pakiet asortymentowo - cenowy ), 3) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, każdorazowo na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego,4) Zamawiający każdorazowo będzie określał asortyment oraz ilości towaru,5) Wykonawca będzie dostarczał artykuły chemii gospodarczej własnym transportem, na własny koszt wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami,6) Miejscem realizacji dostawy przedmiotu zamówienia będą następujące placówki:Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 147/149,Zespół d/s Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych ul. Piotrkowska 147/149,I Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul.Tybury 16, Dom Dziennego Pobytu ul. Rojna 52,Dom Dziennego Pobytu ul Wrocławska 10, Dom Dziennego Pobytu ul. Organizacji WIN 37,Dom Dziennego Pobytu ul. Borowa 6, Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnej ul. Rojna 18a,Świetlica Środowiskowa ul. Tybury 16,Klub Integracji Społecznej ul. Tybury 16, II Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Grota -Roweckiego 30,Dom Dziennego Pobytu Al. Kościuszki 29,Dom Dziennego Pobytu ul. Narutowicza 37,Dom Dziennego Pobytu ul. Piotrkowska 203/205,Dom Dziennego Pobytu ul. Jaracza 36,Dom Dziennego Pobytu ul. Ćwiklińskiej 18,Dom Dziennego Pobytu ul. Grota - Roweckiego 30,Dom Dziennego Pobytu ul. Smetany 4,Dom Dziennego Pobytu ul. Fabryczna 19, Dom Dziennego Pobytu ul. Zbocze 2a,Świetlica Środowiskowa ul. Ćwiklińska 5a, Świetlica Środowiskowa ul. Smetany 4,Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a,Klub Integracji Społecznej ul. Księży Młyn 2, III Wydział Pracy Środowiskowej ul. Będzińska 5,Dom Dziennego Pobytu ul. Lelewela 17,Dom Dziennego Pobytu ul. Obywatelska 69,Dom Dziennego Pobytu ul. Senatorska 4,Dom Dziennego Pobytu ul. 1 Maja 24/26,Świetlica Środowiskowa ul. Senatorska 4,Schronisko dla Bezdomnych Kobiet ul. Gałczyńskiego 7,Klub Integracji Społecznej ul. Paderewskiego 47,Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej ul. Lipowa 28,Miejski Zespół Orzekania o Niepełnosprawności ul. Lecznicza 6 7) Dostawy odbywać się będą w godzinach 9.00-15.00 od dnia zawarcia umowy, do dnia 30 kwietnia 2015 roku w dni robocze. 8) Przedmiot zamówienia musi być: nowy posiadać oryginalne opakowanie, wolny od wad, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu. 9) Dostarczone artykuły chemii gospodarczej muszą być opakowane w sposób umożliwiający jego identyfikację ( ilość, rodzaj ) bez konieczności naruszenia opakowania oraz posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta, 10) Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 11) Dostarczone artykuły chemii gospodarczej będą posiadać co najmniej roczny okres przydatności do użytku licząc od dnia dostawy, 12) W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych artykułów, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej, 13) Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwych artykułów na wolne od wad w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia wady, 14) Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument (np. W-Z) zawierający miejsce dostawy i potwierdzenie odbioru towaru dokonane przez pracownika Zamawiającego, 15) Ceny jednostkowe netto określone w ofercie będą cenami stałymi i nie będą mogły ulec zmianie przez cały okres trwania umowy, 16) Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktury prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu, 17Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego, 18)Dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości artykułów chemii gospodarczej pomiędzy poszczególnymi asortymentami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w ramach wartości brutto zawartej umowy. 19)Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 3)Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych, numerów faksu i adresu poczty elektronicznej oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 4)Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę, 5)Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do monitorowania wartości umowy. 6)W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcą. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zalącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zalącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zalącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zalącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zalącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90 - 440 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90 - 440 Łódź sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa preparatów do diagnostyki serologicznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Budowa chodnika na ul. Dębowskiego na odc. od ul. Zaruskiego do ul. Hyrnej w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: W028ST)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa profesjonalnych środków czystości do systemu sprzątania, dozowników, drobnego sprzętu i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania
- Dostawa środków czystości dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi w 2024 r.
- Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby Akademii Pożarniczej w Warszawie
- Dostawy artykułów gospodarczych do utrzymania czystości dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2024 r.
- Dostawa środków czystości
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.