eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › ŚWIADCZENIE USŁUGI POD NAZWĄPRZEPROWADZANIE DZIECI PRZEZ ULICE PRZY SZKOŁACH, W RAMACH PROGRAMU BEZPIECZNE MIASTO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Piotrków Trybunalski: ŚWIADCZENIE USŁUGI POD NAZWĄ: PRZEPROWADZANIE DZIECI PRZEZ ULICE PRZY SZKOŁACH, W RAMACH PROGRAMU BEZPIECZNE MIASTO
Numer ogłoszenia: 135825 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, fax 044 7329253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI POD NAZWĄ: PRZEPROWADZANIE DZIECI PRZEZ ULICE PRZY SZKOŁACH, W RAMACH PROGRAMU BEZPIECZNE MIASTO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi polegającej na nadzorowaniu bezpiecznego przejścia dzieci przez jezdnie przy Szkołach Podstawowych Nr 3, 5, 8, 10, 11, 12, 13, 16 oraz Gimnazjum Nr 4 i 5, zlokalizowanych na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego, w ramach programu Bezpieczne Miasto. Sposób świadczenia zamawianych usług musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 września 2003 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 182 poz. 1784, z późn. zm. ). W celu realizacji zadania wykonawca winien wyposażyć osoby nadzorujące bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię w sposób zgodny z § 6 ust 1 ww. rozporządzenia tj. 1) ubiór składający się z płaszcza i nakrycia głowy barwy pomarańczowej z żółtymi elementami odblaskowymi oraz 2) prostokątną specjalną tarczę barwy żółtej z umieszczonym w polu ośmiokątnym znakiem barwy czerwonej z napisem STOP. Osoba nadzorująca bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię musi posiadać ważne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia do kierowania ruchem drogowym wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji. Ponadto osoby nadzorujące bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię tj: Strażnicy zobowiązane są do: 1) wykonywania swojej pracy, w odpowiednim ubraniu ochronnym, na przejściu dla pieszych wytypowanym dla danej szkoły; 2) czuwania nad bezpieczeństwem pieszych na nadzorowanym przejściu, tj.: a) kierowania ruchem drogowym na przejściu dla pieszych w sposób umożliwiający bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię, zgodnie z cytowanym wyżej rozporządzeniem tj. zachowując następujące zasady: - wchodzić na przejście dla pieszych z uniesioną tarczą w sposób nie zmuszający kierowców do gwałtownego hamowania, płaszczyzna tarczy powinna być skierowana w stronę jadących pojazdów; - zezwolić pieszym na przejście przez jezdnię dopiero po upewnieniu się, że pojazdy się zatrzymały; - zejść z przejścia dopiero po opuszczeniu jezdni przez pieszych co oznaczać będzie zezwolenie na kontynuowanie jazdy pojazdów. b) reagowania na nieprawidłowe zachowanie się dzieci na nadzorowanym przejściu lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie; c) zwracania uwagi, w miarę możliwości, na nieprawidłowe zachowanie się uczniów dojeżdżających do szkoły rowerami i motorowerami oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusów dowożących dzieci do szkoły; d) zawiadamiania stosownych władz o zaistniałych zagrożeniach w obrębie nadzorowanego przejścia; e) przebywania na przejściu w czasie określonym (w formie pisemnej) przez dyrektora szkoły w godz. od 7.30 do 15.30, a w przypadku niektórych szkół również po godzinie 15.30, przy czym sumaryczny czas pracy po godz. 15.30 nie przekroczy łącznie 20 godzin w każdym tygodniu nauki; f) wykonywania innych zadań przez strażnika w czasie, kiedy nie przebywa na przejściu, związanych z bezpieczeństwem uczniów, zlecanych przez dyrektora szkoły. Wymagane jest zapewnienie ciągłości usługi tj. zastępstwo w przypadku nieobecności strażnika.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.13.00 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.13.00 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANE.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655) 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE OSOBAMI POSIADAJACYMI NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I ZDOLNOŚĆ DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NALEŻY WSKAZAĆ OSOBY POSIADAJĄCE NASTEPUJĄCE KWALIFIKACJE TJ: Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji usługi maja posiadać aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia uprawniającego do kierowania ruchem drogowym wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji (zgodnie z § 9 rozporządzenia MSWiA z dnia 17 września 2003 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym) W celu potwierdzenia należy załączyć kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem wymaganego powyżej dokumentu wraz z kserokopią poświadczoną za zgodność z oryginałem dowodu osobistego lub prawa jazdy z osobna dla każdego wskazanego STRAŻNIKA PONADTO WYKONAWCA OŚWIADCZY, IŻ WSZYSTKIE osoby wskazane do realizacji niniejszego zadania zostaną przeszkolone z zakresu bhp i p.poż., a także wyposażone w sprzęt ochrony osobistej. b) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA POSIADA DOSWIADCZENIE W WYKONYWANIU TEGO TYPU USŁUG NALEŻY WYKAZAĆ SIĘ WYKONANIEM / WYKONYWANIEM USŁUG POLEGAJĄCYCH NA KIEROWANIU RUCHEM DROGOWYM W ROZUMIENIU PRAWA O RUCHU DROGOWYM I PRZEPISÓW WYKONAWCZYCH UWAGA ! MILE WIDZIANE BĘDZIE ZAŁĄCZENIE DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE WYKAZANE USŁUGI ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - należy załączyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (tzw. ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe) Uwaga! Jeżeli z samego dokumentu ubezpieczenia wprost nie wynika, że wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie należy wraz z nim złożyć dokument, potwierdzający wymagane ubezpieczenie (np.: wyciąg z regulaminu dotyczącego warunków ubezpieczenia) 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OCENA SPEŁNIA W/W WARUNKÓW DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W DOKUMENTACH I OŚWIADCZENIACH WYSZCZEGÓLNIONYCH W SEKCJI III.2. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKNĄĆ, ŻE W/W WARUNKI WYKONAWCA SPEŁNIŁ. ZAMAWIAJĄCY WZYWA WYKONAWCÓW, KTÓRZY W OKREŚLONYM TERMINIE NIE ZŁOŻYLI OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU LUB KTÓRZY ZŁOŻYLI DOKUMENTY ZAWIERAJĄCE BŁĘDY DO ICH UZUPEŁNIENIA W WYZNACZONYM TERMINIE, CHYBA ŻE MIMO ICH UZUPEŁNIENIA OFERTA WYKONAWCY PODLEGA ODRZUCENIU LUB KONIECZNE BYŁOBY UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655; 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich; 4. Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, ani z zapłatą należności z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne; 5. Oświadczenie, iż osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia zostaną przeszkolone w zakresie bhp i p.poż., a także wyposażone w sprzęt ochrony osobistej; 6. Oświadczenie, że osoby wskazane do realizacji zamówienia wyposażone będą w sposób zgodny z § 6 ust. 1 rozporządzenia MSWiA z dnia 17 września 2003 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 182 poz. 1784, z późn. zm.; 7. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie - należy załączyć kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem zaświadczeń o ukończeniu szkolenia uprawniającego do kierowania ruchem drogowym wydanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji wraz z kserokopią poświadczoną za zgodność z oryginałem dowodu osobistego lub prawa jazdy z osobna dla każdego wskazanego STRAŻNIKA ; 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, USŁUG w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Mile widziane będzie załączenie dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie; UWAGA ! - PRZEZ USŁUGĘ SPEŁNIAJĄCA WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ROZUMIE SIĘ WYKONANIE / WYKONYWANIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA KIEROWANIU RUCHEM DROGOWYM W ROZUMIENIU PRAWA O RUCHU DROGOWYM I PRZEPISÓW WYKONAWCZYCH 9. Oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 10. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy; 11. Zakres prac wykonywanych przez każdego z partnerów; UWAGA! - W/W WZÓR NALEŻY ZAŁĄCZYĆ NAWET JEŚLI WYKONAWCA NIE MA PARTNERA WPISUJĄC - NIE DOTYCZY; 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe); UWAGA! - JEŻELI Z SAMEGO DOKUMENTU UBEZPIECZENIA WPROST NIE WYNIKA, IŻ WYKONAWCA POSIADA WYMAGANE UBEZPIECZENIE NALEŻY WRAZ Z NIM ZŁOŻYĆ DOKUMENT, POTWIERDZAJĄCY WYMAGANE UBEZPIECZENIE (NP. WYCIĄG Z REGULAMINU DOTYCZĄCEGO WARUNKÓW UBEZPIECZENIA) 13. Pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, UL. BELZACKA 176 W POK. 15 DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ, WZÓR WNIOSKU ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI ZARZAD DRÓG I KOMUNIKACJI 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI UL. BELZACKA 176 POK. 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.