eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Remont korytarza parteru i głównej klatki schodowej - ściany, sufity, posadzki, inst. elektryczna oraz remont 3 szt. sanitariatów chłopięcych ( 1 pion).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Jasło: Remont korytarza parteru i głównej klatki schodowej - ściany, sufity, posadzki, inst. elektryczna oraz remont 3 szt. sanitariatów chłopięcych ( 1 pion).
Numer ogłoszenia: 135802 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Miejskich Nr 4 , ul. Skargi 10, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4463754, faks 013 4463754.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół szkół.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarza parteru i głównej klatki schodowej - ściany, sufity, posadzki, inst. elektryczna oraz remont 3 szt. sanitariatów chłopięcych ( 1 pion)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont korytarza parteru i głównej klatki schodowej - ściany, sufity, posadzki, inst. elektryczna oraz remont 3 szt. sanitariatów chłopięcych ( 1 pion). Malowanie ścian korytarza na parterze oraz klatki schodowej - około 480 m2, okładanie ścian i sufitów plytami g-k - około 80 m2, wykonanie posadzki z pytek gress na korytarzu - około 215 m2, wymiana inst elektr. Remont 3 szt saniatariatów - wymiana dzrwi, kabin ustepowych, płytek na scianach i posadzkach, inst. elektr..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.32.00 - 45.42.32.00 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1, 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 - Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) i warunki zawarte w SIWZ a w szczególności wykażą, że: w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (zał. nr 1) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, złożone na druku stanowiącym - zał. Nr 2, Oświadczenie o podwykonawcach - zał. Nr 3, Formularze kosztorysów ofertowych - zał. Nr 7 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - zał. Nr 4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące składania dokumentów i oświadczeń dotyczą każdego z Wykonawców z osobna..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo/zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkól Miejskich Nr 4 w Jaśle ul. Piotra Skargi 10 38-200 Jasło sekretariat..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkól Miejskich Nr 4 w Jaśle ul. Piotra Skargi 10 38-200 Jasło sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.