eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana › Rozbudowa oraz termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Mszanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-03

Mszana: Rozbudowa oraz termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Mszanie
Numer ogłoszenia: 1357 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszana , ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana, woj. śląskie, tel. 32 4759740, 4759755.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oraz termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Mszanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę oraz termomodernizację budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Mszanie. Planowane roboty budowlane obejmują: A. ROBOTY ZWIĄZANE Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU. Projektowana rozbudowa polega na wykonaniu dodatkowych toalet oraz pomieszczenia magazynowego. Pomieszczenia te będą dostępne z zewnątrz poprzez podest żelbetowy umożliwiający dostęp do budynku osobom niepełnosprawnym. Przed przystąpieniem do wykonywania rozbudowy w pierwszej kolejności należy rozebrać istniejące pomieszczenie gospodarcze zlokalizowane od strony zachodniej. B. ROBOTY ZWIĄZANE Z WYKONANIEM KOTŁOWNI GAZOWEJ. Na parterze budynku projektuje się wykonanie kotłowni gazowej. Technologia kotłowni wykonana wg projektu branżowego. W istniejącym garażu wykonany zostanie odciąg spalin fi 160 z wentylatorem mechanicznym . C. ROBOTY ZWIĄZANE Z WYKONANIEM DRENAŻU ORAZ OCIEPLENIEM ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH. Istniejącą nawierzchnię wokół budynku rozebrać, ściany fundamentowe odkopać do poziomu ław fundamentowych . Dren fi100 prowadzić w obsypce z żwiru sortowanego frakcji 16-32 w kierunku istniejącej kanalizacji deszczowej. Przed istniejącą studzienką kanalizacji deszczowej wykonać zbiorczą studzienkę. Istniejący tynk w całość skuć. Wykonać ocieplenie ścian zewnętrznych fundamentowych o grubości 10 cm, na głębokość 1 m poniżej gruntu. Na przestrzeni ściany nad poziomem terenu a cokołem wykonać tynk żywiczny. D. ROBOTY ZWIĄZANE Z WYMIANĄ STOLARKI DRZWIOWEJ - ZEWNĘTRZNEJ ORAZ WYMIANĄ OKIEN. Dokonać wymiany istniejących okien oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. W przestrzeni okien w garażu należy wykonać nową kratę stalową. E. ROBOTY ZWIĄZANE Z WYKONANIEM DOCIEPLENIA BUDYNKU. OCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH PARTERU ORAZ WIEŻY. Wykonać ocieplenie o grubość ocieplenia 15 cm. Ściany północne ocieplić płytami niepalnej wełny min. gr. 15cm pozostałe ściany ocieplić styropianem EPS 70 gr. 15cm (z wyjątkiem ściany północnej). OCIEPLENIE DACHU. Dach należy ocieplić styropapą gr. 20cm. F. ROBOTY ZWIĄZANE Z WYMIANĄ POSZYCIA DACHU ORAZ WYMIANĄ ODWODNIENIA DACHU. Zdemontować istniejącą instalację dachową. Po wykonaniu docieplenia należy ponownie założyć instalację odgromową. Istniejące kominy zdemontować do poziomu poszycia dachu a następnie ponownie wymurować z cegły klinkierowej w kolorze grafitowym. Dodatkowe kominki wentylacyjne wymienić na dachowe kominki wentylacyjne. Wszystkie przewody kominowe należy zinwentaryzować w własnym zakresie przed przystąpieniem do robot termomodernizacyjnych. Rynny oraz rury spustowe należy wymienić. Nowoprojektowane odwodnienie dachu prowadzić do istniejących studzienek kanalizacji deszczowej. W miejscu łączenia rur spustowych z studzienkami należy zamontować czyszczaki rewizyjne. Istniejącą balustradę na wieży należy zdemontować a następnie wykonać nową balustradę. Ocieplenia dachu na istniejącym poszyciu z papy. Docieplenie dachu wykonać z styropapy gr. 20cm. PODSTAWOWE DANE: - POW. ZABUDOWY PROJEKTOWANEJ ROZBUDOWY - Pz= 43,9 m2 - POW. ZABUDOWY CAŁEGO BUDYNKU - Pz=300 m2 - POW. NETTO ROZBUDOWY - P=35,1 m2 - POW. NETTO CAŁEGO BUDYNKU - P=230,2 m2 - KUBATURA ROZBUDOWY - V=154,7 m3 - KUBATURA CAŁEO BUDYNKU - V=1283,7 m3 - WYSOKOŚĆ ROZBUDOWY - H=3,79 m - WYSOKOŚĆ BUDYNKU ISTNIEJĄCEGO - H=4,28 m - WYSOKOŚĆ WIEŻY - H=13,07 m Przedmiot zamówienia obejmuje również: a. wykonanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej, b. uzyskanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa, Przedmiary i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięćtysięcy00/100). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. Zamawiający zaznacza, iż Wykonawca powinien dochować należytej staranności, by jego oferta była zabezpieczona wadium przed upływem terminu składania ofert. Należy wziąć pod uwagę czas trwania realizacji przelewów pomiędzy różnymi bankami. 6. Zamawiający przypomina, iż Wykonawca, którego oferta nie jest zabezpieczona wadium w terminie, którym mowa pkt 3, podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2) ustawy. 7. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego. Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu Zdroju nr : 88847000012001002900940006 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Rozbudowa i termomodernizacja budynku OSP Mszana 9. Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć Referacie Finansów i Budżetu Urzędu Gminy Mszana (do oferty nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego, lecz potwierdzenie jego wniesienia do Referatu Finansów i Budżetu Urzędu Gminy Mszana).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmujące swym zakresem termomodernizację budynków o wartości nie mniejszej niż 300000,- zł i posiada dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponują lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, w tym: osobę zdolną do kierowania budową posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, tj. osoba na stanowisko kierownika budowy - która musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania. Wykonawca musi również wykazać, że będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach instalacyjnej i elektrycznej Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy 2) Ewentualne pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy(ów) w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy(ów) w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę(ów) w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 3) Potwierdzenie wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 3. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: a. zmiana podwykonawcy b. w przypadku wystąpienia robót dodatkowych warunkujących prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, termin realizacji zamówienia wskazany w § 2 może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia zamówień dodatkowych, c. w przypadku wystąpienia awarii mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, termin realizacji zamówienia wskazany w § 2 może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do usunięcia jej skutków, d. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmiana stawki podatku VAT), e. gdy z przyczyn organizacyjnych, konieczna będzie zmiana osób uprawnionych do dokonywania czynności, Zmianę terminu wykonania zamówienia dopuszcza się w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Zmiana nastąpić może tylko z zachowaniem formy pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mszana.finn.pl/index.jsp?bipkod=/013/007/001
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mszana ul. 1 Maja 81 44-325 Mszana.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mszana ul. 1 Maja 81 44-325 Mszana sekretariat Urzędu pok. 16, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.