eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Dostawa aparatury badawczej i urządzeń laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-19

Skierniewice: Dostawa aparatury badawczej i urządzeń laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 135786 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka , ul. Pomologiczna 18, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8332021, faks 046 8333228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.insad.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury badawczej i urządzeń laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sprzedaż i dostawa fabrycznie nowej aparatury badawczej i urządzeń laboratoryjnych wraz z ich instalacją w miejscu użytkowania oraz instruktażem stanowiskowym pracowników w zakresie obsługi. Pozycja nr 1 - Zestaw do identyfikacji i charakteryzacji fenotypowej mikroorganizmów glebowych wraz z komputerem i oprogramowaniem Pozycja nr 2 - Zestaw do krioprezerwacji Pozycja nr 3 - Suszarki (sterylizatory) 2 szt. Pozycja nr 4 - Fitotrony 4 szt. Pozycja nr 5 - Wytrząsarka wraz z akcesoriami Pozycja nr 6 - Urządzenie do pomiaru fluorescencji chlorofilu wraz z oprogramowaniem Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie Polski posiadającego autoryzację producenta urządzenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 44.61.20.00-3, 33.19.11.00-6, 38.43.61.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy aparatury badawczej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie w oparciu o oświadczenia i dokumenty załączone do oferty, opisane w części 9 specyfikacji

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Folder i opis techniczny zawierający dane umożliwiające porównanie parametrów technicznych oferowanych urządzeń z wymaganiami SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2. Możliwość zmiany terminu dostawy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, niezależnych od Stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.insad.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka, Dział Zamówień Publicznych i Inwestycji, 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18, pok. 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka, 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18, pok. 21 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu badawczego pt. Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii dla ekologicznej uprawy roślin sadowniczych, nr umowy UDA-POIG.01.03.01-00-109/08-00, współfinansowanego przez UNIĘ EUROPEJSKĄ ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.3. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Poddziałanie 1.3.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pozycja nr 1 - Zestaw do identyfikacji i charakteryzacji fenotypowej mikroorganizmów glebowych wraz z komputerem i oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw musi zawierać: - Testy do grzybów strzępkowych, drożdży, promieniowców, bakterii gram dodatnich i gram ujemnych (test do identyfikacji bakterii powinien znajdować się na pojedynczej płytce i składać się minimum z 95 testów biochemicznych, w tym z minimum 70 testów analizujących metabolizm różnych związków węgla. Do analizowanych związków węgla powinny wchodzić: cukry, aminokwasy, kwasy karboksylowe, kwasy tłuszczowe, estry, fosfoheksozy. Testy powinny także określać: tolerancję mikroorganizmów na stężenie NaCl, kwasu mlekowego, jonów wodorowych oraz na odróżnienie bakterii gram dodatnich od gram ujemnych); - Testy do oszacowania populacji mikroorganizmów glebowych (testy pozwalające na oszacowanie populacji mikroorganizmów glebowych powinny znajdować się na pojedynczej płytce i składać się z minimum 95 testów biochemicznych analizujących metabolizm minimum 30 różnych związków węgla); - Czytnik płytek i minimum 50 płytek do identyfikacji mikroorganizmów oraz minimum 25 płytek do oszacowywania populacji mikroorganizmów; - Mętnościomierz (turbidymetr); - Pipeta wielokanałowa wraz z zestawem tipsów; - Komputer z systemem i oprogramowaniem w języku angielskim (Oprogramowanie powinno obsługiwać czytnik płytek oraz zawierać bazę danych pozwalającą na zidentyfikowanie badanych mikroorganizmów. Baza danych powinna zawierać dane dotyczące: minimum 1400 gatunków bakterii gram pozytywnych i gram negatywnych, oraz minimum 400 gatunków grzybów i drożdży).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna - 30
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pozycja nr 2 - Zestaw do krioprezerwacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw musi zawierać: - 2 zbiorniki kriogeniczne do przechowywania preparatów biologicznych: pojemność 30 - 35 litrów, możliwość przechowania 1100 - 1400 kriofiolek o poj. 2ml, czas pracy minimum 70 - 80 dni - 2 zbiorniki do przechowywania ciekłego azotu: pojemność 30 - 35 litrów, jeden ze zbiorników wyposażony w podajnik azotu z wężem, oba zbiorniki na podstawie na kółkach - 1 pojemnik do transportu zamrożonego materiału biologicznego: pojemność 7 - 9 litrów, czas transportu do 10 dni, ilość kriofiolek o poj. 2ml 480 - 520 szt. - Pojemniki dewara przeznaczone do krótkotrwałego przechowywania ciekłego azotu oraz suchego lodu: pojemniki 2 x 1 litr, 2 x 2 litry oraz 2 x 3 litry, odporne na chemikalia, posiadające pokrywkę i uchwyt - Butle do azotu powinny posiadać legalizację.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pozycja nr 3 - Suszarki (sterylizatory) 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry techniczne: - sterylizacja suchym, gorącym powietrzem - wymuszony obieg powietrza - pojemność: 100-120 litrów - drzwi pełne - temperatura pracy od 50C powyżej temperatury otoczenia do minimum 2500C - zewnętrzny wyświetlacz - komora ze stali nierdzewnej - waga do 65 kg (ze względu na nośność pomieszczenia docelowego) - regulacja temperatury co 10C - ilość półek: 2 - 3 z możliwością regulacji - regulacja obrotów wentylatora - automatyczne wyłączenie wentylatora po zakończeniu programu - możliwość cyklicznego powtarzania nastawionego programu - możliwość zapamiętania dowolnych programów użytkownika - nastawienie opóźnienia startu pracy urządzenia - możliwość podglądu zadanych i bieżących parametrów podczas pracy urządzenia - sygnalizacja dźwiękowa przekroczenia zadanej temperatury - kontrola zaniku napięcia - alarm dźwiękowy - napięcie zasilania 230V - programowanie w języku polskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Temperatura pracy - 10
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pozycja nr 4 - Fitotrony 4 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry techniczne: - Fitotron szafowy, dwukomorowy o pojemności łącznej komór od 600 do 750 litrów - Komory o jednakowej lub nieznacznie różniącej się pojemności - Niezależne sterowanie pracy obu komór - Mikroprocesorowy sterownik temperatury, wilgotności i cyklu dzień/noc - Wyświetlanie temperatury, wilgotności, cykli dzień/noc - cyfrowy wyświetlacz LCD - Alarmy: wizualny i dźwiękowy, możliwość wyprowadzenia do innych pomieszczeń - Temperatura regulowana co 1°C - Zakres temperatur roboczych: - Dwa fitotrony pracujące w zakresie temperatury od +1°C do +60°C - Dwa fitotrony pracujące w zakresie temperatury od +10°C do +60°C - Zabezpieczenie przez przekroczeniem zaprogramowanych temperatur maksymalnych - Wilgotność w komorze regulowana co 1% w zakresie: od co najmniej 40% do co najmniej 90%, wymagana możliwość otrzymania wilgotności względnej (RH) poniżej poziomu wilgotności względnej otoczenia - Wymuszony obieg powietrza w komorach - Wewnętrzne oświetlenie nadpółkowe, bezpośrednio nad materiałem hodowlanym - Komora hodowlana wykonana z niekorodującego metalu - Półki o regulowanej wysokości zawieszenia (co najmniej 2 na fitotron) - Izolacja termiczna ścian - Bezfreonowy czynnik chłodzący - W fitotronach pracujących w zakresie od +10°C do +60°C powinny być zainstalowane gniazda zasilania (co najmniej 1 w każdej komorze hodowlanej) - Napięcie zasilania 230V, pobór mocy nie większy niż 3,5KW - Ze względu na wymiary otworu drzwiowego - 74 cm szerokości i 175 cm wysokości, wymiary zewnętrzne urządzenia: szerokość urządzenia (bez opakowania) nie może być większa niż 70 cm, urządzenie po instalacji akcesoriów/dodatkowego wyposażenia może mieć większą szerokość. Dopuszczalna maksymalna wysokość urządzenia: 200 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Pojemność - 20
    • 3. Okres gearancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pozycja nr 5 - Wytrząsarka wraz z akcesoriami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry techniczne: - maksymalne wymiary urządzenia (szer./dł.) nie większe niż: 550 mm x 630 mm (podyktowane dostępnym miejscem) - wymiary platformy (szer./dł.): minimum 450 mm x 450 mm - maksymalna masa urządzenia (bez wyposażenia dodatkowego) nie większa niż 25 kg (ze względu na nośność pomieszczenia docelowego) - maksymalne obciążenie urządzenia nie mniejsze niż 12 kg - ruch platformy postępowo zwrotny - prędkość wytrząsania od min. 20 do max. 300 obrotów na minutę - amplituda wytrząsania: 30 mm - sterowanie cyfrowe z wyświetlaczem - napięcie zasilania 230V - mata antypoślizgowa oraz platforma perforowana z możliwością przemiennego ich stosowania - platforma perforowana wraz z koszami do kolb Erlenmeyera (15 sztuk koszy do kolb o pojemności 250-300 ml, 10 sztuk koszy do kolb o pojemności 500 ml) oraz dwoma statywami do probówek o średnicy od 12 do 17 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.61.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pozycja nr 6 - Urządzenie do pomiaru fluorescencji chlorofilu wraz z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry techniczne: - naświetlanie światłem aktynicznym o natężeniu nie mniejszym niż 2900 umol m-2 s-1 z rozdzielczością czasową minimum 100 kHz - możliwość preiluminacji próbki bezpośrednio przed pomiarem światłem aktynicznym - akumulatory wewnętrzne zapewniające możliwość wykonania bez ładowania minimum 1000 pomiarów - źródło światła aktynicznego posiadające możliwość kalibracji natężenia światła - pomiar takich parametrów jak: wydajność pułapkowania energii świetlnej w centrach reakcji fotosyntetycznej fotosystemu II (PSII); wydajność, z którą energia świetlna pułapkowana w PSII napędza dalsze etapy łańcucha transportu elektronów, czyli wydajność łańcucha transportu elektronów; wydajność kwantowa fazy jasnej fotosyntezy; ogólny indeks sprawności wyliczany dla jednakowej ilości aktywnych centrów reakcji PSII w stanie zrelaksowanym i wzbudzonym oraz ilości energii świetlnej absorbowanej pojedyncze centrum reakcji PSII (PIABS); fenomenologiczny strumień energii absorbowanej przez anteny PSII, gdzie CS to wzbudzony, czynny przekrój liścia; ilość aktywnych centrów reakcji w stosunku do ogólnej ilości absorbowanej energii świetlnej; fenomenologiczny strumień energii pułapkowanej w centrach reakcji PSII; ilość energii pułapkowanej w pojedynczym, aktywnym centrum reakcji PSII; fenomenologiczny strumień energii używanej do napędzania transportu elektronów; ilość energii używanej do napędzania transportu elektronów w przeliczeniu na pojedyncze, aktywne centrum reakcji PSII; fenomenologiczny strumień energii rozpraszanej w centrach reakcji PSII; ilość energii rozpraszanej w pojedynczym, aktywnym centrum reakcji PSII; ilość aktywnych centrów reakcji we wzbudzonym fragmencie liścia; ilość aktywnych centrów reakcji w stanie relaksacji fragmentu liścia; sprawność kompleksu rozkładającego wodę. - pamięć urządzenia umożliwiająca zapis co najmniej 5 protokółów doświadczalnych o definiowanym przez użytkownika czasie/intensywności impulsu, czasie/intensywności preiluminacji - rejestracja i przechowywanie danych dotyczących pełnej krzywej kinetyki fluorescencji chlorofilu pochodzących z minimum 1000 pomiarów - oprogramowanie pracujące w systemie operacyjnym Windows umożliwiające: importowanie danych z urządzenia, ich podgląd, graficzną prezentację oraz kalkulację parametrów fluorescencji chlorofilu oraz ich eksport do arkusza kalkulacyjnego MS Excel, edycję i eksport do urządzenia protokołów doświadczalnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.