eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni terapii zajęciowej Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Chmielnik: Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni terapii zajęciowej Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach.
Numer ogłoszenia: 135762 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach , Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3542076, faks 041 3543050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni terapii zajęciowej Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest: zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni terapii zajęciowej DPS w Łagiewnikach według poniższego zestawienia : a) Część III zamówienia według załącznika Nr 2 C do SIWZ - ARKUSZ OFERTY - Sprzęt i wyposażenia do terapii zajęciowej - grafika, b) Część IV zamówienia według załącznika Nr 2 D do SIWZ- ARKUSZ OFERTY - Sprzęt i wyposażenia do terapii zajęciowej - sztuki użytkowe, c) Część V zamówienia według załącznika Nr 2 E do SIWZ - ARKUSZ OFERTY - Sprzęt i wyposażenie - stolarstwo, d) Część VI zamówienia według załącznika Nr 2 F do SIWZ - ARKUSZ OFERTY - Sprzęt i wyposażenie - ogrodnictwo, e) Część VII zamówienia według załącznika Nr 2 G do SIWZ - ARKUSZ OFERTY - Sprzęt i wyposażenie - metaloplastyka, f) Część VIII zamówienia według załącznika Nr 2 H do SIWZ - ARKUSZ OFERTY - Sprzęt i wyposażenie - terapia kulinarna, g) Część IX zamówienia według załącznika Nr 2 I do SIWZ - ARKUSZ OFERTY - Sprzęt i wyposażenie - sport i rekreacja, h) Część X zamówienia według załącznika Nr 2 J do SIWZ - ARKUSZ OFERTY - Biblioterapia, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ według poniższego zestawienia: a) Część III zamówienia według załącznika Nr 1 C do SIWZ - Sprzęt i wyposażenia do terapii zajęciowej - grafika, b) Część IV zamówienia według załącznika Nr 1 D do SIWZ - Sprzęt i wyposażenia do terapii zajęciowej - sztuki użytkowe, c) Część V zamówienia według załącznika Nr 1 E do SIWZ - Sprzęt i wyposażenie - stolarstwo, d) Część VI zamówienia według załącznika Nr 1 F do SIWZ - Sprzęt i wyposażenie - ogrodnictwo, e) Część VII zamówienia według załącznika Nr 1 G do SIWZ - Sprzęt i wyposażenie - metaloplastyka, f) Część VIII zamówienia według załącznika Nr 1 H do SIWZ - Sprzęt i wyposażenie - terapia kulinarna, g) Część IX zamówienia według załącznika Nr 1 I do SIWZ - Sprzęt i wyposażenie - sport i rekreacja, h) Część X zamówienia według załącznika Nr 1 J do SIWZ - Biblioterapia, 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia na okres co najmniej 2 lata licząc od daty protokolarnego przekazania sprzętu i wyposażenia. 4. Sprzęt i wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, kompletne , posiadające zgodne z właściwymi przepisami atesty, dostarczone w oryginalnych opakowaniach ( pojemnikach, obudowach) stosowanych typowo dla nowego produktu przez jego producenta, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności oraz nazwę producenta odpowiednio do wymagań dla danego rodzaju sprzętu lub wyposażenia. Wyklucza się produkty refabrykowane, reprodukowane , regenerowane..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00 - Różny sprzęt ogrodniczy 22.11.30.00 - Książki biblioteczne 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 39.30.00.00 - Różny sprzęt 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy - załącznik nr 2 oraz w zależności której części oferta dotyczy załączniki od 2C do 2J do SIWZ, b) oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 5 do SIWZ, c) klauzula antykorupcyjna - załącznik nr 6 do SIWZ, d) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu ( w tym także pełnomocnictwa) , o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie oryginału albo w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. e) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie ( w tym konsorcja , spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagiewniki.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć bezpośrednio lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej w kasie Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26 - 020 Chmielnik..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi w Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.