To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-12
Czeladź: Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osobom, które samodzielnie nie są w stanie zaspokoić codziennych potrzeb życiowych oraz organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w okresie od 01.01.2011r do 31.12.2011r
Numer ogłoszenia: 13573 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338711 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 17 Lipca 27, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 2651442, faks 032 2656811 w. 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osobom, które samodzielnie nie są w stanie zaspokoić codziennych potrzeb życiowych oraz organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w okresie od 01.01.2011r do 31.12.2011r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osobom, które samodzielnie nie są w stanie zaspokoić codziennych potrzeb życiowych oraz organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w okresie od 01.01.2011r do 31.12.2011r Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część I i Część II Część I Przedmiotem części I zamówienia jest organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osobom, które samodzielnie nie są w stanie zaspokoić codziennych potrzeb życiowych w okresie od 01.01.2011r do 31.12.2011r Ww. usługi są świadczone zgodnie z Art.17, art. 50 ust.1do art. 50 ust. 5 Ustawy z dnia 12 marca 2004 z dnia 12 marca 2004 o Pomocy Społecznej (Dz. U. z 2008 r. Nr 115 poz. 728 z późn. zm.). Osobami korzystającymi ze świadczeń z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn są osoby samotne lub pozbawione pomocy innych osób. Przedmiot zamówienia obejmuje pomoc w zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zalecaną przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Do zadań Wykonawcy w zakresie usług opiekuńczych w szczególności należy: 1. W zakresie świadczenia pomocy w zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych a) Pomoc w zapewnieniu artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych niezbędnych do egzystencji klienta (np. zakupy), b) Pomoc w czynnościach: - gospodarczych (np. palenie w piecu, przynoszenie węgla) - porządkowych (np. utrzymanie w czystości sprzętu gospodarczego i sanitarnego) - prowadzenia domu (np. sprawy urzędowe, opłaty), c) Zabezpieczenie posiłków w tym co najmniej raz dziennie gorącego posiłku i pomoc w ich podawaniu, 2. W zakresie opieki higienicznej i pielęgnacji: a) Pomoc w czynnościach higienicznych (mycie, kąpanie, ubieranie, zmiana bielizny osobistej i pościeli), b) Pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych, c)Zamawianie wizyt lekarskich, wykupienie i podawanie leków, zmiana opatrunków. 3. W zakresie kontaktów z otoczeniem: a)Pomoc w organizacji czasu wolnego i kontaktów sąsiedzkich (np. prasa, spacery, zainteresowania), b) Podtrzymywanie kontaktów sąsiedzkich zgonie z decyzją o przyznaniu usług. 3.Ilość osób objętych pomocą - 80 osób 4. Ilość oraz kwalifikacje kadry, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 4.1. Do świadczenia usług opiekuńczych wymagane jest co najmniej 10 osób posiadających uprawnienia do wykonywania ww. usług ( w tym co najmniej: 3 opiekunki osób starszych, 2 pielęgniarki, 2 siostry PCK, 3 osoby mające min.5 letni staż w opiece nad osobami wymagającymi pomocy w formie usług opiekuńczych). Część II 1.Przedmiotem II części zamówienia jest organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w okresie od 01.01.2011r do 31.12.2011r Ww. usługi są świadczone zgodnie z art.17 ust 1 pkt 11, art.18.1pkt 3, art. 50. 1,art. 50.2 art. 50.4 Ustawy z dnia 12 marca 2004 o Pomocy Społecznej (Dz. U. z 2008 r. Nr 115 poz. 728 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej (w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598 oraz Dz. U. z 2006 r. , Nr 134, poz. 943 zmieniające rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych ). Specjalistyczne usługi opiekuńcze są to usługi dostosowane do szczególnych potrzeb życiowych osób, wynikających z rodzaju ich schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym. Sprawowanie opieki nad chorym z zaburzeniami psychicznymi - określa Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598 ) oraz Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej (Dz. U.z 2006 r. Nr 134, poz. 943 zmieniające rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych ). 2.Ilość osób do opieki dla specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wynosi 6 osób. 3. Ilość oraz kwalifikacje kadry, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać kwalifikacje do wykonania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wszystkimi osobami, posiadającymi ww. kwalifikacje. Czyli przynajmniej po jednej osobie z każdego zawodu wymienionego w ww. rozporządzeniu. Do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wymagane są osoby posiadające kwalifikacje określone wymaganiami Rozporządzenia Ministra Polityki w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych ( Dz. U. z 2006 r. Nr 134, poz. 943 zmieniające rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych )..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe 85.31.21.20 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osobom, które samodzielnie nie są w stanie zaspokoić codziennych potrzeb życiowych w okresie od 01.01.2011r do 31.12.2011r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stowarzyszenie /Pomocna Dłoń/, ul. Szpitalna 9, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 108000,00
Oferta z najniższą ceną: 108000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 111600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w okresie od 01.01.2011r do 31.12.2011r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stowarzyszenie /Pomocna Dłoń/, ul. Szpitalna 9, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10500,00
Oferta z najniższą ceną: 10500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16050,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Remont i przebudowa budynku technicznego usytuowanego w Czeladzi przy ul. Krakowskiej, dz. nr 11/19, obręb 0001 Czeladź
- Dostawa łóżek szpitalnych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi dla Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czeladzi
- Zakup urządzeń do fizykoterapii
- "Wykonanie nawierzchni utwardzonej przy ulicy Tuwima 1,3,5 w Czeladzi"
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu
- Remont Sali Gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 5 w Czeladzi
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług całodobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2024"
- "REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE"- ETAP II NR POSTĘPOWANIA 03/2024
- Ewaluacja Programu Wspierania Rodziny, opracowanie projektu tego Programu na kolejne lata wraz z monitoringiem realizacji celów i analizą standardów usług w placówkach wsparcia dziennego
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych czwartej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych drugiej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.