eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Główczyce › Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Główczyce. Oznaczenie postępowaniaZP.271.08.13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Główczyce: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Główczyce. Oznaczenie postępowania: ZP.271.08.13
Numer ogłoszenia: 135736 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Główczyce , ul. Kościuszki 8, 76-220 Główczyce, woj. pomorskie, tel. 059 8116010, 8116018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug.glowczyce.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Główczyce. Oznaczenie postępowania: ZP.271.08.13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Główczyce. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Odbiór i zagospodarowanie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów komunalnych zmieszanych w terminie 1 raz w miesiącu z miejscowości: Będziechowo, Będzimierz, Cecenowo, Choćmirowo, Choćmirówko, Ciemino, Czarny Młyn, Dargoleza, Dochowo, Dochówko, Drzeżewo, Gać, Gorzyno, Gorzysław, Gostkowo, Izbica, Klęcinko, Klęcino, Kokoszki, Lipno, Michałowo, Murowaniec, Następowo, Olszewko, Pękalin, Pobłocie, Podole Wielkie, Przebędowo, Rówienko, Równo, Rumsko, Rzuski Las, Rzuszcze, Siodłonie, Skórzyno, Stowięcino, Szczypkowice, Szelewo, Święcino, Wielka Wieś, Warblino, Wolinia, Wykosowo, Zawada, Zgierz, Zgojewo, Zgojewko, Żelkowo, Żoruchowo, Główczyce. 2)Odbiór i zagospodarowanie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów komunalnych zmieszanych w terminie 1 raz w tygodniu dotyczy osiedla ul. 22 Lipca w Główczycach, Spółdzielni Mieszkaniowej w miejscowości Żoruchowo, Spółdzielni Mieszkaniowej w miejscowości Pobłocie. 3)Odbiór i zagospodarowanie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie w workach LDPE - szkło i tworzywa sztuczne w terminie: tworzywa sztuczne 1 raz w miesiącu, szkło 1 raz na 2 miesiące z miejscowości Będziechowo, Będzimierz, Cecenowo, Choćmirowo, Choćmirówko, Ciemino, Czarny Młyn, Dargoleza, Dochowo, Dochówko, Drzeżewo, Gać, Gorzyno, Gorzysław, Gostkowo, Izbica, Klęcinko, Klęcino, Kokoszki, Lipno, Michałowo, Murowaniec, Następowo, Olszewko, Pękalin, Pobłocie, Podole Wielkie, Przebędowo, Rówienko, Równo, Rumsko, Rzuski Las, Rzuszcze, Siodłonie, Skórzyno, Stowięcino, Szczypkowice, Szelewo, Święcino, Wielka Wieś, Warblino, Wolinia, Wykosowo, Zawada, Zgierz, Zgojewo, Zgojewko, Żelkowo, Żoruchowo, Główczyce. Dokładną liczbę nieruchomości oraz adresy, których właściciele zadeklarowali selektywną zbiórkę odpadów Zamawiający przekaże na 14 dni przed dniem obowiązywania umowy. 4)Odbiór i zagospodarowanie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych dotyczy: osiedla ul. 22 Lipca w Główczycach, Spółdzielni Mieszkaniowej w miejscowości Żoruchowo, Spółdzielni Mieszkaniowej w miejscowości Pobłocie odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie w pojemnikach ustawionych gniazdowo - szkło, tworzywa sztuczne, papier oraz odpady biodegradowalne - (dotyczy tylko osiedla ul. 22 Lipca w Główczycach) w terminie: tworzywa sztuczne, papier, szkło 1 raz w tygodniu, odpady biodegradowalne 1 raz w miesiącu. 5)Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia we wskazanych w ust. 2 osiedlach następującej ilości własnych pojemników na odpady komunalne zmieszane: Osiedle ul. 22 Lipca w Główczycach 2 szt. kontener zamknięty o poj. 10 m3, Osiedle w Żoruchowie 1 szt. kontener zamknięty o poj. 6m3, Osiedle w Pobłociu 1 szt. kontener zamknięty o poj. 6m3. 6)Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia we wskazanych w ust. 4 osiedlach następującej ilości własnych pojemników na odpady komunalne gromadzone selektywnie: Osiedle ul. 22 Lipca w Główczycach a)1 szt. kontener na odpady biodegradowalne 5 - 6 m3, b)1 szt. pojemnik na makulaturę 1,5 m3, c)1 szt. pojemnik na szkło 1,5m3, d)2 szt. pojemnik na tworzywa sztuczne 3m3, Osiedle w Żoruchowie a)2 szt. pojemnik na tworzywa sztuczne 3m3, b)1 szt. pojemnik na szkło 1,5m3, Osiedle w Pobłociu a)3 szt. pojemnik na tworzywa sztuczne 3m3, b)1 szt. pojemnik na szkło 1,5m3, c)1 szt. pojemnik na makulaturę 1,5 m3, 7)Wykonawca jest zobowiązany do dbania o właściwy stan techniczny pojemników, o których mowa w pkt. 5 i 6 niniejszego działu oraz ich utrzymania we właściwym stanie higienicznym poprzez dezynfekcję z częstotliwością co najmniej raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, 8)Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia raz w miesiącu w przypadku tworzywa sztucznego i 1 raz na 2 miesiące w przypadku szkła w dniu odbierania odpadów komunalnych, właścicieli nieruchomości, od których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki o pojemności 120 l z folii LDPE przeznaczone do gromadzenia szkła i tworzywa sztucznego (worki muszą być oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadach). Worki należy przekazać właścicielowi nieruchomości, a podczas jego nieobecności pozostawić w miejscu uzgodnionym z właścicielem nieruchomości. Worki na pierwszy odbiór muszą zostać dostarczone przed dniem rozpoczęcia obowiązywania systemu, czyli przed dniem 01.07.2013r., 9)Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia właścicieli nieruchomości, (którzy w deklaracjach zgłosili chęć dostarczenia pojemników) w nowe pojemniki na odpady zmieszane. Szczegółowa liczba pojemników jakie Wykonawca ma dostarczyć Właścicielom nieruchomości zostanie przekazana na 30 dni przed dniem obowiązywania umowy. Szacunkowa liczba pojemników 200 szt. pojemności 120 litrów z tworzywa sztucznego wyposażone w kółka ułatwiające przesuwanie. 10)Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania każdej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości, zarówno zmieszanych odpadów komunalnych (w tym popiołów) jak i odpadów gromadzonych w sposób selektywny, 11)Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z przygotowanym przez siebie harmonogramem wywozu. Odbiór w/w odpadów musi odbywać się w godzinach 7.00 - 21.00. Harmonogram należy przygotować przed przystąpieniem do świadczenia usług na okres obowiązywania umowy i dostarczyć do siedziby Zamawiającego. 12)Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu karty przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano odbioru odpadów komunalnych 13)Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do funkcjonującej regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych RIPOK Bierkowo, oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), 14)Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowanie przez właścicieli nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odebrane odpady komunalne jako zmieszane odpady komunalne oraz pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 7 dni (powiadomienie powinno zawierać wskazanie dnia odbioru odpadów komunalnych oraz adres nieruchomości, z której odebrano odpady), 15)Wykonawca, stosownie do treści art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 391 z późn. zm.) jest obowiązany do sporządzania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi Gminy Główczyce w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł, 2.Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, 3.Wadium może być wniesione w następującej formie: 1)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: Bank Spółdzielczy w Ustce O-Główczyce nr 96931510300030289820000030 z dopiskiem Przetarg nieograniczony na świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Główczyce. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, 5.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 6.Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej zaleca się dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie umożliwiającej złożenie jej w depozycie kasowym oraz późniejszy zwrot Wykonawcy, a do oferty należy wpiąć kserokopię .

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na zbieranie i transport odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) w zakresie odpadów o następującej klasyfikacji: 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury, 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 07 - opakowania ze szkła, 17 02 02 - szkło, 17 02 03 - tworzywa sztuczne, 20 01 01 - papier i tektura, 20 01 02 - szkło, 20 01 39 - tworzywa sztuczne, 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji, 20 03 01 - niesegregowane odpady komunalne. oraz wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Główczyce, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w (Dz. U. z 2012r. poz. 391, 951, z 2013r. poz. 21,228).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert w zrealizowaniu: a)co najmniej dwóch usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych , o ilości minimum 500 Mg/rok każda. b)co najmniej dwóch usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych segregowanych (tworzywa sztuczne, szkło, papier) , o ilości minimum 260 Mg/rok każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: a)co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z możliwością automatycznego załadunku pojemników od 60 do 1100l, b)co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych gromadzonych w workach z folii LDPE, c)co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów komunalnych gromadzonych w kontenerach o pojemności 10 m3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej jak 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający określa, że na potwierdzenie rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy w wykazie usług Wykonawca ma obowiązek wskazać oraz dołączyć poświadczenia minimum tych usług, które określone zostały w warunkach udziału w postępowaniu.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w dziale III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w przypadku: 1)Zmianę ceny umowy za wykonie przedmiotu zamówienia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione w oparciu o wprowadzoną stawkę podatkową, zmiana zostanie wprowadzona w oparciu o wniosek jaki Wykonawca złoży Zamawiającemu, 2)Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie polegające na zmianie osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 3)Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie polegające na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości dostarczonych pojemników , zmiana taka może nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego. 4)Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie polegające na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości nieruchomości zamieszkały, z których Wykonawca zobowiązany jest odbierać odpady komunalne. 5)Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie polegające na zmianie częstotliwości terminu wywozu odpadów komunalnych zmiana taka może nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.glowczyce.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Główczycach ul. Kościuszki 8 76-220 Główczyce pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Główczycach ul. Kościuszki 8 76-220 Główczyce pok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.