Żary: Zakup sprzętu do bieżącego utrzymania traktu w ramach projektu pn. Przygoda z Nysą- zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - etap III współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007- 2013.
Numer ogłoszenia: 135733 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żarski , Al. Jana Pawła II 5, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4790600, faks 068 4790601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu do bieżącego utrzymania traktu w ramach projektu pn. Przygoda z Nysą- zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - etap III współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007- 2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu do bieżącego utrzymania traktu w ramach projektu pn. Przygoda z Nysą- zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - etap III współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007- 2013 w zestawieniu:. fabrycznie nowy ciągnik rolniczy, zamiatarka, opryskiwacz zawieszany, odśnieżarka wirnikowa, szczotka. 1.1. Charakterystyka i parametry dla; 1.1.1. Ciągnika rolniczego ; a. fabrycznie nowy b. moc od 40 do 50 KM, c. napęd na cztery koła, d. tylny i przedni TUZ z hydrauliką, e. przekładania hydrostatyczna, f. WOM przód i tył, g. szerokość do 1500 mm, h. ciężar bez kabiny poniżej 1500 kg i. ogumienie przemysłowe, j. dodatkowo: - kabina producenta ciągnika, - hydrostatyczne wspomaganie kierownicy, - blokada mechanizmu różnicowego, 1.1.2. Zamiatarki kompatybilnej z ciągnikiem z hydraulicznym opróżnianiem kosza o szer. 1,50 - 2,0 m, 1.1.3. Opryskiwacza zawieszanego kompatybilnego z ciągnikiem o szerokości rob. belki opryskującej 300 cm. 1.1.4. Odśnieżarki wirnikowej kompatybilnej z ciągnikiem o szerokości roboczej od 1500 do 1600 mm. 1.1.5. Szczotki kompatybilnej z ciągnikiem z hydraulicznym o szerokości roboczej 180 -200 cm. 1.2. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy. 1.3. Zakres i cena dostawy obejmuje również: - przeglądy wraz z wymianą płynów eksploatacyjnych, filtrów i wszystkich innych podzespołów wymaganych podczas przeglądów wraz z dojazdem do Zamawiającego na koszt Wykonawcy w okresie do 1500 mth z częstotliwością wg zaleceń producenta, - wstępne przeszkolenie w zakresie obsługi ciągnika, maszyn i zasad ich eksploatacji pracowników Zamawiającego, - w przypadku ciągnika rolniczego przekazanie dokumentacji techniczno-ruchowej oraz homologacyjnej, niezbędnej dla zarejestrowania pojazdu, - dostawa do zamawiającego na koszt wykonawcy, 1.4. Wykonawca gwarantuje prawidłową współpracę dostarczonych podzespołów z ciągnikiem. 1.5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przekazał Zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia dokumenty, karty gwarancyjne, świadectwa homologacji, instrukcje obsługi w języku polskim . 1.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dojazdu serwisu do zakupionych urządzeń. W okresie obowiązywania gwarancji - przeglądy z wymianą płynów eksploatacyjnych, filtrów i wszystkich innych podzespołów wymaganych podczas przeglądów wraz z dojazdem do Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Serwis gwarancyjny realizowany będzie na zasadach określonych w książce serwisowej przy zachowaniu max.24-godzinnego czasu reakcji na zgłoszenie awarii zakupionego ciągnika i wyposażenia, a usunięcie usterek w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji. W przypadku braku możliwości usunięcia usterek w ciągu 5 dni, wykonawca zobowiązuje się następnego dnia (6-go dnia) dostarczyć sprzęt zastępczy do czasu usunięcia usterek..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.92.10.00 - Sprzęt do konserwacji dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.900,00 zł ( słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100). 2) Wadium może być wnoszone w : - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego nr. 21 1020 5460 0000 5102 0006 0517. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt. 16 ppkt 2) terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 4) Zamawiający zwróci wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 5) Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 6) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7) Oferta nie zabezpieczona wadium stanowić będzie podstawę od wykluczenia wykonawcy z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 2. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3.Parafowany wzór umowy wg załącznika Rozdział III. 4.Charakterystyka i parametry techniczne oferowanych maszyn. 5.Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY 1.2.1. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie dostawy, ze względu na: a) przedłużenie procedury przetargowej; 1.2.2. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.3 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług(VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210 lub biuro podawcze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 207-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Roboty drogowe w Nadleśnictwie Lipinki w 2024 r.
- Modernizacja infrastruktury i wyposażenia SOR oraz poradni diagnostycznych z nim współpracujących polegająca na przebudowie infrastruktury oraz wymianie i doposażeniu w nowoczesną aparaturę ... .
- "Budowa i przebudowa drogi wewnętrznej oraz budowa ciągu pieszo- jezdnego w m. Olbrachtów"
- "Zakup dwóch samochodów dostawczych typu wywrotka na potrzeby referatu dróg powiatowych "
- "Budowa zbiornika buforowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zasilaniem elektrycznym dla stacji uzdatniania wody w m. Sieniawa Żarska"
- Dostawa piasku i betonu konstrukcyjnego dla Łużyckiego Centrum Recyklingu Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem
- "Zakup ciągnika"
- Zakup ciągnika rolniczego na potrzeby oczyszczalni ścieków w Przysiekach
- ZAKUP CIĄGNIKA ROLNICZEGO NA POTRZEBY ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W PUŁTUSK
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem .
- Dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.