Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-20
Bydgoszcz: dostawy drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 135728 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3709124, fax 052 3709125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy drobnego sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy drobnego sprzętu medycznego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie dostaw drobnego sprzętu medycznego. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2.Ocena spełniania w/w warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów . Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/ nie spełnia , czyli : nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne by było unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodnie z Zał. nr 6 do SIWZ . - Oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, stanowiące Zał. nr 4 do SIWZ -Podmioty, mające siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty równoważne, określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605). -Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy PZP. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: -Aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu na terenie Polski ( np. certyfikaty lub deklaracje zgodności CE)- dotyczy wszystkich pakietów . -Firmowe materiały informacyjne np. katalogi, ulotki informacyjne potwierdzające spełnianie wymagań technicznych przedmiotu zamówienia określonych w Zał. nr 1 do SIWZ- dotyczy pakietu 13 oraz pakietu 14 poz. 5. Oferty niezgodnie z wymaganiami Zamawiającego będą podlegały odrzuceniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital miejski im. dr. E. Warmińskiego w Bydgoszczy SPZOZ , ul. Szpitalna 19, Administracja ( wjazd od ulicy Solnej), pokój nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital miejski im. dr. E. Warmińskiego w Bydgoszczy SPZOZ , ul. Szpitalna 19, Administracja ( wjazd od ulicy Solnej), kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: akcesoria do aparatów firmy Drager : A/ akcesoria do aparatu Fabius B/ Akcesoria do monitora DELTA, VISTA firmy DRÄGER C/ Akcesoria do monitora DASH firmy DRÄGER D/ Akcesoria do respiratora SAVINA firmy DRÄGER E/ Akcesoria do respiratora EVITA XL firmy DRÄGER:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do aparatów firmy Drager : A/ akcesoria do aparatu Fabius B/ Akcesoria do monitora DELTA, VISTA firmy DRÄGER C/ Akcesoria do monitora DASH firmy DRÄGER D/ Akcesoria do respiratora SAVINA firmy DRÄGER E/ Akcesoria do respiratora EVITA XL firmy DRÄGER:.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria do pulsoksymetru Nellcor 185 1993, Nellcor NPB 25-1 2001.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do pulsoksymetru Nellcor 185 1993, Nellcor NPB 25-1 2001.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Akcesoria do pulsoksymetru BCI 3301, BCI 3303.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do pulsoksymetru BCI 3301, BCI 3303.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria do pulsoksymetru Novametrix 520-1995, Oxpleth-Novametrix RS 232C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do pulsoksymetru Novametrix 520-1995, Oxpleth-Novametrix RS 232C.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria do pulsoksymetru : Micr O2+ model 7263614.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do pulsoksymetru : Micr O2+ model 7263614.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Akcesoria do pulsoksymetru : Trident 400 HS 1996.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do pulsoksymetru : Trident 400 HS 1996.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Akcesoria do pulsoksymetru : VS 800 firmy Mindray.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do pulsoksymetru : VS 800 firmy Mindray.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Akcesoria do monitora PM 9000 firmy Mindray.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do monitora PM 9000 firmy Mindray.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Akcesoria do monitora Athena Model 9040 Medico-Teknik A/S.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Akcesoria do monitora Athena Model 9040 Medico-Teknik A/S.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Akcesoria do Aparatu do znieczuleń OHMEDA EXCEL 210 SE (Madison).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do Aparatu do znieczuleń OHMEDA EXCEL 210 SE (Madison).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Akcesoria do Aparatu Lifepack Masimo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do Aparatu Lifepack Masimo.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: - Sprzęt medyczny różny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Sprzęt medyczny różny : Termometry lekarskie szklane , niertęciowe Mankiety do ciśnieniomierzy 1- odprowadzeniowe , na rzepy , dla dorosłych Mankiety do ciśnieniomierzy 2-odprowadzeniowe dla osób otyłych , na rzepy Mankiety do ciśnieniomierzy 2-odprowadzeniowe dla osób dorosłych , na rzepy Gruszki do ciśnieniomierzy Palnik 30W do lampy bakteriobójczej Opaska uciskowa (Staza) automatyczna z rozpinanym plastikowym zapięciem Latarka długopisowa lekarska wraz z etui , generująca snop światła o neutralnej barwie i równomiernym kręgu plamki świetlnej Stetoskop dwugłowicowy , możliwość rotacji głowicy o 180 st., wraz z akcesoriami umożliwiającymi osłuchiwanie noworodków , dzieci, dorosłych , dwukanałowy przewód - miękkie samouszczelniające oliwki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: wózki na odpady medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wózki na odpady medyczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: sprzęt dla :Szkoły rodzenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materace rehabilitacyjne do ćwiczeń o wymiarach 200x135x10 cm. Wykonane z miękkiej pianki poliuretanowej pokrytej trwałą, zmywalną tkaniną powlekaną typu skaj. Wzmocnione dodatkową warstwą skaju w rogach. Worek sako wykonany z materiału skóropodobnego wypełniony kuleczkami steropianu o pojemności 400 l Piłka gimnastyczna medyczna wykonana z rutonu z uchwytami do skakania z zabezpieczeniem antypoślizgowym u podstawy, średnica 65 cm Piłka gimnastyczna medyczna wykonana z rutonu z zabezpieczeniem antypoślizgowym u podstawy, średnica 65 cm Ręczny detektor tętna płodu z wyświetlaczem LCD, o rozmiarze nie większym niż 140x45x30 mm, i wadze nie większej niż 220g, dopasowany do uchwytu dłoni. Wbudowana sonda i głośniki, urządzenie nie wymaga dodatkowego podłączenia sondy i słuchawek, obsługiwany jedną ręką. Możliwość zamrożenia wyniku celem spisania do karty badań. Zasilanie: DC 3V (1.5V x 2 szt.), AA baterie alkaliczne . Automatyczne wyłączanie . Głośnik: Max. 125 mW. Częstotliwość: 2.25 MHz, Zakres pulsu: 60 - 240 bpm. Wyświetlacz LCD: Puls, głośność, stan baterii. Wyjścia: Słuchawki odcinające głośnik.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Opracowanie ekspertyzy technicznej budowlanej i instalacyjnej oraz dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania w m. Grupa pn. "Budowa ośrodka szkolenia" - zadanie 11618.
- wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu inwentaryzacji powykonawczej wraz ze wskazaniem robót budowlanych do wykonania oraz oceną stanu technicznego i kosztorysem dla zad. 11610, 11611, 11613
- Dostawa akcesoriów do biopsji mammotomicznej
- Dostosowanie budynku szkoły do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej: montaż drzwi pożarowych oraz wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej i systemu oddymiania klatki schodowej.
- Przeglądy i konserwacje agregatów wody lodowej, agregatów skraplających, agregatów chłodniczych dla komór mroźnych i chłodniczych, pomp ciepła, klimatyzatorów freonowych i klimakonwektorów
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH - ZESTAW I
- Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Gminnej Przychodni w Dąbrowie Chełmińskiej
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych i drobnego sprzętu medycznego.
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: testów, naboi i innych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.