eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości nieruchomości będącej w zarządzie Krakowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie położonej w Rybnej 601 Gmina Czernichów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Kraków: Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości nieruchomości będącej w zarządzie Krakowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie położonej w Rybnej 601 Gmina Czernichów
Numer ogłoszenia: 135722 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101130 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie, ul. Gazowa 15, 31-060 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 619 88 10, faks 12 619-88-28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości nieruchomości będącej w zarządzie Krakowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie położonej w Rybnej 601 Gmina Czernichów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości nieruchomości położonej w Rybnej 601 Gmina Czernichów. Usługi utrzymania czystości powinny być świadczone przez co najmniej 1 osobę w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach pomiędzy 6.00 - 9.00, oraz w razie niesprzyjających warunków pogodowych typu deszcz, śnieg w zależności od potrzeb. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Utrzymanie czystości wewnątrz budynku a) klatki schodowej - raz dziennie (powierzchnia około 25 m2), b) mycie okien - raz na dwa miesiące (3 sztuki), c) mycie drzwi wejściowych - raz na miesiąc (1 sztuka). 2) Utrzymanie czystości terenu wokół nieruchomości (powierzchnia około 3 400 m2): a) bezpośrednio przylegającego do budynku tzw. opasek, chodników, wejść do budynków poprzez zamiatanie, ośnieżanie w sezonie zimowym, b) dojść i podjazdów do budynku poprzez zbieranie śmieci, liści, gałęzi i innych nieczystości jak również odśnieżanie w sezonie zimowym, c) dojść i podjazdów wokół nieruchomości poprzez zbieranie śmieci, liści, gałęzi i innych nieczystości jak również odśnieżanie w sezonie zimowym, d) w granicach działki poprzez zbieranie śmieci, nieczystości, liści gałęzi, e) koszenia trawy (powierzchnia około 2 800 m2), f) przygotowywanie nieczystości stałych w dniu wywozu, g) usuwanie na bieżąco oraz po silnych wichurach wiatrołomów i wiatrowałów. 3) Obsługę techniczną nieruchomości: a) przechowywanie kluczy do budynku i innych pomieszczeń gospodarczych w szczególności kotłowni, b) otwieranie bramy wjazdowej do budynku o godzinie 6.00 oraz zamykanie o godzinie 20.00, c) comiesięczne odczytywanie zużycia energii elektrycznej w budynku, d) comiesięczne odczytywanie zużycia wody na głównym wodomierzu w budynku, oraz subliczników znajdujących się w budynku, e) wykonywanie drobnych napraw związanych z obsługą budynku, f) niezwłoczne powiadamianie zamawiającego o zaistniałych nieprzewidywalnych okolicznościach w szczególności o włamaniu, rozbiciu okien, zalaniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HEMAG H. Guziak Sp.J., ul. Konecznego 8, 31-216 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10713,92

  • Oferta z najniższą ceną: 10713,92 / Oferta z najwyższą ceną: 23328,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.