eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Konserwacja kościerskich sztandarów cechowych ze zbiorów Muzeum Ziemi Kościerskiej w Kościerzynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Kościerzyna: Konserwacja kościerskich sztandarów cechowych ze zbiorów Muzeum Ziemi Kościerskiej w Kościerzynie.
Numer ogłoszenia: 135698 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Ziemi Kościerskiej w Kościerzynie , Rynek 9, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 0-58 680 04 88, faks 0-58 680 04 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.koscierzyna.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja kościerskich sztandarów cechowych ze zbiorów Muzeum Ziemi Kościerskiej w Kościerzynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji trzech sztandarów cechowych stanowiących własność Zamawiającego: MZKK/HK160 - sztandar cechu piekarskiego, MZKK/HK163/a,b - sztandar korporacji kupieckiej MZKK/HK532 - sztandar cechu kołodziejskiego 2. Prace konserwatorskie wykonywane będą w pracowni Wykonawcy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport do pracowni Wykonawcy oraz po konserwacji do siedziby Zamawiającego, wykonanie niezbędnych badań oraz dokumentacji konserwatorskiej sporządzonej w 2 egz. na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4. Zamawiający wymaga na wykonaną usługę okresu gwarancji jakości na minimum 60 miesięcy. 5. Szczegółowy opis muzealiów oraz założenia prac konserwatorskich stanowi załącznik A do specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.20.00 - Usługi artystyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie obowiązuje

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz niepodlegający wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy, b) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, c) nie posiadają zaległości płatności w zakresie podatków i ubezpieczeń społecznych w organach US i ZUS, d) posiadają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, tj. konserwatora tkanin i konserwator malarstwa. Możliwe jest, łączenie obu kwalifikacji, w taki sposób jednak aby przy realizacji zadania pracowały co najmniej 2 osoby. e) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 3 zlecenia, w zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 14.000 zł (brutto). 3. Informacje o kwalifikacjach należy potwierdzić dołączając odpis dyplomu magistra uzyskanego po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków, dający kwalifikacje do przeprowadzenia konserwacji tkanin oraz potwierdzenie odbycia, po ukończeniu studiów, o których mowa powyżej, co najmniej 12-miesięcznej praktyki zawodowej w zakresie konserwacji zabytków, 2. Wykonawca, który nie dysponuje potencjałem kadrowym - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi dołączyć do Oświadczenia nr 3.2 pisemne ZOBOWIĄZANIA (wg wzoru druku Oświadczenia nr 3.3) innych podmiotów, które udostępnią mu osoby do wykonania zamówienia. Tym samym o zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w chwili trwania postępowania nie dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym do wykonania zamówienia, ale wykaże, iż takim potencjałem będzie dysponować przy realizacji niniejszego zamówienia publicznego. 4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 5. W razie zaistnienia przesłanek ustawowych do złożenia określonych oświadczeń lub dokumentów, a także może zażądać w wyznaczonym przez siebie terminie uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty lub dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu uczestniczenia w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć: a) ofertę, której wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji, b) formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji 2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy - zał. nr 3.1, 3.2, 3.3; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będące uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (wg zał. nr 4 Potencjał kadrowy). Informacje o kwalifikacjach należy potwierdzić dołączając odpis dyplomu magistra uzyskanego po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków, dający kwalifikacje do przeprowadzenia konserwacji tkanin oraz potwierdzenie odbycia, po ukończeniu studiów, o których mowa powyżej, co najmniej 12-miesięcznej praktyki zawodowej w zakresie konserwacji zabytków, e) informację o doświadczeniu Wykonawcy (wg zał. nr 5 Doświadczenie zawodowe), informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale V ust .1 e specyfikacji. Do informacji winny być dołączone dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, f) parafowany projekt umowy, g) wykonawca, który nie dysponuje potencjałem kadrowym - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi dołączyć do Oświadczenia nr 3.2 pisemne ZOBOWIĄZANIA (wg wzoru druku Oświadczenia nr 3.3) innych podmiotów, które udostępnią mu osoby do wykonania zamówienia. Tym samym o zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w chwili trwania postępowania nie dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym do wykonania zamówienia, ale wykaże, iż takim potencjałem będzie dysponować przy realizacji niniejszego zamówienia publicznego. 3. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów, a także ich nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie w terminie postawionym przez zamawiającego w wezwaniu o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę także, jeśli stwierdzi, że złożone dokumenty nie spełniają wymogów niniejszej specyfikacji, ustawy lub są nieprawdziwe..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.koscierzyna.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Ziemi Kościerskiej w Kościerzynie ul. Rynek 9 83-400 Kościerzyna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Ziemi Kościerskiej w Kościerzynie ul. Rynek 9 83-400 Kościerzyna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Konserwacja współfinansowana jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.