eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-31

Warszawa: DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 135686 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej , ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5966160, faks 022 5966474, 8279354.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych: PAKIET 1 - MYCIE I DEZYNFEKCJA NARZĘDZI, POWIERZCHNI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Pakiet nr 1 poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6 - Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby medyczne dopuszczone do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010r.o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r, Nr 107, poz. 679). Pakiet nr 1 poz. 7 - Wykonawca może zaoferować wyłącznie produkt dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002r o produktach biobójczych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r, Nr 39, poz. 252) PAKIET 2 - DEZYNFEKCJA RĄK, BŁON ŚLUZOWYCH, SKÓRY. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Pakiet nr 2 poz.1 - Wykonawca może zaoferować wyłącznie produkt wprowadzony do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. z 2001r, Nr 42, poz. 473 z późn. zm.) Pakiet nr 2 poz. 2, 3, 4, 5 - Wykonawca może zaoferować wyłącznie produkty lecznicze wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (test jednolity: Dz.U. z 2008r., Nr 45, poz. 271 ze zm.) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia w pierwszej dostawie: -Pakiet 2 poz. 1 i 2 - wodoodpornych, oryginalnych nalepek zawierających nazwę preparatu oraz jego przeznaczenie o wymiarach: wys. 10cm x szer. 5,5cm. Ilość nalepek: 400 sztuk do pozycji 1 i 400 sztuk do pozycji 2. Koszt nalepek należy wliczyć w cenę. PAKIET 3 - PREPARAT ZE ŚRODKIEM DEZYNFEKUJĄCYM DO URZADZENIA NOCOSPRAY Wymagany okres przydatności każdej partii towaru będzie nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - dotyczy Pakietu nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Pakiet nr 1 poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6 - dokumenty dopuszczające do stosowania na terenie RP z godnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010r.o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r, Nr 107, poz. 679), tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności, b) Pakiet nr 1 poz. 1 - pozytywna opinia Olympus Optical dotycząca możliwości stosowania oferowanego preparatu do dezynfekcji endoskopów, c) Pakiet nr 1 poz. 2, 4, 5 - opinia kliniczna niezależnej, uprawnionej instytucji o możliwości stosowania w oddziale pediatrycznym, d) Pakiet nr 1 poz. 7 - pozwolenie na wprowadzenie do obrotu bądź wpis do rejestru produktów biobójczych, wydane przez Ministra Zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002r o produktach biobójczych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r, Nr 39, poz. 252), e) Pakiet nr 2 poz.1 - potwierdzenie przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzanych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. z 2001r, Nr 42, poz. 473 z późn. zm.), f) Pakiet nr 2 poz. 2, 3, 4, 5 - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Ministra Zdrowia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (test jednolity: Dz. U. z 2008r, nr 45, poz.271 z późn. zm.), g) Karty charakterystyki preparatów - zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2009r, nr 152, poz. 1222) - jeżeli dotyczy, h) Dokumenty niezależnego podmiotu uprawnionego do wykonywania badań, potwierdzającego żądane spektrum i czas działania danego środka dezynfekcyjnego w obszarze medycznym, i) Ulotki oraz etykiety informacyjne w języku polskim zawierające dane o właściwościach oferowanych produktów i informacjach dotyczących ich stosowania (należy umieścić na dokumencie nr pakietu i pozycję, której dotyczy).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ustala się następujące zasady zmiany cen jednostkowych, określonych w postępowaniu: a) W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana stawki VAT mająca wpływ na cenę brutto następuje z dniem urzędowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostanie niezmienna. b) W przypadku zmiany wielkości opakowania towaru wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem, iż Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem, (co najmniej 14 dni) zawiadomi Zamawiającego na piśmie, załączając stosowne dokumenty wystawione przez producenta towaru stwierdzające ten fakt. W przypadku wycofania przez producenta któregokolwiek z produktów określonych załącznikiem Nr 1, Strony zastrzegają możliwość zmiany umowy, o ile Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego zamiennik produktu o tych samych właściwościach i składzie w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w umowie za wycofywany produkt.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej - Dział Zamówień Publicznych, Warszawa ul. Karowa 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej - Dział Zamówień Publicznych, Warszawa ul. Karowa 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - MYCIE I DEZYNFEKCJA NARZĘDZI, POWIERZCHNI..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MYCIE I DEZYNFEKCJA NARZĘDZI, POWIERZCHNI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Pakiet nr 1 poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6 - Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby medyczne dopuszczone do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010r.o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r, Nr 107, poz. 679). Pakiet nr 1 poz. 7 - Wykonawca może zaoferować wyłącznie produkt dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002r o produktach biobójczych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r, Nr 39, poz. 252).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - DEZYNFEKCJA RĄK, BŁON ŚLUZOWYCH, SKÓRY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA RĄK, BŁON ŚLUZOWYCH, SKÓRY. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Pakiet nr 2 poz.1 - Wykonawca może zaoferować wyłącznie produkt wprowadzony do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. z 2001r, Nr 42, poz. 473 z późn. zm.) Pakiet nr 2 poz. 2, 3, 4, 5 - Wykonawca może zaoferować wyłącznie produkty lecznicze wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (test jednolity: Dz.U. z 2008r., Nr 45, poz. 271 ze zm.) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia w pierwszej dostawie: Pakiet 2 poz. 1 i 2 - wodoodpornych, oryginalnych nalepek zawierających nazwę preparatu oraz jego przeznaczenie o wymiarach: wys. 10cm x szer. 5,5cm. Ilość nalepek: 400 sztuk do pozycji 1 i 400 sztuk do pozycji 2. Koszt nalepek należy wliczyć w cenę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - PREPARAT ZE ŚRODKIEM DEZYNFEKUJĄCYM DO URZADZENIA NOCOSPRAY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARAT ZE ŚRODKIEM DEZYNFEKUJĄCYM DO URZĄDZENIA NOCOSPRAY Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.