eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › Dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych na potrzeby projektu EDU EUREKA - pomysł na edukację, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego na terenie miasta Łaziska Górne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-19

Łaziska Górne: Dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych na potrzeby projektu EDU EUREKA - pomysł na edukację, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego na terenie miasta Łaziska Górne
Numer ogłoszenia: 135678 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90965 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 3, ul. Powstańców 6, 43-173 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 32 737 01 17, faks 32 737 01 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych na potrzeby projektu EDU EUREKA - pomysł na edukację, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego na terenie miasta Łaziska Górne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych na potrzeby projektu EDU EUREKA - pomysł na edukację finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego na terenie miasta Łaziska Górne. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostarczenie do zamawiającego materiałów reklamowych i promocyjnych wyszczególnionych poniżej. Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie graficzne, wykonanie zdjęć wraz z obróbką, skanowanie oraz przygotowanie projektów wszystkich materiałów stanowiących przedmiot zamówienia. Materiały reklamowe i promocyjne będące przedmiotem niniejszego zamówienia , zamawiający będzie zamawiał sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 28 lutego 2011 roku. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt i ryzyko własne, zapewniając bezpłatny załadunek i rozładunek w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące materiały reklamowe i promocyjne: 1.Plakaty - format A1, , ilość: 1000 szt., 2.Ulotki A4, ilość: 2000 szt., 3.Notesy A5 z nadrukiem, ilość: 2000 szt., 4.Plecaki dla dzieci (szkoły podstawowe) z nadrukiemx 190 szt., 5.Plecak młodzieżowy (gimnazjum + liceum) z nadrukiem x 170 szt., 6.Wyposażenie plecaka dziecięcego oraz młodzieżowego ( z nadrukiem) - długopis zwykły-1000szt.; długopisy żelowe kolorowe 3x360 szt., ołówek-500 szt, linijki -360 kompl., piórnik (z nadrukiem)-360 szt., 7.Bluza polarowa dla dzieci z ndarukiem x 190 szt, 8.Bluza polarowa młodzieżowa z nadrukiem x 170 szt, 9.Zestaw gadżetów : smycz, podkładka pod mysz, kubek, pendrive ( z nadrukiem) x 360 szt. 10.Tablice informacyjne x 14 szt. wraz z montażem(wymiary: 35 cm x 50 cm).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 22.14.00.00 - Ulotki 22.81.60.00 - Bloki papierowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OUT - COM Jarosław Jopek, ul. Filaretów 21, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50479,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61585,20

  • Oferta z najniższą ceną: 61585,20 / Oferta z najwyższą ceną: 111618,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.